• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Abernathy schreef:
    (...)
    Told ya, wil je meer foto's(wbw)

    Uhuh, alle pics die je kan vinden! Door wie wordt hij eigenlijk gespeeld?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oké, iedereen heeft nu al een toekomstig man, dan neem ik Peeta wel. Gheghe. Stiekem zat ik ook te denken aan Finnick, maar hij en Annie horen samen, hahaha.

    Oja, ik mag Katniss wel. (: Ik vind het wel mooi hoe ze Peeta heel de tijd probeert te redden, zelfs als hij zelf dood wilt. Jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.




    @Oppugno Google, Tumblr, Zijn Twitter zijn naam is James Gaisford en hij is geen officiële Haymitch maar hij speelt in de Second Quarter Quell video op Youtube en er zijn geruchten dat hij de jongere Haymitch gaat spelen in Vlammen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:




    @Oppugno Google, Tumblr, Zijn Twitter zijn naam is James Gaisford en hij is geen officiële Haymitch maar hij speelt in de Second Quarter Quell video op Youtube en er zijn geruchten dat hij de jongere Haymitch gaat spelen in Vlammen

    Dat filmpje heb ik gezien, heeft hij zelf ook al bevestigd dat hij de jonge Haymitch gaat spelen? Dan ben ik vanaf nu Team Haymitch ^.^

    Oh, iedereen mag trouwen en kindjes krijgen, ik word gewoon beste vriendinnen met Madge. =D

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 16:40 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat filmpje heb ik gezien, heeft hij zelf ook al bevestigd dat hij de jonge Haymitch gaat spelen? Dan ben ik vanaf nu Team Haymitch ^.^

    Oh, iedereen mag trouwen en kindjes krijgen, ik word gewoon beste vriendinnen met Madge. =D


    Ja, ik vond het echt vreselijk toen ze dood bleek te zijn. Zonder haar was er geen spotgaai geweest en had Rue Katniss nooit vertrouwd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat filmpje heb ik gezien, heeft hij zelf ook al bevestigd dat hij de jonge Haymitch gaat spelen? Dan ben ik vanaf nu Team Haymitch ^.^

    Oh, iedereen mag trouwen en kindjes krijgen, ik word gewoon beste vriendinnen met Madge. =D

    Nee, maar ik hoop zo hard dat hij het wordt hij is gewoon zo perfect als Haymitch, zijn stem, hoe hij loopt:9~
    I don't like Madge


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Arlene schreef:
    (...)

    Ja, ik vond het echt vreselijk toen ze dood bleek te zijn. Zonder haar was er geen spotgaai geweest en had Rue Katniss nooit vertrouwd.

    Eigenlijk was Madge dus de "beginnende" spotgaai, want zonder haar was Katniss de spotgaat niet =D Hehe, ik vind het sowieso stom dat zij en Rue dood zijn, dat waren echt mijn favoriete karakters...

    @Abernathy: Why not? )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I sort of always thought there was a romance between Haymitch and Maysilee (Madge's aunt)
    Now that would make a nice fanfic, though I don't write any...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Oppugno Ik weet het zelf ook niet.
    @Storybelle Ik heb een FanFic over Maysilee en Haymitch maar ik kom niet verder dan 200 worden in het eerste hoofdstuk -gaat proberen verder te schrijven-.
    En op Haymitch zijn wiki staat dat hij stiekem altijd van Maysilee heeft gehouden maar er pas achter is gekomen toen hij haar hand vast hield toen ze dood ging en daar door is hij gaan drinken

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:01 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cool o.o
    If you put it online, I wants it. Warn me, kay?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Cool o.o
    If you put it online, I wants it. Warn me, kay?

    Hij staat online kijk maar op me profiel


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Arlene schreef:
    Oké, iedereen heeft nu al een toekomstig man, dan neem ik Peeta wel. Gheghe. Stiekem zat ik ook te denken aan Finnick, maar hij en Annie horen samen, hahaha.

    Oja, ik mag Katniss wel. (: Ik vind het wel mooi hoe ze Peeta heel de tijd probeert te redden, zelfs als hij zelf dood wilt. Jaj.


    Delen? :9~ Dan heb ik van Gale een stuk en van Peeta een stuk


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)

    Delen? :9~ Dan heb ik van Gale een stuk en van Peeta een stuk



    Ja, maar ik wil Gale niet. ): Als het trouwens die Gale op jou gifje is, dan neem ik je aanbod wel aan, hahahaa. Ookal blijf ik hem gay vinden, maar ach.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arlene schreef:
    (...)

    Ja, maar ik wil Gale niet. ): Als het trouwens die Gale op jou gifje is, dan neem ik je aanbod wel aan, hahahaa. Ookal blijf ik hem gay vinden, maar ach.


    Och, geeft niet hoor, dan claim ik Gale wel helemaal <3 Eigenlijk is President Snow ook wel sexi ... :W


    To love is to destroy.


    Ik heb meer van dit soort grappige video's nodig als je er nog een paar weet, Show me:Y)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:39 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)