• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    In dat geval ga ik in die andere RPG meedoen als mijn username _O_ Trololol.
    Neh, hou 't maar gewoon bij de huidige RPG's waar ik aan meedoe :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Adelaine Valetina Favré
    Ik vind Daniel niet leuk, waarom denkt Leah dat eigenlijk? Oké ik lijk wanhopig, maar ik probeer iemand te redden van de dood. Het is niet fijn om niemand te hebben waar je echt mee kan praten. Ik moet echt iets proberen te doen aan het feit dat ik weet dat vampieren bestaan. Daniel heeft niks opvallends gedaan, maar ik weet het gewoon zeker. Ik vraag me af wat hij zou doen als ik hem aanraakte of liet schrikken. Ja dan ben ik morsdood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.



    Naam: Oliver Poxerd.
    Leeftijd: 18/120
    Mens/Vampier: Vampier.
    Karakter: Oliver is een spraakzame jongen, enkel komt uit zijn mond vaak niet het gewenste. Hij kent weinig medeleven, mede door zijn eigen opvoeding. Hij is dan ook hard voor zowel zichzelf als de mensen om hem heen. Zijn doorzettingsvermogen is dan ook groot, helemaal als hij ergens zijn zinnen op heeft gezet. Het maakt niet uit hoe vaak hij onderuit moet gaan om te krijgen wat hij wilt, als hij het maar krijgt. Hij heeft geen moeite met het inschatten van mensen, al maakt hij ook nog wel eens een fout.
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren: Het idee doet hem niet zoveel. Het enige waarvoor hij vreest is dat hij leden zo gaat rekruteren dat ze uiteindelijk monsters zullen worden.
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen: Hij is geen vriend maar ook geen vijand van andere vampiers en mensen. Al gaat zijn voorkeur toch uit naar vampiers.
    Extra: Over zijn onderarm loopt een grof litteken, vanaf zijn elleboog tot zijn pols. Hij speelt piano.


    Stand up when it's all crashing down.

    wow ff trainen meteen twee paginas...
    en het is ariana maar weigenlijk wordt het toch wel door iedereen aria

    ariana sophie Johanaa mc glover

    Aria knikte naar de jongen en liep daarna achter vasilli aan. Ze hoopte dat de jongen op normale dagen wat minder dronken was, want eigenlijk kon ze helemaal niet tegen mensen die hun leven vergalden. Vooral omdat bij de meeste geen keus hadden. Uit gewoonte keek ze kort naar haar enkel waar je nog steeds, na al die jaren, het litteken zag. Het was voor haar leven als vampier dus het zou zeker nooit meer genezen wist ze. Gelukkig kon ze altijd langen schoenen aan.
    Opeens schrok ze toen Vassili al stil stond. Ze stopte daarom ook maar snel zodat ze net niet tegen hem op botste. Verbaast keek ze naar het gebouw. Ook al donker kon ze het heel goed zien. En op de vraag welke studie ze ging volgen hoefde ze niet lang na te denken. ´Tekenen´ zei ze glunderend meer tegen haar zelf dan tegen vassili. Maar toch hard genoeg dat hij het kon horen. Er waren twee dingen waar ze niet zonder kon : tekenen en snelheid. Plus natuurlijk bloed maar dat liet ze meestal weg.
    Ze keek daarna om naar Vassili. `Erg bedankt dat je me bracht. Ik heb helemaal geen gevoel voor richting dus alleen zou ik het niet halen. Waar woon je? Dan kan ik misschien een dag iets terug doen´ zei ze rustig met een glimlach. Ze kon er niets aan doen. Zo was ze opgevoed om altijd iets terug te geven. Echt iets van haar tijd maar zelf vond ze niet erg. Ze vond het zelfs leuk om te doen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Oh yeah 8D Oliver is een cool persoon [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jeez, zou hier zo 'Odile' invullen D:

    Vassili - Mens.

