• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ach,
    Ik vind mezelf lang niet 1 van de knapste..
    Mja, soms dan gaan ze zeggen hier van dat ik op me nicht lijk.
    Dan zegt me zwager; nee, Syll is veel knapper
    en dan heb ik zoiets van; ahwww
    & dan zei me pa keer van; huh?
    me zwager weer zo van; dat Syll knapperder is dan dr nicht.
    Me pa; met bril wel ja..

    Weet ik dat ook weer (: Mja, over al die dingen dat hij verteld heeft komt het erop neer dat ik zonder bril dus lelijk ben (:
    Komt lekker positief over..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik voel me lelijk,dom,eenzaam en dik.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is de puberteit he.

    Niet aan jezelf twijfelen :) Niemand is perfect en zelfs mooie mensen zijn onzeker en ontevreden over zichzelf. Neem jezelf zoals je bent en fuck andere mensen :) Jij bent wie je bent en je moet heel je leven met je lichaam zijn... Dus veel valt er niet aan te veranderen. Wees niet zo onzeker over jezelf joh :)

    Schijf al je goede eigenschappen en alle dingen die je mooi vind aan je uiterlijk op. Plak dat blaadje op je spiegel en lees het iedere ochtend als je voor de spiegel staat om je haar te doen of je tanden te poetsen ofzo ;)
    Je bent prima zoals je bent.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Continue schreef:
    (...)
    Eh... Ik niet?

    Eh... Dit slaat nergens op?
    Want ze heeft heel erg gelijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Praat geen onzin jij, jij bent wél een mooi meisje.

    Thanks I guess.


    -

    Toboe schreef:
    Had ik eerst wel. Maar niet meer (: Ben ik 'overheen gegroeid'


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    nerveus schreef:
    Dat is de puberteit he.

    Niet aan jezelf twijfelen :) Niemand is perfect en zelfs mooie mensen zijn onzeker en ontevreden over zichzelf. Neem jezelf zoals je bent en fuck andere mensen :) Jij bent wie je bent en je moet heel je leven met je lichaam zijn... Dus veel valt er niet aan te veranderen. Wees niet zo onzeker over jezelf joh :)

    Schijf al je goede eigenschappen en alle dingen die je mooi vind aan je uiterlijk op. Plak dat blaadje op je spiegel en lees het iedere ochtend als je voor de spiegel staat om je haar te doen of je tanden te poetsen ofzo ;)
    Je bent prima zoals je bent.


    Toch is het moeilijk van et eerste wat je zei (:
    Want je hebt van die mensen die je de grond in boren..
    & als dat gebeurd gaat je zelfbeeld en al omlaag.. en dan is het al een stuk moeilijker om je goeie eigenschappen op te schrijven,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iedereen heeft iets moois, van binnen of van buiten.
    Ik denk dat iedereen dat gevoel wel eens heeft.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben blij met mezelf. Ik zou het eerlijk gezegd niet anders willen. (:
    (Heeft wel een paar jaar geduurd voor ik me zo kon instellen)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Eh... Dit slaat nergens op?
    Want ze heeft heel erg gelijk.


    Ik zeg ook niet dat ze ongelijk heeft. Maar ik wed dat meer dan de helft hier op Q. mij lelijk vindt... Tja, zo ben je geboren hè.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ja. Elke dag?

    Reseda schreef:
    Pretty much, yeah. Maar ik denk dat bijna iedereen daar wel last van heeft.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Continue schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat ze ongelijk heeft. Maar ik wed dat meer dan de helft hier op Q. mij lelijk vindt... Tja, zo ben je geboren hè.

    Laat is een foto zien?

    & sorry maar hoe jij nu reageert lijkt het of je om aandacht vraag ;$
    Niet dat dat zo is (: Maar zo kwam het ff op mij over ;$

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 20:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dat gevoel zó lang gehad. Een vreselijk gevoel, en niemand kan je van het tegendeel overtuigen... Maar er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en denkt: F*ck them all, I'm perfect.
    Sinds ik tot dat inzicht ben gekomen ben ik eigenlijk helemaal tevreden met mezelf.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Soms, als ik er ook écht niet uitzie ;D Met haar door de war, bleek gezicht enzo. In het verkeerde licht.
    Maar meestal ben ik hartstikke blij met mezelf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."