• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Verder ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Madelise~
    Bij Ethan:
    'Eh, ze is net weg, ze heeft een afspraakje, leuk he! en nu ben ik alleen met *zucht* Éloise, ahh. Je mag binnen komen hoor om te kijken of het goed gaat met Éloise?'

    Bij Madelise:
    Madelise liep naar het meer en het was bijna donker. Ze keek naar de lucht en naar de zon die onderging achter de bomen.
    Toen ze bij het meer was, was het kwart voor 8. Ik ben veel te vroeg, ach kan ik nog genieten van de zons ondergang.
    Madelise deed haar ogen dicht en zakte zodat ze tegen de boom kon zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    'Oke, heb ik me eigenlijk al voorgesteld? Nee toch, achja ik ben Duco. Is ze echt net weg, ik heb namelijk over haar gedroomd en dat was nou niet wat je zegt leuk. Volgens mij is er iets met de gene met wie ze heeft afgesproken. Je weet zeker niet wie dat is?' Ik loop naar binnen.

    -Éloise-

    'Ik weet wat je denkt, Ethan,' zeg ik. Eigenlijk weet ik precies wat hij denkt maar dat zeg ik niet. Ik ben ook maar een vervelend rotmens... 'Het spijt me... Ik heb me nog niet eens écht voorgesteld...' zeg ik en kijk hem vragend aan. Het valt me op dat hij prachtige ogen heeft maar ik besteed er verder geen aandacht aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ~Madelise~
    Bij Ethan:
    'Nee, Kom mar binnen als je wilt Duco, Ik ben trouwens Ethan. Je mag kijken wat je wilt.' En hij loopt naar de slapende Éloise.

    Bij Madelise:
    Madelise schrok wakker van een geluid voor haar en deed haar ogen open en zag een jongen.
    'Hoi, ken je me nog?' zei de jongen.
    'Eh, nee waarvan moet ik jou kennen?' zei Madelise verward. 'Kijk maar is goed Madelise, nee? Ik ben Den,ik kende je al vanaf we klein waren, 5 volgensmij.' zei Den vrolijk.
    'Ja, dat weet ik nog! Maar wat doe je dan hier?' zei Madelise opgewekt. 'Nou, het is eigenlijk een verassing, wil je mee? zei Den.
    Ik ben beniewd wat we dan gaan doen, ik ben benieuwd.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Jura wordt langzaam wakker. Die stomme verliefdheid ook denkt Jura boos en gaat boos haar bed uit. Ze gooit met de deur van haar kamer en stampt de trap af. Jura drukt op een knop en het hele huis wordt gevuld met muziek.
    'Somebody who loves to treat me right
    somebody who loves to see me smile
    didn't you know that, you gotta treat me
    ri-i-ight ri-i-ight.
    somebody who loves to treat me right
    somebody who loves to spend the night
    didn't you know that, i gotta say good
    bye-ye-ye ye-ye-ye
    somebody who loves me
    somebody who loves me'

    Klinkt er door het huis. Jura wordt rustiger en ze loopt de trap verder af op de beat van de muziek. Jura nuriet mee met de muziek.
    Vanzelf begint ze te dansen door de grote lege kamer. Die heeft ze volgehangen met spiegels zodat ze kon dansen. Ze kijkt naar haarzelf in de spiegel en de bewegingen vormen zihc uit haar gevoelens. Langzaam komt het nummer tot een eind en dan zakt Jura neer op de vloer. Ze omsluit haar benen en verbergt haar hoofd achter haar armen. Hetzlfde nummer dendert weer door het huis heen en Jura kijkt zwijgend naar de grond...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 18:05 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dit is het liede:
    http://www.youtube.com/watch?v=hf12URSHSW0&feature=related


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Madelise~
    Bij Ethan:
    Wat kijkt ze lief als ze slaapt, ow ik kijk te veel, ik ken haar nouwelijks. ik ga maar naar me kamer.Hij ging naar zijn kamer en plofte op zn bed en pakte z'n IPod en speelde wat. al ie leeg is laadt hij hem op en loopt naar de keuken. Hij ziet daar een briefje met Madelise er op hij pakt het en leest het.
    'Wat lief van die jongen maar ik ben benieuwd wie die is, ach ze zal wel slim genoeg zijn.' fluisterde Ethan in zich zelf.
    Hij liep naar de woonkamer waar Éloise op de bank lag maar Duco ziet hij niet meer.
    'Waar is Duco?' Vroeg Ethan aan Éloise.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lys.
    Nadat ik nat geregend ben, ben ik een andere plek gaan zoeken. Op een gegeven moment komt ze bij een plek waarvan ze een aantal geuren van vampiers en weerwolven herkent, maar ze durft niet zomaar binnen te lopen, waardoor ze buiten op een afstand blijft.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    -Éloise-

