• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Madelise~
    'Ik heet Madelise, en hoe kwam e hier ook alweer?' zei Madelise rustig. Ze ging naar haar kamer en kwam terug met een koud doekje en legde het op het hoofd van Éloise.
    'Had je een slechte dag gehad?, Je kunt het me vertellen hoor.' Zei Madelise met een glimlach. owja ik had een foto gemaakt van het meer met een persoon, misschien kent duko hem/haar wel?
    'Duko eersst even dit, ken jij Hem of haar op de foto?' en ze gaf de camera aan Duko.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:03 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-

    Ik word langzaam wakker en merk dat iets warms me vastheeft. Eigenlijk lig ik heel lekker.... Het dringt niet helemaal tot me door, maar Duco heeft me vast. Als ik mijn ogen iets verder open doe merk ik dat mijn kleren niet meer om mij heen zitten.
    'LAAT ME LOS!' roep ik en probeer verwoed me met mijn handen te bedekken. 'WAT HEB JE GEDAAN?! IK VERTRÓÚWDE JE, PERVERT!'
    Als ik weer op wil staan schiet pijn door mijn lichaam heen, mijn benen branden als een gek. Normaal gesproken heb ik nooit pijn aan mijn benen, alleen als ik een enorme afstand heb gerend. Huilend zak ik in elkaar en Duco komt naast me zitten. Wat is er gebeurd? Waar ben ik, en waarom ben ik hier?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jura loopt weer verder zwijgend het bos een. Ze had een meisje bij het meer zien staan, maar zodra ze die heeft bereikt, is ze al weg. Jura kijkt om haar heen. Ze is vast al weg. denkt Jura en loopt weer terug naar de toren. Ze klimt de toren in en pakt haar spullen. Dan loopt ze richting haar huis. Eenmaal daar aangekomen loopt ze haar huis in en legt ze haar spullen neer op de plek waar ze horen. Jura ploft neer op de bank en gaat languit liggen. Ze sluit haar ogen en valt in slaap...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    wat is een pervert????

    -Duco-
    'Uh, ja sorry hoor maar wil je nu dat het beter wordt of dat je nog meer pijn hebt Éloise? je moet mij niet aankijken voor wat er gebeurt is,ik probeer er het beste van te maken hier.' zeg ik een beetje boos. Ik kijk naar de foto, 'Ja haar ken ik, dat is Jura.'

    Lys.

    'Oke, nu ben ik wel verdwaald,' mompelt ze in het bos. Ze loopt nog een paar meter door als ze merkt dat het totaal geen zin heeft, valt ze neer op de grond en begint zachtjes te snikken in de hoop dat niemand haar vindt. Wat zouden andere mensen zeggen, de prinses in het bos?
    Ze was alleen en iedereen was met andere dingen bezig..


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Een pervert is een viezerik :'), sorry, dit is echt dreeeeeug.

    -Éloise-

    'Ik ben niet boos, snap dat dan!' zeg ik melodieus. 'Ik... wat heb je met me gedaan..?!' vraag ik bang en barst in tranen uit. Wat gebeurt er met me? Wat heeft Duco gedaan - als hij het al heeft gedaan... wat heb ik gedaan?.
    'Heeft er iemand kleren voor me?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    oke, dan zat mijn idee niet zo heel verkeerd

    -Duco-
    'Ik heb niks met je gedaan. Wacht ik heb wel je het zo gemakkelijk en zo min mogelijk pijnlijk gemaakt, maar dat is volgens mij niet echt wat je bedoeld. En voor kleren moet je mij niet aankijken. Wat er met je gebeurt is weet ik niet, ik weet alleen dat je op een bank hier lag toen ik wakker werd. Madelise heeft zolang voor je gezorgd.' Nu volg ik het echt niet meer, als ik ardig doe denken ze of dat ik iets van hun wil of dat ik iets met hun gedaan heb?!

