• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    Ariana mc glover

    Ariana was eigenlijk blij dat ze uit al die massa mensen was. Zo kon ze rustiger na denken met niet al dat bloed en zou ze niet in het leger mee moeten doen. Zelf wou ze dat ook niet. Ze was zelf op een goede manier verandert en had er zlefs goede herinneringen aan daarom wou ze dat een ander niet snel aan doen. Al zou ze natuurlijk als het moet haar eigen leven er boven verkiezen net als elk ander wezen.
    Ze wou net rustig om draaien naar Vassili om alles uit te leggen maar hij ging al bang naar achter. Sarcastisch rodle Ariana met haar ogen. Ze kon er niet zo goed tegen dat iedereen meteen een eng beeld van haar hadden omdat ze vampier was. Mensen aten ook wezens en de meesten vonden dat niet eens erg. Ze zag Vassili weg rennen en wist dat haar actie zo zinloos was. Ze zouden hem zo pakken. Daarom rende ze met tegen zin achter hem aan en al snel zat ze achter he.
    ´weetje dit heeft weinig zin. Ze vinden je zo´ zei ze rustig en beheerst. ´Trouwens ik hoef je bloed niet en als ik het wel wou zou ik het toch al lang genomen hebben´ zei ze er bij voordat hij haar ging aanvallen of zo.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Oliver Poxerd.

    Zonder een duidelijk antwoord gekregen te hebben op zijn vraag stemde hij toch in met de vraag van Daniel. "Natuurlijk." Klonk zijn simpele antwoord. De dames liet hij volledig aan Daniel over, dat was niet zijn bagage. Met ruime passen begon hij richting zijn huis te lopen. Zijn handen had hij in zijn zakken gestopt en zijn blik richtte hij op nergens. De woorden die er achter hem werden gesproken drongen wel tot hem door maar hij deed er niks mee. Zijn gedachten zaten nog te veel bij het zomermeisje. Pas toen er iemand naast hem kwam lopen wist hij alle gedachten op te sluiten in hun doosje en zich volledig te richten op wat er nu gaande was. "Ik verlies mijn tong niet, nooit." Zei hij op een plotselinge felle toon. "Dat geldt ook voor jou, moordenaar." De toon was nu niet langer meer fel maar zakte af naar ijzig. Aan haar zou hij niet veel woorden meer gaan verspillen, dat was ze niet waard. "1 Ding, blijf met je gore tengels van mijn muziek af. Of het zal je bezuren." Nog voordat Sky had kunnen vragen welke kant ze uit moesten haalde hij al zijn sleutels boven. Met een simpele draai gaf het slot thuis en opende hij de deur. Zijn schoenen trapte hij uit in de hal terwijl de sleutels terug in zijn broekzak gleden. Het jack dat hij had gedragen hing hij aan de kapstok. "Daniel, let jij alsjeblieft op ze. Ik heb er niet voor gekozen." Na die woorden tegen zijn vriend te hebben gesproken liep hij de woonkamer binnen waar hij van een kastje zijn stemmer haalde. Zijn gestalte plaatste hij op de bank, waarbij zijn vingers zich al strekte om zich te kunnen omsluiten rond de hals van de gitaar. Het muziekinstrument trok hij naar zich toe waardoor het met een zacht plof op zijn schoot belandde. De stemmer zette hij goed waarna hij rustig de gitaar begon te stemmen. Hij verwachtte geen enkele problemen, anders was Daniel hem heel wat verschuldigd.


    Stand up when it's all crashing down.

    Vassili - Mens.

    Mijn euforie dat ik die hel ben ontvlucht is van korte duur.
    'Weetje dit heeft weinig zin. Ze vinden je zo.' Het is Aria's stem. Met een ruwe beweging kom ik overeind. 'Blijf bij me vandaan!' waarschuw ik. 'Trouwens ik hoef je bloed niet en als ik het wel wou zou ik het toch al lang genomen hebben.' 'Dat is een geruststellende gedachte, thanks,' reageer ik doordrenkt van sarcasme. Ik zoek naar een manier om te vluchten, maar vrees dat nu mijn positie prijsgeven alleen een gewisse dood zal betekenen. Mijn blik schiet weer terug nar Aria.
    'Als ze me zo vinden, wat heeft het dan voor nut om weg te rennen? Dan kan ik me net zo goed om een presenteerblaadje aan ze aanbieden! Chert poberi!' Ik meen dat ik iets hoor bewegen en hou me ogenblikkelijk stil. Ik ben als de dood dat die vampiers me nu komen halen. Ik ben compleet achterlijk dat ik dit doe, maar ik heb geen keus. Ze is de enige die me zou kunnen helpen. 'Volgens mij heb ik haar vermoord,' zeg ik dan met hese stem. Ik laat me weer tegen de muur zakken. 'Ze sprong voor de vampier die ik wilde raken. Ik zag dat ze bloedde..'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ariana mc glover

