• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Midna schreef:
    Ow.. foto van me eigen.. ff opzoeken.

    mezelf. (zip)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Sorenos schreef:
    (...)

    jij bent ook knap o.0

    Aww, dankje! :3

    & @ Midna: IK WIL JE OGEN. Ik kom ze stelen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft dat men zichzelf niet goed in hun vel voeld, dus is het heel normaal ik ook.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Captain schreef:
    (...)
    Aww, dankje! :3

    & @ Midna: IK WIL JE OGEN. Ik kom ze stelen.[/i]


    Nee D: Blijf er van af D: heb al een bril nodig om beter te zien D: hoe moet het als ik helemaal geen ogen heb ? D: denk niet dat mijn bril daarmee kan helpen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kalashnikov schreef:
    Soms wel, soms niet (: Het is vaak zo dat ik wel tevreden ben met mezelf, maar bang ben dat anderen er niet zo over denken, dat ik een verdraaid beeld van mezelf heb, vaag, I know D: Ik zit eigenlijk meer over m'n innerlijk in, dan mijn uiterlijk (:

    Nynkje is zowel van binnen als van buiten mooi <3


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Sukkel! Jij bent één van de mooiste meisjes die er bestaan! Ö

    Oh, en ik post maar een foto, zoals Dracy vroeg:



    Awh, jij bent echt veel te lief! Heb ik trouwens al eens gezegd dat ik die foto van jou echt heel erg mooi vind? Zo nee, dan bij deze! Jij hebt echt een mooi gezicht!

    OT: Even een foto voor de vorm dan maar:

    Springfield schreef:
    Er zijn momenten dat ik denk: "Damn, wat ben ik een lelijk wijf!"
    En er zijn momenten dat ik denk: "Waarom vind ik mezelf soms lelijk? Ik ben toch nog wel vrij knap."
    Die momenten hangen af van hoe ik mij voel en hoe mijn haar ligt.


    Wow ik heb echt precies hetzelfde ;O


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    W8 foto

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 22:42 ]


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    hij doet t niet --'


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Thor schreef:
    (...)

    Wow ik heb echt precies hetzelfde ;O

    Haha, dan versta ik jou helemaal. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als ik dit doorlees denk ik van; Zo.. die zijn hoe noem je dat? zo vol van zichzelf ofzo..
    en dan daarna denk ik; Screw it ;D et mag ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thor schreef:
    W8 foto



    Hier, ik heb hem aangepast, nu kan je hem zien.
    Je bent trouwens een heel mooi meisje!


    Where there is a sea there are pirates...

    Dursley schreef:
    (...)

    Awh, jij bent echt veel te lief! Heb ik trouwens al eens gezegd dat ik die foto van jou echt heel erg mooi vind? Zo nee, dan bij deze! Jij hebt echt een mooi gezicht!

    OT: Even een foto voor de vorm dan maar:


    Dankje liefje! Ooh, maar die foto's van jou op facebook zijn echt zo mooi allemaal! (en sommige ook echt megagrappig)
    Ik wil ze allemaal leuk vinden haha, maar dat kan niet altijd want soms zijn ze geupload door vrienden van jou waar ik op fb niet mee bevriend ben enzo. :'D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 23:25 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Twee foto's van mij. You either like it or hate it. Me doesn't care (bloos)

    Een wat oudere:



    Zonnebril *O*

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 23:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Twee foto's van mij. You either like it or hate it. Me doesn't care (bloos)

    Een wat oudere:



    Zonnebril *O*



    Man krijg een doodschrik xd ik scrol omlaag en zie iemand die de tong uitsteekt XD en jezus je hebt leuke ogen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you