• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Midna schreef:
    (...)

    Man krijg een doodschrik xd ik scrol omlaag en zie iemand die de tong uitsteekt XD en jezus je hebt leuke ogen

    Hahahaha en dankjewel. Ik hou van mijn ogen *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Idd Mitchell, iiieuw, er zitten wel kinderen op deze site hé. D:
    Haha just kiddin', u so handsoooome. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha en dankjewel. Ik hou van mijn ogen *O*


    Asjebliefftttt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    Idd Mitchell, iiieuw, er zitten wel kinderen op deze site hé. D:
    Haha just kiddin', u so handsoooome. :'D

    Hahaha, moeten ze maar ouder dan 12 zijn (cat)
    En dankjeweeeel (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Midna schreef:
    Ow.. foto van me eigen.. ff opzoeken.


    Jou ogen. Ik. wil. hebben!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bent gemaakt door iemand die grote fouten heeft gemaakt en die probeert het goed te maken door iets goeds in je te stoppen, dus heb je wel iets moois in je. -mijn nieuwe theorie over het leven, laat maar x)-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Je bent gemaakt door iemand die grote fouten heeft gemaakt en die probeert het goed te maken door iets goeds in je te stoppen, dus heb je wel iets moois in je. -mijn nieuwe theorie over het leven, laat maar x)-


    hehe best wel goed bedacht, maar wie heeft dan grote fouten gemaakt en probeert t goed te maken? o.0


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik voel me bijn altijd niet mooi en lelijk, zulke kleine dingetjes kunnen dat gevoel al enorm versterken, zoals hier aandacht vragen met zijn foto's (geef ik hem niet genoeg bevestiging?) en op mooie meisjes reageren dat ze mooi zijn. En helaas zitten er kutconsequenties aanvast voor mijn vriend, waarmee hij soms nogal moeite mee heeft. Het is gewoon moeilijk te begrijpen voor hem, maar dat neem ik hem niet kwalijk...
    Ik moet er gewoon nog aan werken.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 9:18 ]


    Your make-up is terrible

    Ik voel me eigenlijk best wel altijd zo. Ik hou niet van de meeste karaktertrekken van mij en ook mijn uiterlijk staat me niet aan. Mijn zelfvertrouwen zit best wel onder het vriespunt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik voel me bijn altijd niet mooi en lelijk, zulke kleine dingetjes kunnen dat gevoel al enorm versterken, zoals hier aandacht vragen met zijn foto's (geef ik hem niet genoeg bevestiging?) en op mooie meisjes reageren dat ze mooi zijn. En helaas zitten er kutconsequenties aanvast voor mijn vriend, waarmee hij soms nogal moeite mee heeft. Het is gewoon moeilijk te begrijpen voor hem, maar dat neem ik hem niet kwalijk...
    Ik moet er gewoon nog aan werken.

    Dat heb ik ook met mijn vriend. Ik ben gewoon jaloers op de kleinste dingen. Zelfs als hij een leuk gesprek heeft op fb (of dergelijke) met een mooi en tof meisje. En dat heeft consequenties voor onze relatie, helaas. Ik doe dan altijd bot tegen hem.
    Ik snap je wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Ik ben links & BubblyBubble is rechts (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 10:33 ]


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    IEDEREEN IS MOOOI!(flower)
    Ook al zijn sommige van buiten heel mooi, zijn ze dat SOMS van binnen niet.
    Of zijn juist andersom zijn ze van binnen juist heel mooi!
    Ik heb zelf geleerd om naar de binnenkant te kijken! (:
    Want zeg nou zelf een hele mooie vriendin die van binnen een Bitch is, wil je toch ook niet als vriendin?
    En ik wil ff zeggen tegen iedereen hier op Q: Jullie zijn prachtig! (flower)

    Nou mijn kop er nog ff op x)



    P.S. ik wil later iets in de uiterlijke verzorging, en ik wil mensen, die zichzelf lelijk vinden, hun innerlijke schoonheid laten zien! Door hun mooi te maken! iedereen is mooi, geloof ik! (A)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 10:35 ]

    astridc schreef:
    IEDEREEN IS MOOOI!(flower)
    Ook al zijn sommige van buiten heel mooi, zijn ze dat SOMS van binnen niet.
    Of zijn juist andersom zijn ze van binnen juist heel mooi!
    Ik heb zelf geleerd om naar de binnenkant te kijken! (:
    Want zeg nou zelf een hele mooie vriendin die van binnen een Bitch is, wil je toch ook niet als vriendin?
    En ik wil ff zeggen tegen iedereen hier op Q: Jullie zijn prachtig! (flower)

    Nou mijn kop er nog ff op x)



    P.S. ik wil later iets in de uiterlijke verzorging, en ik wil mensen, die zichzelf lelijk vinden, hun innerlijke schoonheid laten zien! Door hun mooi te maken! iedereen is mooi, geloof ik! (A)


    zeker doen, goed bezig (dance)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Horan schreef:


    Ik ben links & BubblyBubble is rechts (:


    Jeej! (:


    You never fail, unless you keep trying...