• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh zovaak! Ik sta zo vaak voor de spiegel en dat ik denk; 'Jezus, dat die nog niet geknapt is!'. Maar ach, ik ben verder over het algemeen wel tevreden, I guess. Toch heb ik ook zulke momenten, als ieder mens. Je bent nooit volledig tevreden, denk ik (:

    Genius schreef:
    Natuurlijk heb ik daar geen last van. Ik ben echt een mooi meisje, zowel van binnen als van buiten. Iedereen is dol op me ^^

    *sarcasm yaknow*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heel vaak.

    Gnome schreef:
    Het ene moment barst ik van het zelfvertrouwen, en het andere moment dan kan ik wel janken als ik in de spiegel kijk, haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Yoshy schreef:
    Ik voel me lelijk,dom,eenzaam en dik.

    Ik dus ook! Daarom schreef ik dit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedereen heeft zo zijn momenten. De kunst is dat soort gedachtes te blokkeren, maar dat is erg moeilijk.


    ars moriendi

    Jammer genoeg, heel vaak..

    ~Voor foto's kijk maar op mijn pf.. geen zin om ze hier te plaatsen (':

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:43 ]


    Only those who listen can hear

    Ik vind mezelf eigenlijk niet lelijk. Behalve als m'n haar niet zit zoals ik wil, dan word ik echt chaggo ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Dursley schreef:
    Oh zovaak! Ik sta zo vaak voor de spiegel en dat ik denk; 'Jezus, dat die nog niet geknapt is!'. Maar ach, ik ben verder over het algemeen wel tevreden, I guess. Toch heb ik ook zulke momenten, als ieder mens. Je bent nooit volledig tevreden, denk ik (:

    Sukkel! Jij bent één van de mooiste meisjes die er bestaan! Ö

    Oh, en ik post maar een foto, zoals Dracy vroeg:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik voel me ook vaa kgenoeg lelijk hoor, maar dat is alleen wanneer jezelf echt gaat inspecteren in de spiegel, en dan vallen alleen de minpunten op, maar als je gewoon je best doet met kleden en alles, dan valt je op dat je er toch wel leuk uitziet :)

    *en je mag er gewoon wezen hoor..*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ow.. foto van me eigen.. ff opzoeken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soms wel, soms niet (: Het is vaak zo dat ik wel tevreden ben met mezelf, maar bang ben dat anderen er niet zo over denken, dat ik een verdraaid beeld van mezelf heb, vaag, I know D: Ik zit eigenlijk meer over m'n innerlijk in, dan mijn uiterlijk (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Captain schreef:
    (...)
    Sukkel! Jij bent één van de mooiste meisjes die er bestaan! Ö

    Oh, en ik post maar een foto, zoals Dracy vroeg:



    jij bent ook knap o.0


    Ligt and Darkness are both very different..

    Midna schreef:
    Ow.. foto van me eigen.. ff opzoeken.


    jij ook mooi :3, iedereen is gewoon mooi ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)
    jij ook mooi :3, iedereen is gewoon mooi ^^

    Ahwww. Jij ook mooi ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you