• heey mensen heb je problemmen met vrienden ouders of wie dan ook. hier kan je kan je vertellen wat je dwars zit.

    zo erg is het niet maar toch : Me ouders & me zus want ze lopen de heletijd vanalles te vragen, normaal, maar de heletijd het zelfde en elke keer & precies als ik sjaggie ben.. En toen ik ze nodig had waren ze er niet. Me zus had toen zelfs gezegt over het geen(waar ik nu een jaar later nog mee zit) doodleuk gezegt: Ben je daar nu nog steeds zo van streek over?.

    zeg gewoon wat je er van vind. en als ze er niet zijn om tehelpen zoek dan iemand anders die je kan helpen. en vertel je ouder of zus wat je dwars zit messien dat het help.

    Mijn bijna-vriend zit me al een hele week te negeren :(
    En hij wil me wel iets zeggen, maar durft niet naar me toe te stappen -_-"

    spreek ergens met hem af. waar niet zo veel mensen zijn dat is messrien voor hem makkelijker. en anders moet jij een keer naar hem toe stappen. en als je dat niet durft. stuur je elkaar toch briefjes. of als je zijn nummer heb smsjes.

    Ik word gepest omdat ik TH-fan ben. Voor de meivakantie ging het zelfs zo ver dat ik anonieme smsjes kreeg met bedreigingen... Ik bijt van me af en ik laat zien dat ik besta, maar niets lijkt te werken. Zelfs het negeren niet.. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. En naar de schoolleiding stappen, of de vertrouwenspersoon, gaat niet werken, daar ben ik te verlegen voor :s Ik heb het namelijk al geprobeerd, maar ik zorg er dan altijd voor dat ik dan toch nog even iets moet doen... :s

    Ik word gepest omdat ik TH-fan ben. Voor de meivakantie ging het zelfs zo ver dat ik anonieme smsjes kreeg met bedreigingen... Ik bijt van me af en ik laat zien dat ik besta, maar niets lijkt te werken. Zelfs het negeren niet.. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. En naar de schoolleiding stappen, of de vertrouwenspersoon, gaat niet werken, daar ben ik te verlegen voor :s Ik heb het namelijk al geprobeerd, maar ik zorg er dan altijd voor dat ik dan toch nog even iets moet doen... :s

    je moet er niet opleten gewoon fan zijn van wie je wilt. ze zijn gewoon jaloers. praat er met je vrienden dat help vaak wel. of als je weet wie het is die, die smsjes stuur gewoon op af lopen en zeggen. ben je nu niet een beetje zielig bezig. en als ze je blijven pesten gewoon zeggen. vraag of er iemand mee gaat om het tezeggen als je het eng vind.

    een jongen maakt me heletijd verliefd en dan gaat die met me zoenen enzo. en dan ineens laat die niks meer van zich horen

    een jongen maakt me heletijd verliefd en dan gaat die met me zoenen enzo. en dan ineens laat die niks meer van zich horen

    laat die jongen gaan zoek een anderen of zo. wand hij komt naar je toe als hij wat van je moet maar zo dra hij wat beters heeft tedoen is hij weg. dus zoek een ander jongen zou ik zeggen.

    nou weer 2 extra problemen erbij voor mij xD

    1. Ik ben verliefd op een jongen.. Hij kijkt veel naar me en praat ook wel tegen mij. Zijn vriend doet dat ook.. De jongen waar ik dus verliefd op ben, houd me de hele pauze op school in de gaten. Naar hem toegaan om te vragen voor zijn nummer of msn ect. durf ik niet. mijn vrienden zijn met 8mensen ofzo zijn naam gaan vragen omdat ik DAT al nieteens durfde.

    2. Ik doe dus Atheneum. Ik vindt het dus echt vet moeilijk en haal dus veel onvoldoendes op mun rapport. mun moeder word dan boos en me mentor wil me niet terug plaatsne. ik moet dus waars. dit jaar over doen of wordt dan pas terug geplaatst of allebei. als dus die dingen gebeuren heb ik weer ruzie thuis..

    xx


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    ik ben verliefd opmijn beste vriendin, en heb het haar vandaag vertelt maar ze denkt dat het 1grote grap is...

    nou weer 2 extra problemen erbij voor mij xD

    1. Ik ben verliefd op een jongen.. Hij kijkt veel naar me en praat ook wel tegen mij. Zijn vriend doet dat ook.. De jongen waar ik dus verliefd op ben, houd me de hele pauze op school in de gaten. Naar hem toegaan om te vragen voor zijn nummer of msn ect. durf ik niet. mijn vrienden zijn met 8mensen ofzo zijn naam gaan vragen omdat ik DAT al nieteens durfde.

    spreek hem eens aan als hij allen is of spreek naar school af of zo. als je dat niet durft schrijf dan een brief en vraag aan iemand of hij/zij de brief aan hem wil geven.

    2. Ik doe dus Atheneum. Ik vindt het dus echt vet moeilijk en haal dus veel onvoldoendes op mun rapport. mun moeder word dan boos en me mentor wil me niet terug plaatsne. ik moet dus waars. dit jaar over doen of wordt dan pas terug geplaatst of allebei. als dus die dingen gebeuren heb ik weer ruzie thuis..

    xx


    als ze je niet terug willen zetten vraag dan om bij les. bijles is messrien niet echt top maar het kan je wel helpen better cijfers tehallen. en als je ouders zien dat je er alls aan doet om goede cijfers tehallen. zullen ze vast minder boos zijn. en vraag thuis ook gewoon om hulp als je iets niet snapt.

    ik ben verliefd opmijn beste vriendin, en heb het haar vandaag vertelt maar ze denkt dat het 1grote grap is...

    vertel haar dat je geen grap maakt.

    ik ben verliefd opmijn beste vriendin, en heb het haar vandaag vertelt maar ze denkt dat het 1grote grap is...

    vertel haar dat je geen grap maakt.

    heb ik vertelt maar ze gelooft me toch niet
    en ze is tenslotte al verliefd op ene matthias