• De stelling van deze week luidt:
    Je kan enkel 100% jezelf zijn, als je helemaal alleen bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens; de omgeving waarin je leeft maakt je zoals je bent.


    | Reality is for people that lack imagination |

    oneerlijk, als ik bij mijn vrienden ben, ben ik toch altijd mezelf.


    me, myself and i love music

    Eens,
    Zonder dat je het merkt pas je je altijd wel aan..


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    wel eens, ik ben haast nooit mezelf. omdat ik van mezelf weet dat ik een dubbele persoonlekheid heb. {outerspace}
    mijn vrienden weten dat ook, en daar ben ik s0ms mezelf....:p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eens, bij sommige mensen heb je het gevoel dat je op "eieren aan het lopen bent" maar bij sommigen kan je bijna jezelf zijn. Ik ben wel altijd, bij iedereen bang dat ik iets fout doe of zeg, en dat diegene zich gekwetst voelt of dat ik heeeel dom lijk ofzo.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    In mijn geval is dat TOTAAL waar.
    of dat bij anderen zo is, geen idee...
    Maar iedereen past zich aan. Bijna iedereen doet wel IETS om erbij te horen. Dat ene boek lezen waarover iedereen het heeft, andere kleren,...


    Define "good".

    Oneens, ik zelf ben ALTIJD mezelf, ik weet niet wie ik anders zou moeten zijn, en ik denk dat sommige mensen dat wel hebben maar heel veel ook weer niet


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Captain schreef:
    Wat je ook doet, bij wie je ook bent, je raakt jezelf nooit kwijt.

    Ben ik het helemaal mee eens.
    En ook wel wat met de stelling haha ;p


    Bro day everyday.

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.

    Captain schreef:
    Wat je ook doet, bij wie je ook bent, je raakt jezelf nooit kwijt.


    dat is niet waar, meelopers raken zichzelf kwijt vind ik.
    Zij moeten echt meer voor zichzelf op komen..
    Iedereen is mooi op zijn eigen manier! (:


    Daddy always says: If boys don't like you, they are gay..

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.

    Eens en oneens ... Ik pas mezelf vaak wel wat aan bij mensen of omstandigheden, maar dat is ook een deel van wie ik ben om dat vanuit mezelf (proberen) te doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dont agree.
    het ligt er helemaal aan met wie je bent.

    Uneventful schreef:
    Je denkt 's nachts toch over wat je fout doet, wat je goed kunt doen en de genante dingen die je moet mijden van jezelf? En dan ben je helemaal alleen, zonder masker, en dan ben je niet eens 100 procent jezelf.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Captain schreef:
    Wat je ook doet, bij wie je ook bent, je raakt jezelf nooit kwijt.

    Hmm.. hier ben ik het niet mee eens. De omstandigheden kunnen je zo gemaakt worden dat je jezelf niet meer kunt zijn. En dat kan voor zo'n lange tijd zijn dat je jezelf wel degelijk kwijt raakt. Maar als je bedoelt dat de 'jezelf' er altijd nog wel ergens is, dan geef ik je gelijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.