• Hoy,
    Ik verveel me een beetje en heb zin om nieuwe verhalen te lezen.
    Verhalen die ik lees:
    - One Direction (Allemaal maar Louis en Zayn krijgen de voorkeur.)
    - Voetbal (Barça, Liverpool, Spanje. Xavi, Gerard Piqué & Cesc Fabregas krijgen de voorkeur.)
    - Harry Potter (Alles, Fredmoine, F&G Weasley, Sirius Black, James Potter en Remus Lupin krijgen de voorkeur.)
    - Onbekende personen (Dit lees ik niet echt, maar wil ik wel eens proberen.)

    Graag een linkje naar het verhaal en een beetje informatie waarover de story gaat. Een trailer, als je verhaal dat heeft, zou ook leuk zijn (:

    Thank you very much!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 19:06 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voor onbekende personen misschien mijn verhaal?
    http://www.quizlet.nl/stories/21491/beauty-and-the-slave/
    About:

    Dit is een verhaal uit de geschiedenis, het speelt zich af rond het jaar 1625. De trans-Atlantische slavenhandel is in volle opkomst en Lolonyo merkt daar de gevolgen van; hij en zijn broer worden meegenomen uit hun dorpje en vervoerd naar Amerika om daar als slaven op een plantage te werken.

    Dit verhaal gaat ook over Karenza. Zij is een meisje uit een welgestelde familie. Ogenschijnlijk heeft ze een prima leven, maar zelf is ze er niet blij mee. Ze moet er namelijk altijd mooi uitzien en ze moet zich altijd voorbeeldig gedragen. Ze heeft weinig contact met mensen van buiten, omdat ze privéles krijgt, het landhuis waar ze in woont is afgelegen en ze mag nergens heen zonder toestemming van haar vader.

    Karenza's vader is de eigenaar van een tabaksplantage en Lolonyo moet daar werken. Zodra hij Karenza een keer langs ziet lopen valt hij als een blok voor haar, en Karenza begint langzaam ook gevoelens voor de zwarte jongen te ontwikkelen. Maar zwarte mensen worden nauwelijks als mensen behandeld en niemand beschouwt ze als gelijkwaardig persoon. Behalve Karenza.

    Ik ben er zelf best trots op dus misschien wil je het wel proberen! =D


    Stop existing and start living.

    Not my body

    Proloog:
    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    http://www.quizlet.nl/stories/60166/madeleine-vedreaux-school--story/

    Eloise is een wezen dat voor het eerst naar de Madeleine Vedreaux school voor magische wezens & mythische wezens, zoals vele anderen



    Alleen zij heeft een geheim


    Physics is awesome



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    Enjoy ;3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 8:22 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    Hedwig Weasley, de kleindochter van Ron Weasley
    een hp-story over de volgende generatie

    hope you like it (flower)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 8:48 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    http://www.quizlet.nl/stories/57023/cursed-gifts-one-direction/
    Mijn andere volg je al (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.

    Klik op het plaatje om naar het verhaal te gaan

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 9:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zayn en Louis eh?

    Follow the right direction - Zayn Malik & Louis Tomlinson

    deze is geschreven door mij en een vriendin ^^


    Ivar Oosterloo.

    over onbekende personen
    http://www.quizlet.nl/stories/57446/you-belong-with-me/

    de inleiding staat bij het verhaal, heel kort waar het over gaat: een meisje haar leven is perfect en dan veranderd het...



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    Onbekende personen!


    I was an angel living in the garden of evil

    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    Ben net begonnen, dus je hoeft je niet heel veel te lezen om in het verhaal te komen.

    Het gaat trouwens over Taylor Dubois die van Beauxbatons in getrapt en opnieuw begint in het vijfde jaar van Zweinstein. De vraag is of het zal gaan bevallen of niet?


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    You Don't Know You're Beautiful - Liam Payne



    I'm an ugly,
    stupid and horrible girl.
    I will never get his attention,
    cause he is perfect
    and I'm not.



    Misschien vind je het wat. (:


    rain will make the flowers grow.

    Silence doesn't talk |Draco Malfoy|


    We sing because we can't speak anymore.