    Jura wordt langzaam wakker en de zon schijnt zachtjes op haar gezicht. Jura knippert even en dan staat ze op en loop ze naar de keuken. Ze gooit de gordijnen open en de zon schijnt zachtjes op haar huid. Haar huid begint zachtjes te glinsteren. Jura pakt wat te drinken en drinkt het glas in 1 keer leeg. Ze loopt de deur uit en loopt het bos in. Na een paar minuten te hebben rondgedwaalt bereikt ze een klein huisje. Jura kijkt door het raampje. Het is erg druk in de kamer. Jura klopt zachtjes op de deur en er wordt opengedaan. Een jong slank meisje staat in de deuropening. Jura kijkt haar even aan en wordt dan binnengelaten. Jura loopt de woonkamer in en kijkt iedereen stuk voor stuk aan. Haar blauwe ogen lijken nu in het zonlicht wel van ijs. Haar ogen blijven hangen bij Duco, maar glijden dan weer verder door het huis...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Éloise-

    'Het spijt me Duco,' zeg ik gemeend. 'Nee dat denk ik helemaal niet!' zeg ik als ik hem hoor denken. Ik denk niet eens dat hij iets van mij wil, ik weet alleen niet wie - of wat - dit met me heeft gedaan... Ik voel voorzichtig aan de wonden op mijn borst en merk dat er letters staan die ik niet kan lezen. Zonder nog na te denken draai ik me om naar Duco, hij heeft me nu toch al gezien.
    'Wat staat er?' vraag ik en strijk met mijn vinger voorzichtig over de contouren van de sneden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Duco probeert iedereen evenveel aandacht te geven maar het wordt wel moeilijk.

    -Duco-
    'Het lijkt meer op een teken dan op letters Éloise. Ik kan het helaas niet lezen.' wacht hoort een jongen nu niet op de een of andere manier afgeleid te zijn? Ow great weer iets waarbij ik anders ben -.- 'Het lijkt op een oude taal, het is niet van de wolven anders kon ik het wel. HEt spijt me ik kan het je niet vertellen.'

    -Madelise-
    'oke,en wie is zij' zei madelise vragend. of is dat een domme vraag, nou ik weet tenminste dat het een bekende is.
    'ik ben het helemaal vergeten, ik ben Madelise.' zei ik tegen Éliose. Ze wees naar haar lichaam. 'natuurlijk ik pak wat voor je'
    wat dom vanezelf haha, ik benieuwd wie ze eigenlijk zijn

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:07 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    'Het is Latijns. Het staat voor "Gevangene". Het wordt alleen gebruikt voor slaven', zegt Jura en kijkt aandachtig naar de tekens op de sleutelbeen en Éloise. 'Wat er op je sleutelbeen staat is een datum' Dan begint Jura na te denken en te tellen. Jura schrikt. 'Dat... Dat....', stamelt Jura maar ze komt niet verder, dus schrijft ze het op. De datum is de dag dat er oorlog is uitgebroken tussen de clan's. Het is ove 5 dagen alweer 10 jaar geleden. Waarschijnlijk staat Éloise dan wat gevaarlijks te wachten. Schrijft Jura trillend op een blaadje en geeft die aan Duco. Duco kijkt Jura vol ongeloof aan. Een traan rolt over de wang van Jura en ze kijkt naar de grond. Ik wilde dit niet eens weten. denkt ze en kijkt Éloise vol medeleven aan...

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:00 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Éloise-

    'Dank je Madelise,' zeg ik dankbaar en pak de jurk aan. Het is een zwart-achtig ding, een beetje uit de tijd maar ik ben dolblij dat ik iets heb - al lijk ik nu een gothic. 'Ontzettend lief van je... kun jij trouwens lezen wat er op mijn borst staat? Ik kan niet op de kop lezen...'


    Check anders heel even de vorige pagina?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -madelise-
    ' Dat meisje zei het net en ze zei dat het gevangene betekent.' zei Madelise tegen Éloise.
    'Hoe heet jij eigenlijk, want ik herken jou van mijn foto's.' sprak ze tegen Jura.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    'Éloisa serva mea est,' vertaal ik uit mijn hoofd. 'quinque diebus ante annos decem ita. Fortasse Éloisa in periculo est. Bellum inter duo coetibus non est finit.'
    Duco kijkt me vreemd aan maar Jura knikt.
    'Wat gaat er met me gebeuren, Jura....?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!