• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    Northman schreef:
    Omfg Sevda ik ging out om je post.:"D

    En hoi!

    Je kent me toch -wbw- ?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je kent me toch -wbw- ?


    Ja ja ja ja ja ja ja ja.-wbw
    Ik wacht even op nog één of twee posts. (:


    everything, in time

    Northman schreef:
    (...)

    Ja ja ja ja ja ja ja ja.-wbw
    Ik wacht even op nog één of twee posts. (:

    Dat enthousiastme bevalt me wel... -wbw-


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat enthousiastme bevalt me wel... -wbw-


    Het was meer een "jajaaaaaaaaaaaa *zucht*" - ja. (joehoe)


    everything, in time

    Northman schreef:
    (...)

    Het was meer een "jajaaaaaaaaaaaa *zucht*" - ja. (joehoe)

    Door die reactie, laat ik mijn wenkbrauw nooit meer naar je wiebelen (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Door die reactie, laat ik mijn wenkbrauw nooit meer naar je wiebelen (cat)


    Doe je toch wel!
    En hou toch eens je mond joh, ik verwacht de hele tijd een serieuze post! Daar zit ik op te wachten.. :'D
    EN JIJ BENT AAN HET SPAMMEN OELOELOELOELOE!
    (no_chears)


    everything, in time

    Er is ineens een heeeel vage disneyfilm op TV (cat)
    Die overigens ziek sleecht getekend/ingekleurd is vergeleken bij
    dingen zoals The Lion Kind :'D Lol, het is iets met muizen..?
    En hoihoi =]

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Ik wilde niet vechten, echt niet," zijn woorden klonken haast hulpeloos merkte ik op en ik moest er toch zachtjes om lachen. "Ahjoh, maak je er niet te druk om. Ze verdiende het," zei ik luchtig. Voordat ik nog wat kon zeggen trok een jongeman alle aandacht op zich. Niet alleen zijn verschijning, maar ook wát hij zei.
    "Vanaf nu nemen wij dit feest over. Geen paniek, dit kan allemaal zonder problemen als jullie gewoon netjes meewerken."
    Pardón?! Wie dacht hij wel niet wat hij was, ik kon hem niet uitstaan en alhoewel de meeste nu bang moesten zijn nam ik het niet al te serieus. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek de man strak aan, bijna uitdagend, toen Vassili ineens begon te spreken.
    "Meewerken waaraan?" vroeg hij en richtte zich toen op de jonge vrouw die bij de vreemde man leek te horen en vroeg haar wat ze bedoelde met 'geschikt' Ik sprak vast niet voor alleen mezelf als ik zei dat ik erg benieuwd was naar het daaropvolgende antwoord.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Northman schreef:
    (...)

    Doe je toch wel!
    En hou toch eens je mond joh, ik verwacht de hele tijd een serieuze post! Daar zit ik op te wachten.. :'D
    EN JIJ BENT AAN HET SPAMMEN OELOELOELOELOE!
    (no_chears)

    Als ik niet weter wist zou mijn wenkbrauw nu wiebelen (cat)


    Let it come and let it be

    Rattatouile?-of hoe je dat ok schrijft-

    Eric Middleton verdorieengeenNorthman! - vampier.
    'Monden dicht als jullie niets wordt gevraagd!' Ik richtte me opnieuw tot April. 'Nee, we nemen ze eerst allemaal mee. We zoeken het later wel uit, hier is te veel ruimte voor hen om weg te komen.'
    Nu keek ik opnieuw naar de menigte. 'Jullie hebben een keus, we lopen gezellig met zijn allen over straat en jullie rennen niet weg. Dan zullen jullie misschien leven. Althans, langer. Of jullie raken nu in paniek en er zullen nu al doden vallen, wat zonde is omdat ik met sommige van jullie andere plannen heb.' Ik keek naar de jongen die net had staan vechten en grijnsde opnieuw, afwachtend naar wat er zou gebeuren. Ik wist dat ik tegen April had gezegd dat we geen tijd konden te verliezen, maar ik genoot hier veel te veel van.


    Lisa Sky Morgan
    Opnieuw zette ik een stap dichter naar Sky en nam de rand van haar shirt vast, puur om haar te laten weten dat ik er was en dat ik, om heel eerlijk te zijn, bang was. Op zulke momenten had ik het gevoel dat Sky veel ouder en volwassener was dan ik. Maar dat vond ik dan niet erg, het was een fijn idee dat ik iemand had die me zou beschermen.
    'Wat is er aan de hand?' fluisterde ik tegen haar. 'Ik wil naar huis.'


    everything, in time

    Aaawh, Lisa <3 Nu wil ik haar troosten :'D maar ik geef andere mensen even de kans om eerst te reageren x] Vooral de vampiers ;p

    En die film heet Tinkerbell? Het gaat over een mysterieus verhaal over eenof andere Penny en die muizen proberen erachter te komen wat er met haar was.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tja, oudere meisjes kunnen ook nog kleine meisjes blijven. -wbw

    Eeeehe, dat ken ik niet? Ik dacht dat Tinkerbell over een elfje ging?D:


    everything, in time

    Drake heeft zojuist een blauwtje bij Leah gelopen dus die laat ik ventjes achterwegen :"D


    Let it come and let it be

    Daniel Possedon

    Hij had net de fles voor de tweede keer aan zijn lippen gezet, toen er een geroezemoes ontstond. Er sprak een man, terwijl de meeste bange gezichten toonden, was er een enorme stilte. Het was geen man, nee. Het was vampier en niet zomaar een vampier. Eric Middleton. Hij was een soort hoofdvampier. De baas der vampieren. Zo kon je het noemen. Daniel wiebelde fronsend met zijn wenkbrauwen en keek recht voor zich uit. Hij wist niet wat hij hier van moest denken. Zijn blik gleed in het rond, richtend op Leah. Ze was nog veilig. Nog. Wat zou er gebeuren? Een nieuwe aanval? Hij keek met de minuut bedenkelijker. Hij zou niet in gevaar zijn. Waarom maakte hij zich dan zo druk? Het waren tenslotte mensen. Die waren buiten het verse bloed niets waard.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Op verzoek van Simone, gaat Drake zijn tweede poging doen :"D

    Drake Porter Dawn
    Ik proefde de angst die zich bij enkelen had gevestigd. Ik keerde me tot de plek van aanzetten en zag Leah die angstig werd vastgehouden door een ander meisje.'Ik stond op van de grond en liep naar Leah toe. Eenmaal bij haar aangekomen herinnerde ik mijn misstap en wist neit langer wat te zeggen. 'Leah,' mompelde ik gegêneerd. Het verlangen naar de makkelijke dames uit het café brandde ergens in mijn hoofd. Née, sprak ik mezelf streng toe. Ik moest nu echt eens dat alles van me af zetten. 'Is er iets,' vroeg ik, niet wetend wat er aan de hand was door die lange tijd dat ik ineengedoken zat. Mezelf opsluitend met mijn eigen gedachtes.


    Let it come and let it be

    Ik voel me net Drake, want ik weet ook niet wat er aan de hand is :'D


    Let it come and let it be