• pony namen????
    waarom hebben sommige mensen een hekel aan ponynamen??


    You can't not look cool with a crossbow.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar jij bent gewoon jaloers. :W


    Dat kan ik zonder schuld toegeven ja. Wat wil je? Hij was wel heel belangrijk voor me.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)
    >:C

    srryxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    die haters vinden de ponies kinderachtig ??
    ze zijn kinderachtig door hier telkens op te reageren :Y)

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Ik kende je wel en ik weet verdomd goed hoe het je heeft veranderd. En stop met praten over 'jouw niveau' want 'jouw niveau' is echt geen ene millimeter hoger.

    OT: Alwin is hierover begonnen, de meerderheid kon er om lachen, sommigen niet. Er begon een hype en mensen vonden het leuk om mee te doen. Anderen zijn er nu wel klaar mee, begrijpelijk als je de humor er niet van in ziet. Wij kunnen er om lachen, hebben het gezellig en 'irriteren' anderen (inmiddels) niet meer. Laat ons?

    Ehh... To me he's still the same... So I don't know what happened to you, but to me he has never changed.
    En dat jaloers hoeft er niks mee te maken te hebben. Ik zeg ook dat ik jaloers ben -I'm just honest-, maar das omdat ik ook zo'n relatie wil, niet omdat ik Mitchell terug wil

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:37 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Ehh... To me he's still the same... So I don't know what happened to you, but to me he has never changed.


    Dat is dan ook het punt. Jij weet niet wat er tussen ons is gebeurd. Niet dat dat er nog toe doet.


    i put the fun in funeral

    Guys, serieus, Nikki en Mitchell zijn niet zo belangrijk dat jullie over hun relatie moet praten in dit topic. :W

    En over het pony-gedoe: ik vind het belachelijk dat sommige hier een leeftijd plakken op dingen als dat. Js.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sommige mensen vinden ponies leuk.
    Sommige mensen niet.
    End of story.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Het zijn niet alleen de ponynamen maar alles erom heen, het offtopic gaan ermee, de plaatjes, de opmerkingen, het Alwin zijn. Gewoon alles. En het gaat nu echt te lang door.
    Vooral dat! (:


    Get outta my head!

    'Cause I f*cking hate pony's.


    I was an angel living in the garden of evil

    De discussie is net over. Wat je nu zegt, Reloaded, is natuurlijk ook niet leuk voor alwin, ofwel? Zelf zou je het ook niet leuk vinden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Penguin schreef:
    Sommige mensen vinden ponies leuk.
    Sommige mensen niet.
    End of story.

    het was net zo een leuk einde:(


    You can't not look cool with a crossbow.

    StoryBelle schreef:
    De discussie is net over. Wat je nu zegt, Reloaded, is natuurlijk ook niet leuk voor alwin, ofwel? Zelf zou je het ook niet leuk vinden.
    Het is met een lach erbij! En het irritante aan hem is meer zijn borsten en geslachtsdeelobsessie..(En ik kon niet tegen het offtopic gaan van de ponies, en dat associeer ik er nog altijd mee, hoewel jullie dat niet meer doen)

    Het is trouwens geen aanval op die Alwin, ik ken hem helemaal niet! Ik ken hem alleen van die dingen die hij op topics zet (wat meestal over sex of borsten gaat..)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 21:51 ]


    Get outta my head!

    De een heeft een hekel aan ponies, de ander aan Justin Bieber of Tokio Hotel of zo. Ieder z'n eigen redenen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reloaded schreef:
    (...)Vooral dat! (:


    Je kent hem niet persoonlijk en hou er nu over op. Er was net weer rust en vrede en dan moet iemand weer een opmerking maken, grappig bedoelt of niet. Ik ben het nu ook een beetje zat. Leer iemand nu maar gewoon eerst kennen, voordat je zulke dingen gaat roepen. Alwin is een lieve jongen, die er over het algemeen alles aan doet om je op een slechte dag op te vrolijken. You do not know who you are judging, so fucking stop it right now.

    En dan bedoel ik ondertussen allemaal. Stop met Alwin veroordelen, stop met het Mitchell en Nicky gedoe, stop het gewoon allemaal. Heb in vredesnaam een beetje respect voor elkaar en ga niet achteloos dingen roepen. Jullie kwetsen elkaar, stop er nu gewoon mee. Volgende opmerking over ook maar iets van dit en dit topic gaat op slot.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 21:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Je kent hem niet persoonlijk en hou er nu over op. Er was net weer rust en vrede en dan moet iemand weer een kutopmerking maken. Ik ben het nu ook een beetje zat. Leer iemand nu maar gewoon eerst kennen, voordat je zulke dingen gaat roepen. Alwin is een lieve jongen, die er over het algemeen alles aan doet om je op een slechte dag op te vrolijken. You do not know who you are judging, so fucking stop it right now.

    En dan bedoel ik ondertussen allemaal. Stop met Alwin veroordelen, stop met het Mitchell en Nicky gedoe, stop het gewoon allemaal. Heb in vredesnaam een beetje respect voor elkaar en ga niet achteloos dingen roepen. Jullie kwetsen elkaar, stop er nu gewoon mee. Volgende opmerking over ook maar iets van dit en dit topic gaat op slot.

    Amen_O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)