• De titel zegt al waar het over gaat: de perfecte Quizlet. Nee, ik heb hem niet gemaakt, maar dat ben ik wel van plan. Daarom heb ik je hulp nodig. Je moet me vertellen wat jij graag hebt in een verhaal. Hoe het karakter moet zijn, hoe ze er uit moet zien, over wie/wat het moet gaan, etc etc. Maar ik wil het wel origineel houden, dus: liefste geen SceneQueens, niet te veel drama (althans niet in het begin), ze mag gewoonweg geen bitch zijn want dat soort karakters zijn er al genoeg op Quizlet. Ik wil het verhaal ook op een originele manier beginnen. Dus, geef maar tips! Ik wacht er op ...



    x.





    Ik heb massa's veel tips gekregen over het 'hoe', maar niet over het 'wat'. Daarmee bedoel ik, over het verhaal zelf. Wat moet het verhaallijn zijn? Over wat moet het gaan? Tokio Hotel komt er al in, zowiezo. Gewoon later ^^



    x.


    maak er een over jezelf?

    maak er een over jezelf?




    Ja, nee want, ik heb absoluut geen interessant leven. Er gebeurt niets in en daarom schrijf ik liever over iemand anders (:



    x.

    ooh.. maak er dan een wat gebaseert is, jou karakter, en dan met dingen ofzo die je zou WILLEN meemaken.

    Bedenk van te voren:
    *Het karakter van de hoofdpersoon
    *Ga je het in 'ik'-vorm schrijven of niet
    *Ga je het in de verleden tijd schrijven ja of nee? (Als het door elkaar zit word het zo rare boel x])
    *Werk je met rollen?

    Voor het begin:

    *Laat het beginnen met een brief/mail etc.
    *Laat het beginnen met een stukje over haar leven, verteld vanuit het opzicht van een ander. (verteller)

    Voor het karakter:

    *Laat haar niet het perfecte meisje zijn, ze moet ook wel is jaloers zijn, boos, blij, gemeen etc.
    *Geef haar vrienden en vijanden

    Voor de hoofdpersoon:
    *Geef haar niet het figuur alá supermodel. Een normaal lichaam kan geen kwaad.
    *Laat ook is een slechte kant zien. (Stelen, schelden etc.)
    *Als je haar een speciale eigenschap geeft overdrijft dan niet. Het is een beetje raar als ze paranormaal begaaft is, geesten kan zien, in de toekomst kan kijken, gedachten kan lezen etc.

    Voor het drama:

    *Moet er wel inzitten maar niet té veel (alleen af en toe)

    Voor het schrijven:

    *Gebruik zo-ie-zo ABN!
    *Geef duidelijk aan als er iets gezegd word (aanhalingstekens)
    *Gebruik komma's, maar niet te veel!
    *Laat de delen niet te lang zijn, maar ook niet te kort!
    *Zorg ervoor dat er regelmatig een nieuw deel komt, anders verlies je lezers!
    *Gebruik niet te veel POV. Dan wordt het veel te onoverzichterlijk!

    Voor andere personages:

    *Niet iedereen hoeft de hoofdpersoon aardig te vinden, of andersom.
    *Laat er niet alleen BF enzo in voorkomen, maar ook figuranten (Oud dametje dat boodschappen doet, jongen die dingen naar de hoofdpersoon schreeuwt etc.)
    *Veel mensen vinden het leuk als er ToHo ofzo in voor komt. Als je dat doet zorg er dan voor dat ze niet plots in het verhaal zitten.
    *Word het een LoveStory, laat ze dan niet gelijk zoenen en met elkaar in bed duiken, maar bouw het langzaam op. x']


    En tot slot:

    *Wees orgineel!
    *Leg er je gevoel in, en schrijf zoals jij denkt dat het goed is!

    (Ik hoop dat je er wat aan hebt!)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Voor het begin:

    *Laat het beginnen met een brief/mail etc.
    *Laat het beginnen met een stukje over haar leven, verteld vanuit het opzicht van een ander. (verteller)

    Voor het karakter:

    *Laat haar niet het perfecte meisje zijn, ze moet ook wel is jaloers zijn, boos, blij, gemeen etc.
    *Geef haar vrienden en vijanden

    Voor het drama:

    *Moet er wel inzitten maar niet té veel (alleen af en toe)

    Voor het schrijven:

    *Gebruik zo-ie-zo ABN!
    *Geef duidelijk aan als er iets gezegd word (aanhalingstekens)
    *Gebruik komma's, maar niet te veel!
    *Laat de delen niet te lang zijn, maar ook niet te kort!
    *Zorg ervoor dat er regelmatig een nieuw deel komt, anders verlies je lezers!

    En tot slot:

    *Leg er je gevoel in, en schrijf zoals jij denkt dat het goed is!

    (Ik hoop dat je er wat aan hebt!)



    Daar heb ik wat aan! ;D Bedaaaaaankt! Zijn er nog ideeën? Moet het om TH gaan? (Niet om de JB want die vind ik niet leuk (':


    x.