    Ariana bleef rustig zitten en keek Vassili aan. Ze keek niet boos, verdrietig maar gewoon sarcastisch. Ze begreep goed dat mensen bang waren na zo veel dat er gebeurd was maar Vassili raakte zelfs stil toen een kraai op vloog. Ze liet hem maar even uit praten zodat hij kon kalmeren. Daarna stond ze rustig op en keek ze hem rustig aan. ´Er is een manier van overleven, maar dan moet je niet in paniek raken.´ zei ze rustig. Ze vertrouwde de gedachtes van mensen al lang niet meer. Wat wel logisch was voor haar. Het grappige was dat voor haar ook altijd andersom was. De mensen waren de monsters en de vampiers hadden haar gered. Kort keek ze neerslachtig naar haar enkel. Het was een verdrietige herinnering maar gaf haar wel altijd kracht.
    ´Volgens mij haar heb ik haar vermoord´ hoorde ze opeens. Ze kon een glimlach niet odnerdrukken. ´Het kan fataal zijn ja. Maar met al die vampiers daar denk ik dat ze nog best boven op kan komen´ zei ze rustig. Je wist maar nooit met Eric en zelf wist Ariana goed dat vampiers niet makkelijk te doden waren. Rustig liep ze op hem af en stak haar hand uit. ´Durf je het aan, dat ik je help of kan ik beter gewoon meteen weg gaan´ vroeg ze rustig.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Vassili - Mens.

    Zwijgend hoor ik haar woorden aan. Misschien heb ik haar echt vermoord. Ik bijt op mijn lip. Ik weet niet eens of ik de leider van het groepje echt wilde doden. Ik wilde alleen.. alleen voorkomen dat de rest vermoord zou worden. Dat ze hetzelfde lot zouden krijgen als mijn kameraad. Is een moord gerechtvaardigd als je er tientallen andere levens mee kan redden? Reinoir had het nog gevraagd bij Ethiek vorige week. Nooit gedacht dat ik letterlijk in dezelfde situatie zou komen. En ik weet het antwoord nog niet. Ze kijkt me vragend aan. Heeft ze me iet gevraagd? Ik graaf in mijn geheugen, dat zo belabberd is al dat van een dronken man.
    'Kun je me helpen dan?' vraag ik dan monotoon en zakelijk. 'Die vampiers zijn sterk. We kunnen het nooit winnen van een heel leger. Zijn ze van plan om ze allemaal leeg te zuigen?' Ik voel de woede weer opborrelen. Niet te geloven. Waar ben ik in terecht gekomen?
    Ik zie haar voor de tweede keer naar haar enkel kijken en nu pas valt het litteken me op. Het zit verscholen achter haar kleding. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, maar sluit hem weer. Ik twijfel even over mijn woorden.
    'Ben je.. in orde?' vraag ik zacht. Het feit dat zij een vampier is en ik mens vergeet ik voor even. Alleen zal ik het nooit van dat leger kunnen winnen, ik heb haar hulp nodig.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ariana mc glover

    Ariana keek Vassili terug aan. Ergens vond ze het jammer dat hij nu zo deed alleen omdat ze vampier was. Daarom hield ze er van om gewoon bij mensen rond te hangen zonder aan eten te denken. ´Dat klopt winnen niet. Maar ik kan wel voor zorgen dat je meer kans hebt om te overleven´ zei Ariana rustig. Alleen de volgende vraag wist ze niet. Ze wist wel dat hun echt niet zo deden voor alleen eten te krijgen. Daar was het veelste groot voor zelfs voor Eric. Maar ze was ook niet lang genoeg gebleven om te weten wat het wel was. ´Ze gaan denk ik niet iedereen leeg zuigen. Maar wat wel weet ik niet zeker´ zei ze eerlijk tegen hem.
    Alleen snapte ze niet goed waarom hij vroeg of het goed ging. Tot ze zag dat hij naar haar enkel keek. Automatisch schermde ze het zo af dat je ahar litteken niet meer zag. ´Ja hoor... goed zat´ zei ze op een niet echt overtuigende manier.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Ik moest op mijn woorden letten, voor de veiligheid van Lisa. Eenmaal bij Oliver binnen trapte ik mijn pumps uit en dacht na over wat Oliver zie. Uit de buurt van zijn muziek blijven? Éém Ding, blijf met je gore tengels van mijn muziek af. Of het zal je bezuren, dat had hij gezegd. Hij was zeker niet op zijn mondje gevallen.
    "Daniel, let jij alsjeblieft op ze. Ik heb er niet voor gekozen," zei Oliver plots. Verontwaardigd keek ik hem aan. "Pardon? Ik ben niet een of ander klein kind of huisdier waar je op moet passen en Lisa ook niet," verdedigde ik mijzelf en Lisa. Even stak ik mijn handen in mijn zakken en keek besluiteloos naar Daniël en Lisa, en nu? Eigenlijk had ik vrij weinig zin om me als een nette gast te gedragen, de omstandigheden waren nou niet bepaald geweldig. Allerlei mensen waren ontvoerd en ik zat samen met mijn zussie vast met twee vampieren, hoe moest ik 's nachts slaap zien te krijgen? Ik zuchtte zachtjes en liep richting de deur waarachter Oliver verdwenen was. Zonder aankondiging duwde ik hem open, ik zag Oliver op de bank zitten met een gitaar in handne en ik fronste even. Nieuwsgierig bleef ik staan, toch in de buurt van Lisa en Daniël, maar ik had Oliver nu wel in zicht.

