• De titel zegt al waar het over gaat: de perfecte Quizlet. Nee, ik heb hem niet gemaakt, maar dat ben ik wel van plan. Daarom heb ik je hulp nodig. Je moet me vertellen wat jij graag hebt in een verhaal. Hoe het karakter moet zijn, hoe ze er uit moet zien, over wie/wat het moet gaan, etc etc. Maar ik wil het wel origineel houden, dus: liefste geen SceneQueens, niet te veel drama (althans niet in het begin), ze mag gewoonweg geen bitch zijn want dat soort karakters zijn er al genoeg op Quizlet. Ik wil het verhaal ook op een originele manier beginnen. Dus, geef maar tips! Ik wacht er op ...



    x.





    Ik heb massa's veel tips gekregen over het 'hoe', maar niet over het 'wat'. Daarmee bedoel ik, over het verhaal zelf. Wat moet het verhaallijn zijn? Over wat moet het gaan? Tokio Hotel komt er al in, zowiezo. Gewoon later ^^



    x.


    Ik heb een idee gezet in mijn reactie (:


    The soul needs autumn.

    Als je nog hulp nodig hebt dan PB je me maar! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb een idee gezet in mijn reactie (:



    Hé ja! Jezus, jij hebt goede inspiratie, zeg! ^^ Maar ik wil graag nog ideeën horen van verscheidene mensen zodat ik keuze heb. (Neem het nu niet persoonlijk dat ik je idee slécht vind ofzo, want het is een goed idee!)


    x.


    Als je nog hulp nodig hebt dan PB je me maar! ;)




    Ach, niet speciaal. Maar als je inspiratie hebt voor een verhaal dat ik mag gebruiken, kan je het me vertellen (;


    x.


    (...)



    Ach, niet speciaal. Maar als je inspiratie hebt voor een verhaal dat ik mag gebruiken, kan je het me vertellen (;


    x.




    Okkeeij! (K)
    Ik zal is denken! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Als de hoofdpersoon mt een van de jongens van TH gaat krijgen kan je doen dat je naar een concert gaat ofzo, of dat je ze een keer bij een feest ontmoet, of je ex kent ze ofzo
    verzin zulke dingen..
    en bouw het daarna langzaam op;)


    So far away..

    Idee:

    Als de overgrootvader van een meisje overlijdt, krijgen haar ouders het oude landhuis. Het meisje en haar ouders komen daar te wonen, maar niet alles is zoals het lijkt. Als het meisje op zolder geheime documenten ondekt komt ze was alles te weten over de geschiedenis en de vroegere bewoners van het huis. Plots komen haar ouders te overlijden, en het meisje blijft alleen achter. Rust er dan toch een vloek op het huis?

    Ik weet, slecht idee, vergeet het gelijk maar weer! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het is ook leuk als je het realistisch schrijft en er dingen in laat voorkomen die je zo ook meemaakt. Zoals ouders die het niet overal mee eens zijn, en zich overal mee bemoeien enzo.
    Schrijf in details, maar laat het niet langdradig worden^^

    Hopelijk heb je hier wat aan^^


    If you want me to listen, whisper...



    Ik ben blij dat jullie me zo helpen. Echt bedankt! Nog concrete verhaal-ideeën? ^^



    x.