• Mag ik even weten waarom jullie altijd zo bot en gemeen tegen Hale doen? Het valt me echt op, bij ieder topic die ze maakt of reageert. Heeft ze jullie wat misdaan?


    We accept the love we think we deserve.

    Soms snap ik het wel, maar als het topics zijn waarin ze gewoon een normale vraag stelt, vind ik het nogal kinderachtig dat mensen zo reageren.


    As travars

    Hooligan schreef:


    Jij bent ook echt irritant hé? Ik ben niet nieuw, ik vind het gewoon kut als mensen zo dom tegen elkaar doen. Zou jij het leuk vinden als jij Hale was? Jezus, wat een kutreactie. Fuck off.


    We accept the love we think we deserve.

    Moriarty schreef:
    Soms snap ik het wel, maar als het topics zijn waarin ze gewoon een normale vraag stelt, vind ik het nogal kinderachtig dat mensen zo reageren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Louisholic schreef:
    (...)
    Jij bent ook echt irritant hé? Ik ben niet nieuw, ik vind het gewoon kut als mensen zo dom tegen elkaar doen. Zou jij het leuk vinden als jij Hale was? Jezus, wat een kutreactie. Fuck off.


    Zou jij het leuk vinden als Hale jou mening de grond in boort, of compleet negeerd als ze een nutteloze discusie start? (cat)

    Ik was vriendelijk in eht begin, en ja, ik ben haar gewoon zat...
    en begin neit dat ik kinderachtig ben leive mensen, dat weet ik al <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I don't care, ik laat de mensen grommelen maar ik ga ook niet Hale gaan beschermen.


    Owl you need is love.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Zou jij het leuk vinden als Hale jou mening de grond in boort, of compleet negeerd als ze een nutteloze discusie start? (cat)

    Ik was vriendelijk in eht begin, en ja, ik ben haar gewoon zat...
    en begin neit dat ik kinderachtig ben leive mensen, dat weet ik al <3

    Nee maar het gaat om die reactie van Hooligan, echt ik haat dat. En nee ik zou het ook niet leuk vinden, maar bij élk topic zo reageren.. is ook een beetje té.


    We accept the love we think we deserve.

    Austen schreef:
    Bij de titel dacht ik er al aan.
    Ik denk dat het is omdat ze mensen op hun zenuwen begint te werken werkt. De meeste topics gaan over onzinnige dingen die gemakkelijk op google te vinden zijn. Als ze daar niet over gaan gaan ze vaak over rap of haar lief. Haar mening is heilig, en ze laat geen andere meningen toe. Bovendien is ze zelf ook niet erg vriendelijk en erg wispelturig.
    Je kan beter vragen of er redenen zijn waarom de mensen niet bot tegen haar doen. (:


    Ex astris, sciencia

    Louisholic schreef:
    (...)
    Jij bent ook echt irritant hé? Ik ben niet nieuw, ik vind het gewoon kut als mensen zo dom tegen elkaar doen. Zou jij het leuk vinden als jij Hale was? Jezus, wat een kutreactie. Fuck off.


    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 18:05 ]

    en even tussen door:
    Ik dacht dat topics over één bepaalde user niet mochten?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    en even tussen door:
    Ik dacht dat topics over één bepaalde user niet mochten?

    Die mogen ook niet.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 18:08 ]


    comfort in c h a o s

    Dat was me ook opgevallen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hooligan schreef:
    (...)


    Donder op met je gifs. Kan je niet praten ofzo.


    We accept the love we think we deserve.

    Omdat ze ook best vaak om meningen vraagt, en dan elke mening totaal de wind in slaat. Like wtf, waarom open je dan uberhaupt een topic?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ze spreekt zichzelf tegen in ALLES wat ze doet, opent over ieder klein miezerigheidje een topic MET bijpassende rapmuziek, opent over IEDER liedje dat ze tegenkomt een liedje en bovendien heeft ze een wild leven. Ze is Marokkaans, christelijk, rookt, blowt, zuipt, neukt en doet veel dingen die God heeft verboden. Daarbij komt dat ze in een achterstandswijk woont en het net uit heeft gemaakt met haar vriendje voor een of andere Noor. Yep, right, I don't like her.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Louisholic schreef:
    (...)
    Donder op met je gifs. Kan je niet praten ofzo.


    Lange tenen? (cat)


    i put the fun in funeral