• Ik heb namelijk echte Uggs gekregen van mijn moeder :'D

    Deze:




    Lol ik ben zo Happy! ^^
    *VREUGDE DANS*
    Hebben jullie trouwens echte UGGS? :'D


    Btw: Ja, ik weet van dat geld kan ik honderd leuke shirtjes of wat dan ook kopen, maar die draag ik na een tijdje toch niet meer net als ik een groot deel van mijn kast ook niet draag. Dus dat hoef je niet te zeggen(krul)


    =

    Altair schreef:
    Sorry maar ik haat uggs.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou, ik vind Uggs wel super leuk! Ik heb er geen, maar krijg ze waarschijnlijk wel. Ik vind alleen de middellange mooier dan die jij hebt, maar ze zijn wel heel gaaf! Ik ga voor de middellange, lichtbruine. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Congratz :Y).
    Heb echte noch neppe Uggs. Heb wel echte zwart/groene DC's ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    mooooi <3


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik vind ze vre-se-lijk. (no_chears)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb drie paar echte


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xRidiculus schreef:
    (...)

    *Gaat haar stalken*
    Gehehe:Y)


    IK BEN EEN HIJ >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb deze in het bruin! =D En nu wil ik nog de korte grijze kopen, maar waarschijnlijk die zonder knopen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uneventful schreef:
    Dat zijn in mijn ogen sloffen, en die van de Action zijn ook goed btw. Die dingen kosten toch in de 200 euro? Maar ik mag niet meer in de klas zeggen dat ik ze lelijk vind anders krijg ik een preek van de lerares.

    Als je ze bestelt via internet dan is het ongeveer 1/3 van de prijs als je ze in een winkel zou kopen. Dus dat valt best goed mee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    (...)

    IK BEN EEN HIJ >:C



    Dat weet ik nu xd! Het plaatje leide me alleen af(cat)


    =