• En ik kan haar niet negeren...en ik zie haar ook nog vaak. Ik krijg slechte zin van haar en voel me onzeker. Over 2 maanden zie ik haar nooit meer gelukkig! Maar dat is nog lang als je aan iemand een hékel hebt....

Dus, weten jullie een oplossing? En ik heb geen zin om met haar een discussie aan te gaan....

[ topic verplaatst door een moderator ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Nou, wachten tot die twee manden over zijn. Laat dat flutmens, joh. Mensen zijn niet aardig, ze doen alleen maar aardig en blijkbaar is zij daar slecht in.

wth.

Horan schreef:
    Niets, ik ben te aardig om iets te doen --'

Toch maar proberen te negeren. Of heel vaag antwoorden.

Food.

Hm.. ik had pas ruzie. Die bitches wilde me in elkaar slaan. Toen heb ik haar nummer aan héél veel niet lieve mensen gegeven -ahum-.

Zecora schreef:
    (...)
    Kan haar niet afbitchen. Ze is leiding-gevende :|

Ooooh, dat is wat minder. Dan vooral negeren en alleen luisteren als het echt belangrijk is. Ontwijken helpt ook altijd.

Reseda schreef:
    (...)

Mitchell, dat doe je niet! Wel kun je er wat van zeggen, lijkt me. Je mag gerust van je afbijten, maar dan zonder dat jullie echt ruzie krijgen.

Als ik iemand niet mag doe ik dat hoor. Ik ben goed in afbitchen :W

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DancingDead schreef:
    wat we ook zeggen om je te helpen, het is toch nooit goed dus ik ga het niet proberen ook x]

Omg wat ben je weer lekker aardig.

Nephthys schreef:
    Hm.. ik had pas ruzie. Die bitches wilde me in elkaar slaan. Toen heb ik haar nummer aan héél veel niet lieve mensen gegeven -ahum-.

Hahaha LOL!

RainbowDash schreef:
    Zo ver mogelijk uit hun buurt blijven en zeggen dat ze een eind mogen opfucken.

Ik ben lekker bot maar eerlijk :Y)

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Horan schreef:
    Niets, ik ben te aardig om iets te doen --'

Save me from myself.

Ik ben zo een persoon waarvan je je gelukkig moet prijzen als ik je mag. Ik zit vol met haat. (bloos) Als ik iemand echt haat, negeer ik die wat dan ook, en zeg ik gewoon dat hij/zij op mag tiefen en uit mijn buurt moet blijven. :W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

ik heb ook een hekel aan een wijf in mn klas
    en ik moet met o.a. haar een schoolproject doen
    ze doet nogal kattig tegen mij, ik snap trouwens niet wrm ze zo tgn mij doet, want ik heb haar niks aangedaan

maarja, voor mij is ze lucht :Y)

Colibre schreef:
    Ik ben zo een persoon waarvan je je gelukkig moet prijzen als ik je mag. Ik zit vol met haat. (bloos) Als ik iemand echt haat, negeer ik die wat dan ook, en zeg ik gewoon dat hij/zij op mag tiefen en uit mijn buurt moet blijven. :W

Oeeh, zo ben ik net nog niet. Mag ik een beetje van jou lenen? (bloos)

Zecora schreef:
    (...)
    Oeeh, zo ben ik net nog niet. Mag ik een beetje van jou lenen? (bloos)

Natuurlijk! *O*

Tip: Veel sarcasme en cynisme helpt.
    :W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Colibre schreef:
    (...)
    Natuurlijk! *O*

Tip: Veel sarcasme en cynisme helpt.
    :W

Ahaaa oke dat zal ik eens proberen ;D

Ik had ook zo'n meisje in de klas, nu was ik samen met zo'n ander meisjes (toen mijn beste vriendin). Ik werd zo geïrriteerd door alles wat ze deed dat ik op al haar opmerkingen moest reageren om der in de zeik te nemen. Nu deed ze dat ook bij mij dus het was wel grappig moet ik zeggen. Maar nu ik er zo op terug kijk had ik der beter kunnen negeren.

dus ik zeg negeren het is voor nog maar 2 maanden. (:

ed westwick <3

Skippen en negeren doe ik altijd haha! Waarom mag je der niet? Naja boeit mij eigenlijk niet! Naja gewoon negeren en skippen!