    'Tekenen. Dat zal.. de kunstacadamie wel zijn. Balie 10,' zeg ik zacht, maar glimlachend. Dan vraagt ze waar ik woon zodat ze wat terug kan doen. Ik voel het rood naar m'n kop stijgen, al helemaal als ik Ryan's gezicht naar voren haal. Die zou nu al z'n hele scala aan schunnige opmerkingen naar voren hebben gehaald. Goddank dat hij hier niet bij is. Ik zou niet weten waar ik het moest zoeken. 'Oh ik eh..' Fijn Vassili. Dat gaat soepel. 'Dat is niet nodig. Maar je kan altijd langskomen. Het kan soms lastig zijn nieuwe mensen te ontmoeten, maar wij zijn ook nieuw op de campus. Op Jasper na dan, hij is een derdejaars Kunst en Techniek student. En ik tweedejaars, maar ik woon pas op de campus.' Ik denk nog terug aan de akelige tijd dat ik in een kast van Jaspers vorige huis sliep en deze plek nog bezet was.
    'Ik zal het je laten zien,' zeg ik, glimlach voorzichtig en ga voor haar uit. Ik kan haar nu toch niet binnenlaten in het holst van de nacht? Ik weet wat Ryan en die meid aan het uitspoken zijn en dat zal geheid géén goede eerste indruk achterlaten. 't Meisje zou voor altijd getraumatiseerd zijn. Maar hoe moet ik het Aria vertellen? Ik werp vanachter een lok haar een blik op haar. Ze ziet er knap uit, maar er is iets aan haar wat niet helemaal.. hoe zeg je dat.. van deze tijd is. Maar ik kan maar niet achterhalen wát.
    'Hier is het,' zeg ik als we bij ons huis aankomen. 'Nummer 15. Wees vrij om aan te kloppen voor een biertje of wat anders. Ik denk eh.. dat ik het beste alleen naar binnen kan gaan want ja..' Ik peuter wat aan mijn vingers.
    'Die dronken jongen was mijn huisgenoot en nou ja, ze zijn.. bezig, denk ik. Ik denk niet dat je dat wil horen.' Fijn Vassili, nu denkt ze vast dat je ook één of andere seksmaniak bent die de meiden graag naar z'n huis wil lokken. Ik slaak een voorzichtige, zo subtiel mogelijke zucht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat wolven mee kunnen doen omdat het heel normaal is om wolven in de bossen te hebben.

    En ik denk dat ik een idee heb voor het eerste deel van mijn verhaal hierin.

    Kanevorone

    Middernacht, iemand die niemand kent rent het campus op. Hij weet het slot van het schoolgebouw open te breken, zonder enige ervaring, en rent naar binnen. Hij verstopt zich in een lokaal samen met een wolf uit de nabije bossen. 'Je volgt me ook overal, he Anesgron?' zei hij. Ik hoop dat hier niet snel andere mensen komen, ik vraag me af hoe mensen in de omgang zijn. Hij aaide Anesgron en ging liggen. Langzaam viel hij in slaap.

    Dat kun jij wel vinden, maar dat betekent niet dat dat ook zomaar gebeurd.:'D


    everything, in time

    Daniel Possedon

    Tuurlijk, Adelaine zou hem lastig vallen. “Wat leuk dat ze me gaat lastig vallen.” sprak hij zonder enige emotie. Dat zou nog wat worden. Een glimlach sierde zijn gezicht trots toen ze sprak over een nieuwe ontmoeting morgen. “Ja dan zie ik je daar. “ Hij knikte en keek naar de donkergeschilderde deur van de woning. Eenmaal Leah uit het zicht was, klauterde hij behendigend langs de regenpijp naar boven. Hij opende het raam en keek naar de jongen die opgekruld lag in het bed. Hij schopte met zijn voet hard tegen het bed. “Opstaan Oliver.” snoof hij door zijn neusgaten. Hij was al jaren bevriend met hem, maar echt veel pit zat er niet in. Toch kon hij Oliver vertrouwen en was hij de enige waar hij om gaf.
    Uit de eikenkast, haalde hij een bloedzak. Daar sloeg Oliver altijd een kleine voorraad in zodat hij niet zou verhongeren. Hij leefde meer op die zakken, dan op het verse bloed van de mensen. Net alof hij die mensen niet wou bezeren. Zonder verder nog iets te zeggen, liep hij naar beneden toe en ging hij in de luie zetel zitten. Zijn tanden groeiden snel, die hij even later in de zak zette. Het bloed deed hem goed. Het smaakte niet vers, maar hij kon er een tijdje mee verder. Daarbij zou hij morgen Leah zien, misschien was het dan een grote dag. Kon hij haar leegdrinken. Dan pas zou hij voor een lange tijd voldoen.Hij gooide de lege zak in de vuilbak en smoelde zijn mond met wat water. “Oliver!” riep hij nogmaals toen hij niet naar beneden kwam. “Ik sla je gitaar aan stukken als je nu niet binnen een seconde beneden staat!” dreigde hij. Daniel wist hoe dierbaar muziek voor hem was. Zijn gitaar was heilig. Hij twijfelde er dan ook niet aan dat hij in een seconde beneden zou staan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 20:23 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Kanevorone schreef:
    Ik vind dat wolven mee kunnen doen omdat het heel normaal is om wolven in de bossen te hebben.En ik denk dat ik een idee heb voor het eerste deel van mijn verhaal hierin.