    (...)


    Daar heb ik wat aan! ;D Bedaaaaaankt! Zijn er nog ideeën? Moet het om TH gaan? (Niet om de JB want die vind ik niet leuk (':


    x.







    Ik hou ook niet van JB! xD
    Maar ik zal er nog wat dingetjes bijzetten! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Begin:
    Laat het rustig beginnen.Dus dat ze niet direct verliefd wordt als ze dat nog niet was.Dat ze niet al na 2 Quizlets samen zijn.
    karakter:
    Ze moet een normaal mens zijn.Geen fee,vampier enz.
    Zij heeft ook haar emoties.Niemand is perfect.
    Het verhaal zelf:
    Overdrijf niet.Ze kan niet opeens zwanger zijn,ontvoerd worden,verkracht worden enz.
    Het moet een beetje 'normaal" blijven.
    Probeer ook gewoon ABN.Dat kan 'iedereen' lezen.
    Maak echte zinnen.Beginnent met een hoofdletter en eindigent met een punt.
    Probeer het een beetje informeel te houden.Ik bedoel:
    Ze wordt wakker en gaat haar aankleden.Dan loopt ze stil de trap af om niemand wakker te maken.
    niet:
    Ze wordt wakker en loopt stil naar beneden.
    Probeer je eigen gevoel erin te leggen.let niet op andere mensen.Het is jou verhaal,jij kiest.Probeer minstens 1 keer in de 3 dagen een deel te plaatsten.Anders kunnen mensen je Quiz uit het oog gaan verliezen.
    Als je verschillende karakters hebt.Spring niet telkens van persoon op persoon.Dan kan het ingewikkeld worden.
    En als laatste:
    Geniet van je verhaal!

    Ik hoop dat ik kon helpen (:

    Idee:
    Een meisje is bezig met haar laatste jaar op school.Voor een vak moeten ze een project maken.Het moet gaan over iets wat haar boeit.Ze doet het over haar favoriete groep:Tokio Hotel.Ze houdt gewoon veel van hun muziek en vind de jongens ook wel mooi enz.Maar verliefd?Nee!Ze zoekt vanalles op op internet en gaat ook naar verschillende plekken in Duitsland zelf.Haar school betaald de helft.Wanneer ze op een bepaalde plek kom ontmoet ze toevallig 1 van de jongens.Ze verteld hem een beetje wat ze doet en hij wil haar graag helpen.Maar ze begint gevoelens te krijgen voor hem wanneer ze samen het verleden van Tokio Hotel induiken.

    Ik hoop dat ik kon helpen (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb overal wat bij geschreven, dus lees hem nog maar een keer door! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Begin:
    Laat het rustig beginnen.Dus dat ze niet direct verliefd wordt als ze dat nog niet was.Dat ze niet al na 2 Quizlets samen zijn.
    karakter:
    Ze moet een normaal mens zijn.Geen fee,vampier enz.
    Zij heeft ook haar emoties.Niemand is perfect.
    Het verhaal zelf:
    Overdrijf niet.Ze kan niet opeens zwanger zijn,ontvoerd worden,verkracht worden enz.
    Het moet een beetje 'normaal" blijven.
    Probeer ook gewoon ABN.Dat kan 'iedereen' lezen.
    Maak echte zinnen.Beginnent met een hoofdletter en eindigent met een punt.
    Probeer het een beetje informeel te houden.Ik bedoel:
    Ze wordt wakker en gaat haar aankleden.Dan loopt ze stil de trap af om niemand wakker te maken.
    niet:
    Ze wordt wakker en loopt stil naar beneden.
    Probeer je eigen gevoel erin te leggen.let niet op andere mensen.Het is jou verhaal,jij kiest.Probeer minstens 1 keer in de 3 dagen een deel te plaatsten.Anders kunnen mensen je Quiz uit het oog gaan verliezen.
    Als je verschillende karakters hebt.Spring niet telkens van persoon op persoon.Dan kan het ingewikkeld worden.
    En als laatste:
    Geniet van je verhaal!

    Ik hoop dat ik kon helpen (:



    Jaaaaaaa, je hebt me zeker kunnen helpen! Maar ik wil nog aan iedereen vragen: zijn er ideeën voor een verhaal zelf?


    x.


    Bedenk van te voren:
    *Het karakter van de hoofdpersoon
    *Ga je het in 'ik'-vorm schrijven of niet
    *Ga je het in de verleden tijd schrijven ja of nee? (Als het door elkaar zit word het zo rare boel x])
    *Werk je met rollen?

    Voor het begin:

    *Laat het beginnen met een brief/mail etc.
    *Laat het beginnen met een stukje over haar leven, verteld vanuit het opzicht van een ander. (verteller)

    Voor het karakter:

    *Laat haar niet het perfecte meisje zijn, ze moet ook wel is jaloers zijn, boos, blij, gemeen etc.
    *Geef haar vrienden en vijanden

    Voor de hoofdpersoon:
    *Geef haar niet het figuur alá supermodel. Een normaal lichaam kan geen kwaad.
    *Laat ook is een slechte kant zien. (Stelen, schelden etc.)

