• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Obliviatum schreef:
    ik ben een pro in trapvallen :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben een expert in lantaarnpaal-knuffelen. Noem me gek, ik vind het sexy. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik ben een expert in lantaarnpaal-knuffelen. Noem me gek, ik vind het sexy. xD

    Haha, schattig hoe je dat zegt! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Patronum schreef:
    Of course :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik val nooit van de trap :'D
    wel stap ik verkeerd waardoor mij voet weg glipt. Toen ik 2 was rolde ik een keer van de trap af(van boven naar beneden met allen een paar blauwe plekken). Staat nog steeds in mijn geheugen geschreven. --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ja een paar keer. toen viel ik op mijn kont en kon ik een week niet zitten x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja. Ik landde op mijn stuitje, en dat deed echt pijn. (cat)
    En mijn vader is een keer uitgegleden op de trap toen ik een baby was en hij mij droeg. Hij zat onder de blauwe plekken, maar ik sliep nog steeds en had niks. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, toen ik heel pissig was en met iets sjouwde. En daar ging ik. Frankly enough was ik zo kwaad dat ik helemaal niks voelde door de woede. Dat was één van mijn ongeveer drie heel erge woedeaanvallen per jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, vorige week nog. Op kamp was er een trappetje dat naar boven ging in onze kamer, maar hij is van hout, smal, halfkapot en zonder steunding. Dus ik heel snel naar boven gaan, en zodra ik naar beneden wilde. BAM.

    Poor you!
    Ja, hoor veels te vaak.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    ik ben een keer naar beneden gerold :"D het enige dat ik over hielt waren een paar blauwen plekken.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:43 ]


    Shoganai i ne~

    Zo vaak, één keer vlak voor een jongen die ik leuk vond, zo genant.
    En ik ben vandaag trouwens bijna gestikt in een slokje water, ik ga nooit meer water drinken, haha.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:45 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben een keer van de trap afgedonderd en kneusde toen mijn arm :/


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ja, en toen mocht ik gelijk 6 weken met mijn arm in het gips :Y)
    ik heb een slechte jeugd gehad, ik brak altijd mn arm :(

    Ja.
    En natuurlijk ook tegen muren en deuren lopen. :')