• Mag ik even weten waarom jullie altijd zo bot en gemeen tegen Hale doen? Het valt me echt op, bij ieder topic die ze maakt of reageert. Heeft ze jullie wat misdaan?


    We accept the love we think we deserve.

    Nou kijk. Al heel lang, maakt ze onzinnige topics aan. Van die dingen die je makkelijk op google kan vinden. Maar omdat ze het al zo lang doet, gaan mensen zich eraan ergeren en ja dan gaan ze bot en gemeen doen. Ik moet je zeggen, ik erger me er ook aan hoor.


    To infinity and beyond •

    Hahaha. Ik persoonlijk doe het niet, maar ik snap wel waarom.
    Haar topics zijn vreselijk doelloos of hebben met rap te maken.

    Zij heeft geen respect voor mij of mijn mening dus ik heb ook geen respect meer voor haar.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ilovezayn schreef:
    Nou kijk. Al heel lang, maakt ze onzinnige topics aan. Van die dingen die je makkelijk op google kan vinden. Maar omdat ze het al zo lang doet, gaan mensen zich eraan ergeren en ja dan gaan ze bot en gemeen doen. Ik moet je zeggen, ik erger me er ook aan hoor.


    + als mensen aardig reageren en haar uitleggen waarom ze fout zit/hun eigen mening geven negeerd ze het of geeft ze vage/botte reacties terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Radke schreef:
    Hahaha. Ik persoonlijk doe het niet, maar ik snap wel waarom.
    Haar topics zijn vreselijk doelloos of hebben met rap te maken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zoals ik al zei in een ander topic: omdat er een stel kinderachtige kut kinderen hier op Q zitten die altijd gaan bitchen in haar topics. (bloos)


    -

    ilovezayn schreef:
    Nou kijk. Al heel lang, maakt ze onzinnige topics aan. Van die dingen die je makkelijk op google kan vinden. Maar omdat ze het al zo lang doet, gaan mensen zich eraan ergeren en ja dan gaan ze bot en gemeen doen. Ik moet je zeggen, ik erger me er ook aan hoor.


    They fell in love, didn't they?

    ilovezayn schreef:
    Nou kijk. Al heel lang, maakt ze onzinnige topics aan. Van die dingen die je makkelijk op google kan vinden. Maar omdat ze het al zo lang doet, gaan mensen zich eraan ergeren en ja dan gaan ze bot en gemeen doen. Ik moet je zeggen, ik erger me er ook aan hoor.


    <3

    Het is gewoon zo dat ze echt altijd hele zinloze topics maakt. En iedereen begint zich daar best wel aan te irriteren. Ik heb soms ook wel is de neiging om zo te reageren, maar doe het niet. Maar vaak is het ook een beetje overdreven. Dan is het een normaal topic en dan wordt ze BAM helemaal de grond in gebeukt. Maar, het heeft een reden..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bij de titel dacht ik er al aan.
    Ik denk dat het is omdat ze mensen op hun zenuwen begint te werken werkt. De meeste topics gaan over onzinnige dingen die gemakkelijk op google te vinden zijn. Als ze daar niet over gaan gaan ze vaak over rap of haar lief. Haar mening is heilig, en ze laat geen andere meningen toe. Bovendien is ze zelf ook niet erg vriendelijk en erg wispelturig.
    Je kan beter vragen of er redenen zijn waarom de mensen niet bot tegen haar doen. (:


    comfort in c h a o s

    ilovezayn schreef:
    Nou kijk. Al heel lang, maakt ze onzinnige topics aan. Van die dingen die je makkelijk op google kan vinden. Maar omdat ze het al zo lang doet, gaan mensen zich eraan ergeren en ja dan gaan ze bot en gemeen doen. Ik moet je zeggen, ik erger me er ook aan hoor.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Austen schreef:
    Bij de titel dacht ik er al aan.
    Ik denk dat het is omdat ze mensen op hun zenuwen begint te werken werkt. De meeste topics gaan over onzinnige dingen die gemakkelijk op google te vinden zijn. Als ze daar niet over gaan gaan ze vaak over rap of haar lief. Haar mening is heilig, en ze laat geen andere meningen toe. Bovendien is ze zelf ook niet erg vriendelijk en erg wispelturig.
    Je kan beter vragen of er redenen zijn waarom de mensen niet bot tegen haar doen. (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ze maakt nogal veel zinloze topics aan waardoor je zou kunnen gaan vermoeden dat ze het alleen maar doet voor aandacht.


    effort never betrays you

    Persoonlijk heeft ze mij (nog) niets misdaan, maar ze heeft de anderen quizletpeople al grondig de keel uitgehangen en nu is er een soort van 'Time for revenge' vloedgolf uitgebroken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]