    Kanevorone

    Middernacht, iemand die niemand kent rent het campus op. Hij weet het slot van het schoolgebouw open te breken, zonder enige ervaring, en rent naar binnen. Hij verstopt zich in een lokaal samen met een wolf uit de nabije bossen. 'Je volgt me ook overal, he Anesgron?' zei hij. Ik hoop dat hier niet snel andere mensen komen, ik vraag me af hoe mensen in de omgang zijn. Hij aaide Anesgron en ging liggen. Langzaam viel hij in slaap.


    Niet in nederland.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ariana - vampier

    Ariana sloeg het goed op in haar gedachten waar ze moest zijn. Ze wist dat het slimmer was als ze morgen vroeg ging al was ze dan veel meer moe. Het is inderdaat vreemd als ze het nu deed. Daarna keek Ariana met een glimlach naar Vassili. Ze vond het wel schattig dat hij niet uit zijn woorden kwam. Ze leek wel jong maar was ouder dan hem. Daarna luisterde ze aandachtig naar hem. Eigenlijk was ze blij dat ze neit als enigste nieuw zou zijn. Echte vrienden zou ze nooit worden met mensen. Ze wist zelf goed zat dat het dom was als je dat deed.
    Rustig liep ze achter hem aan naar het huis. Toen ze er voor stodnen hoorde ze de geluiden al binnen. Het was niet moeilijk te raden wat ze deden. Vooraal ook hoe Vasilli reageerde. Helaas wist hij niet dat ze dat wel gewent was. ´Dat had ik eerlijk gezegd al verwacht. Toen ik ze samen zag tenminste. Succes dan maar met hun´ zei ze glimlachen terwijl ze een kleine stap verder weg zette. Ze zou zich waarschijnlijk vanavond vervelen. Even regelen dat ze morgen hier op deze school zat en misschien een hapje halen. maar verder zou het best wel saai worden dacht ze. Maar ja ze kon de jongen niet verder op houden.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Endure schreef:
    (...)

    Niet in nederland.


    Ik heb ook nooit gehoord van een campus in Nederland. -_-
    Maar ik kreeg steeds minder zin in dit vanwege kritiek op mijn fantasie.

    Adelaine Valetina Favré
    Ik zou nu eigenlijk niet aan dat moeten denken, maar het is best moeilijk om het niet te doen. Ik moet uitrusten en dan even erover nadenken. Adelaine stop nu met denken over de Daniel-Leah kwestie, ze redden zichzelf wel. Er zijn meer vampiers hier, dus hij is niet de enigste die mensen leegdrinkt. Wat is er nou zo lekker aan bloed? Ja dat wou ik wel eens willen weten. Ik heb zin om nu met iemand te praten, maar ik weet niet wie die iemand is. Ik kijk naar buiten en zie dan wat mensen buiten. Niks bijzonders, ze praten waarschijnlijk gewoon samen in de buitenlucht. Ik loop mijn kamer uit en loop de trap op. Ik loop naar de kamer van Leah, maar weet niet waarom. Ik klop even op de deur en hoop dat ze open doet, zodat ik mijn excuses kan aanbieden.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 20:33 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Er is niks mis met fantasie, maar Marleen is de topicstarter en als zij geen wolven wilt in haar RPG (omdat het nogal onlogisch is) dan moet je dat respecteren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zover ik weet zei alleen JIJ iets over wolven in het verhaal.