    Voor het drama:

    *Moet er wel inzitten maar niet té veel (alleen af en toe)

    Voor het schrijven:

    *Gebruik zo-ie-zo ABN!
    *Geef duidelijk aan als er iets gezegd word (aanhalingstekens)
    *Gebruik komma's, maar niet te veel!
    *Laat de delen niet te lang zijn, maar ook niet te kort!
    *Zorg ervoor dat er regelmatig een nieuw deel komt, anders verlies je lezers!
    *Gebruik niet te veel POV. Dan wordt het veel te onoverzichterlijk!

    Voor andere personages:

    *Niet iedereen hoeft de hoofdpersoon aardig te vinden, of andersom.
    *Laat er niet alleen BF enzo in voorkomen, maar ook figuranten (Oud dametje dat boodschappen doet, jongen die dingen naar de hoofdpersoon schreeuwt etc.)
    *Veel mensen vinden het leuk als er ToHo ofzo in voor komt. Als je dat doet zorg er dan voor dat ze niet plots in het verhaal zitten.
    *Word het een LoveStory, laat ze dan niet gelijk zoenen en met elkaar in bed duiken, maar bouw het langzaam op. x']


    En tot slot:

    *Wees orgineel!
    *Leg er je gevoel in, en schrijf zoals jij denkt dat het goed is!

    (Ik hoop dat je er wat aan hebt!)





    *Het karakter van de hoofdpersoon
    *Ga je het in 'ik'-vorm schrijven of niet
    *Ga je het in de verleden tijd schrijven ja of nee? (Als het door elkaar zit word het zo rare boel x])
    *Werk je met rollen?


    - Ja, ik-vorm, altijd ^^
    - Ik dénk tegenwoordige tijd. Leest dat niet makkelijker?


    *Geef haar niet het figuur alá supermodel. Een normaal lichaam kan geen kwaad.
    *Laat ook is een slechte kant zien. (Stelen, schelden etc.)


    - Ik weet dat ik dat niet mag doen, maar als ik zeg 'Ik heb niet de magerste billen' denkt iedereen dat ze superdik is. Dat beeld krijg je gewoon in je hoofd.
    - Ja, ik was al van plan haar slechte kant te laten zien ^^




    OPNIEUW bedankt voor je hulp ^^ Ik appreciëer het echt wel.


    x.


    Geen emo's geen gothics nix van da allersinds want dan ist absoluut nimme plezant __-____

    Euhm... Je kunt het orgineel schrijven

    Je kunt er magie in steken! De natuurelementen


    (...)




    *Het karakter van de hoofdpersoon
    *Ga je het in 'ik'-vorm schrijven of niet
    *Ga je het in de verleden tijd schrijven ja of nee? (Als het door elkaar zit word het zo rare boel x])
    *Werk je met rollen?


    - Ja, ik-vorm, altijd ^^
    - Ik dénk tegenwoordige tijd. Leest dat niet makkelijker?


    *Geef haar niet het figuur alá supermodel. Een normaal lichaam kan geen kwaad.
    *Laat ook is een slechte kant zien. (Stelen, schelden etc.)


    - Ik weet dat ik dat niet mag doen, maar als ik zeg 'Ik heb niet de magerste billen' denkt iedereen dat ze superdik is. Dat beeld krijg je gewoon in je hoofd.
    - Ja, ik was al van plan haar slechte kant te laten zien ^^




    OPNIEUW bedankt voor je hulp ^^ Ik appreciëer het echt wel.


    x.




    Tegenwoordige tijd leest inderdaad makkelijker.
    En je kan voor haar figuur iets doen van:

    "Erg mager ben ik niet, maar dik zeker niet! Mijn figuur is gewoon normaal, ik eet genoeg en beweeg voldoende."


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Geen emo's geen gothics nix van da allersinds want dan ist absoluut nimme plezant __-____

    Euhm... Je kunt het orgineel schrijven

    Je kunt er magie in steken! De natuurelementen





    Haha, goed idee. Maar magie wil ik er niet insteken. Het moet realistisch blijven zodat elk(e) meisje/jongen gelooft dat zoiets écht kan gebeuren.

    x.


    Geen emo's geen gothics nix van da allersinds want dan ist absoluut nimme plezant __-____

    Euhm... Je kunt het orgineel schrijven

    Je kunt er magie in steken! De natuurelementen




    Magie is leuk! ^^
    Maar niet met een toverstokje of piefpoempaf, inderdaad met natuurelementen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Tegenwoordige tijd leest inderdaad makkelijker.
    En je kan voor haar figuur iets doen van:

    "Erg mager ben ik niet, maar dik zeker niet! Mijn figuur is gewoon normaal, ik eet genoeg en beweeg voldoende."



    Mm, ja, dat is wel waar. Haha, je helpt me wéér eens ^^


    x.