    'Uhm...' zeg ik slaapdronken en ga rechtop op de bank zitten. Ik haal een hand door mijn haren en kijk in Ethan's richting. 'Ik zou het niet weten, hij is een wolf hè? Ik denk dat hij zich aan het voeden is... Hoezo?'
    Ik zag dat Ethan zijn iPod in zijn zak stopte en liep naar hem toe. Afwachtend op zijn reactie keek ik hem aan, hij was inderdaad erg knap maar ik kende hem nauwelijks.
    'Wat voor muziek luister je?' vraag ik en probeer het te verbergen dat ik een beetje bloos.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ~Madelise~
    Bij Ethan:
    'Eh, ik luister vaak luister vaak rock of pop, jij?' vraagt Ethan mysterieus.
    Ethan kijkt haar aan en krijgt het warm. Ik heb vaak een meisje gehad maar zo een nog nooit!! Éloisa ging staan en Ethan loopt naar haar toe.

    Bij Madelise:
    Ik liep met hem mee en we gingen over een gras veld en hij draaide zich om en keek me recht in me ogen aan.
    Oke, en nu?!denkt Madelise vol emotie.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Jura werkt haarzelf omhoog en loopt de kamer uit. Ze drukt weer op de knop en de muziek stopt. Jura loopt terug naar boven en besluit om zicht te gaan douchen. Ze kleedt zich uit en stapt onder de douch. Ze draait de kraan open en het warme water glijdt over haar lichaam. Ze was thaar haar en daarna zet ze de douch uit. Ze kleedt zich aan. Ze heeft een beige jurkje aan met een zwarte strik op de rug. Jura steekt haar haar op en dan loopt ze haar huis uit. De wind waait zachtjes door haar haar en het licht van de maan geeft haar ogen een grijsblauwe tint. Jura strijkt met haar hand door haar zwarte haar. Waar is hij? Gaat het wel goed met hem? schiet er door haar hoofd. Jura kijkt om haar heen en ziet een schim in de bosjes. De schim komt steeds dichterbij. Jura schrikt. Het is een wolf. Jura gilt en rent haar huis in. Ze kijkt vanuit het raampje naar de wolf. De wolf ziet haar en kom dichterbij. De wolf is groter dan de normale wolven die ze heeft gezien. Jura's handen trillen van de schrik. Jura draait zich om en zakt neer op de grond tegen de deur. Er wordt luid geschraapt aan de deur...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Éloise-

    'Ik ook-' zeg ik ietwat overhaast. 'Ik luister alles zolang ik erop kan dansen. Rock, pop... klassiek...'
    Aarzelend leg ik mijn hand in de zijne en begin te dansen. Ietwat moeizaam danst hij mee, hij is een stuk langer maar dat is geen probleem. Dit is het liedje. Als Ethan mijn passen niet meer volgt laat hij me los en dans ik zelf nog verder. Even voel ik me weer mens en dans ik zoals ik dat vroeger deed toen ik nog op hoog niveau danste. Als het liedje is afgelopen bloos ik enorm en ga ik abrupt op de bank zitten. Ik ben ook echt idioot...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ~madlise~
    Bij Ethan:
    Ethan gaat ook zitten en vraagt of ze wilt wandelen bij het maan licht( het is geen volle maan XD).
    Ze knikt en Ethan pakt haar hand en ze wandelen rustig door het bos tot ze bij een gras veldje zijn aangekomen.
    'Zullen we gaan zitten?' zei Hij verlegen.
    'Ja, kunnen we mooi naar de sterren staren' zei ze.
    ze gaan liggen en nar 10 minuten staren draait Ethan zich om en kijkt in de prachtige ogen van Éloise.
    wat moet ik doen wat moet ik doen!
    op dat moment hoorde ze iemand gellen ze ze keken abrubt naar ze delfde kant en ze zien Duco.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    oke wacht, nu volg ik niet meer waar Duco uithangt?? Can enyone explain??