• Hoy,
    Ik verveel me een beetje en heb zin om nieuwe verhalen te lezen.
    Verhalen die ik lees:
    - One Direction (Allemaal maar Louis en Zayn krijgen de voorkeur.)
    - Voetbal (Barça, Liverpool, Spanje. Xavi, Gerard Piqué & Cesc Fabregas krijgen de voorkeur.)
    - Harry Potter (Alles, Fredmoine, F&G Weasley, Sirius Black, James Potter en Remus Lupin krijgen de voorkeur.)
    - Onbekende personen (Dit lees ik niet echt, maar wil ik wel eens proberen.)

    Graag een linkje naar het verhaal en een beetje informatie waarover de story gaat. Een trailer, als je verhaal dat heeft, zou ook leuk zijn (:

    Thank you very much!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 19:06 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.



    'Do you know the story of red riding hood?
    Well, what if the wolf and the girl were one?'


    De soundtrack

    -Bijna alle personages behoren toe aan J.K. Rowling
    -Dit wordt een love story
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo of bladwijzer
    -Als er een stuk van 16+ in voor komt waarschuw ik



    Iedereen heeft lief. Zo ook de beruchte weerwolf Fenrir Greyback. Maar wanneer hij een heks verkracht die tevens een wolf faunaat is, creëren zij een afschuwelijk monster. Fenrir doodt in een woede uitbarsting de vrouw, maar het kind moet blijven leven van The Dark Lord. Want welke duistere tovenaar wilt er nou niet een wapen dat er zo beeldschoon en onschuldig uitziet, terwijl het zonder aarzeling kan doden?

    Klik hier voor de story


    Happy Birthday my Potter!

    Het is een Liam fanfic.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    (naar idee van, het gaat dus niet over de hongerspelen zelf en je hoeft het boek dus ook neit gelezen te hebben)

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    Soundtrack
    Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    En dit topic is uit september. Waarschijnlijk heeft ze al leuke stories gevonden


    quidquid excusatio prandium pro

    The difference between me & her? I can make him smile with my clothes on



    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    Pretty is just a pretty word.


    The AntiCharm

    Chayenne, Lizzy, Justine en Sophie gaan naar hun vijfde jaar op Zweinstein. Het schooljaar lijkt in het begin heel gewoon, maar na een tijdje leren ze elkaar kennen, en wordt het al snel een heel ander jaar dan anders. Zeker als ze te maken krijgen met een bepaalde groep leerlingen, die zich heel vreemd gedragen, en alles wijst erop dat professor Charming, hun schoolhoofd erachter zit.
    En wat als ze langzaamaan het gevoel krijgen dat die ene groep nou net iets van hen verwacht?


    Dit verhaal schrijf ik samen met Thestral, Chimaera en Animagus. Have fun!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas



    All my life I've been good but now,
    I'm thinking what the hell?


    #One Direction.
    #Dutch.
    #©NJH & ©NouisPayne.
    #Soundtrack.
    #start: Januari
    #Louis Tomlinson & Harry Styles.



    What the hell - One Direction.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.