• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Okay... de trailer vind ik niet zo goed. Het verteld het verhaal niet eens...

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Oppugno schreef:

Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was er nog een andere trailer die het verhaal WEL verteld.

Define "good".

RedheadxD schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was er nog een andere trailer die het verhaal WEL verteld.

Oh, ik dacht eerst dat dit een fanmade trailer was haha =P Ik vind het jammer dat er niks van Prim en Rue te zien is, zij zijn mijn favoriet =3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Yes, tiende pagina al (joehoe)

It's going to be difficult, but not impossible.

Oppugno schreef:

Daar is hij ook te kort voor. Maar inderdaad, mensen die de Hungergames niet kennen zullen een horror ofzo verwachten :W

To love is to destroy.

Thimble schreef:
    (...)

Daar is hij ook te kort voor. Maar inderdaad, mensen die de Hungergames niet kennen zullen een horror ofzo verwachten :W

Het was gelukkig ook maar de preview van de trailer, hihi. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Cumberbatch schreef:
    (...)
    IKR ;D Haymitch en Finnick zijn by far mijn favoriete personages. Samen met Johanna ;D

Finnick_O_ waarom gaan alle leuke personages dood, zijn altijd dronken of verhuizen?

Abernathy schreef:
    (...)
    Finnick_O_ waarom gaan alle leuke personages dood, zijn altijd dronken of verhuizen?

Ik vind niet dat Haymitch heel de tijd bezopen is, hoor. Hahaha.

Arlene schreef:
    (...)

Ik vind niet dat Haymitch heel de tijd bezopen is, hoor. Hahaha.

3 kwart van de tijd eigenlijk alleen in District 13 niet, ik vind dat Haymitch in Spotgaai veel te weinig voor komt

Abernathy schreef:
    (...)
    3 kwart van de tijd eigenlijk alleen in District 13 niet, ik vind dat Haymitch in Spotgaai veel te weinig voor komt

Achja. Ik geef eerlijk toe, ik vind Haymitch het leukst in Catching Fire - wanneer hij continu bezopen is. Ik vind de personages sowieso niet echt goed voorkomen in Mockingjay, op Prim, Johanna en Finnick na eigenlijk - Gale is gewoon een klootzak in Mockingjay, vooral op het einde. Blegh.

Cumberbatch schreef:
    (...)
    Ik heb Gale eigenlijk nooit wat gevonden ;x Hij zat me net iets te veel achter Katniss...

Jap. Ik ben sowieso als ik een team moest kiezen meer Peeta. (:

Ik weet eigenlijk niet of ik de film wil zien. Ik haat het als alle personages zo verschillen van wat ik in mijn hoofd heb en als het beeld in mijn hoofd uiteindelijk ook dat van hen wordt. Anderzijds ga ik mezelf niet kunnen tegenhouden om te gaan kijken. x'D

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

iPotter schreef:
    Ik weet eigenlijk niet of ik de film wil zien. Ik haat het als alle personages zo verschillen van wat ik in mijn hoofd heb en als het beeld in mijn hoofd uiteindelijk ook dat van hen wordt. Anderzijds ga ik mezelf niet kunnen tegenhouden om te gaan kijken. x'D

Ik zou mezelf echt nooit tegen kunnen houden, srsly. Ik ben waarschijnlijk één van de eerste in heel mijn regio die hem gaat zien. Ik kan nu al niet meer wachten, haha.

Arlene schreef:
    (...)

Ik zou mezelf echt nooit tegen kunnen houden, srsly. Ik ben waarschijnlijk één van de eerste in heel mijn regio die hem gaat zien. Ik kan nu al niet meer wachten, haha.

Ja, ik denk ook niet dat ik mezelf ga tegen kunnen houden. x'D Maar ik heb gewoon altijd meer met boeken dan met films en ben bang dat de films het gaan verpesten.

[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:26 ]

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.