• Mag ik even weten waarom jullie altijd zo bot en gemeen tegen Hale doen? Het valt me echt op, bij ieder topic die ze maakt of reageert. Heeft ze jullie wat misdaan?


    We accept the love we think we deserve.

    En daarom reageer ik bijna nooit in haar topics.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Louisholic schreef:
    (...)
    Donder op met je gifs. Kan je niet praten ofzo.

    Hooligan schreef:
    (...)



    This made me laugh... -Gleek-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wauw. Je maakt evenveel 'vrienden' als Hale. You go girl (:


    To infinity and beyond •

    Basecca schreef:
    Ze spreekt zichzelf tegen in ALLES wat ze doet, opent over ieder klein miezerigheidje een topic MET bijpassende rapmuziek, opent over IEDER liedje dat ze tegenkomt een liedje en bovendien heeft ze een wild leven. Ze is Marokkaans, christelijk, rookt, blowt, zuipt, neukt en doet veel dingen die God heeft verboden. Daarbij komt dat ze in een achterstandswijk woont en het net uit heeft gemaakt met haar vriendje voor een of andere Noor. Yep, right, I don't like her.


    Wow. Nou kijk, ik open echt alleen topics waarvan de titel me aanstaan, en zo te zien staan die van haar mij niet aan, dus heb ik ze niet echt geopend. Maar net met die van Justin Bieber deden een paar ook kattig. I mean ik wil het gewoon even weten. Dan weet ik het nu. Thanks.


    We accept the love we think we deserve.

    Slotje > topics over een bepaald persoon mogen niet (:


    "I shut my eyes in order to see.'