    Crappy pos,t maar wilde even wat posten ;p

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CountMeIn is inactief! Iemand enig idee waarom en alles? Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I dunno ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Me neither :\

    Wilt iemand dat ik vrouwelijke vampier aanmaak die absoluut niet aardig is tegen mesnen en ook niet wordt? (vanwege softie vampieren momenteel xd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vassili - Mens.

    Van haar enkel kijk ik weer voor me uit. Waarom zou ze het mij ook vertellen? Ze heeft vast wel andere dingen aan haar hoofd. En anders ik wel. Dus ik zeg er niks meer over en kom overeind.
    'Je zei dat het ze de minste moeite kost om me te vinden. Laten we dan maken dat we wegkomen hier.' Ik ben niet van plan te wachten op een antwoord en loop naar de grens van het dak toe. Met één sprong land ik op de grond. Als ze niet gevangengenomen werden om puur leeggezogen worden, wat dan wel? Zouden ze onderdeel zijn van een sadistisch spelletje om ze te martelen? Het lijkt niet logisch. Waarom zou dan de hele groep, op een schoolcampus nota bene, gevangen genomen worden? Vampiers houden zich het liefst op de achtergrond, dat is wat ik weet. Een jihad tegen de mensheid beginnen staat niet op hun agenda. Het is niet logisch. Toch..? Wacht eens even.. als dát het nou is? Wat als een oorlog wél hun doel is? Nee. Dat klopt niet. Dit is veel te kleinschalig voor een hele oorlog. Om een oorlog te kunnen winnen, of uberhaupt te kunnen voeren heb je duizenden, miljoenen mensen nodig. Tegenwoordig zijn veel landen verenigd in één of andere unie, om elkaar te beschermen tegen gevaar. Kijk maar naar de Verenigde Naties. Ik grom kort. Dat zijn mensenoorlogen. Als elke vampier zo achterlijk sterk wordt als die man die het feest kan verstoren dan zullen ze misschien maar een paar procent nodig hebben van een normaal menselijk leger. Of ze zullen dienen als hun voedsel om de vampiers extra kracht te bieden. Of ik ben achterlijk aan het speculeren en ik zit er compleet naast. Either way moeten we die mensen bevrijden. Maar hoe? Kan ik haar wel vertrouwen? Waarom redde ze me eigenlijk? Geeft ze echt om die mensen? Of wil ze gewoon mijn vertrouwen winnen?
    Ik kijk naar het dak. 'Kom je nog of moet ik hier blijven staan tot zonsopgang?'


    No growth of the heart is ever a waste

    's goed!


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    Wilt iemand dat ik vrouwelijke vampier aanmaak die absoluut niet aardig is tegen mesnen en ook niet wordt? (vanwege softie vampieren momenteel xd)


    Klinkt goed ja, laat maar komen wat mij betreft :3

    Straks wel weer Eric, nu eens focussen op Lisa.:'D

    Lisa Sky Morgan.
    Fijn, nu zat ik mede dankzij Sky in een huis met twee vampiers waarvan ik niet zeker wist of ze te vertrouwen waren, dit kon immers ook allemaal een list zijn, en waarvan ik de namen niet eens wist. Daarbij had ik ook niet echt gevoel dat we heel erg welkom waren.
    Sky deed een paar stappen van me vandaan om te kijken wat één van de jongens aan het doen was. Een beetje ongemakkelijk wreef ik met mijn handen langs mijn broek en liet mijn blik door de kamer glijden, om hem vervolgens te laten hangen bij de andere jongen, die met het korte zwarte haar.
    'Zo,' begon ik. 'Bedankt, denk ik.' Ik had echt geen idee wat ik tegen hem moest zeggen. Zou ik zomaar een random gesprek moeten beginnen?
    'Het viel me op dat je nogal veel met Leah praatte, terwijl de rest in paniek was op het feest. Waarom redde je haar en daarmee ook mij?'


    everything, in time