• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Madelise
    ze kleedde zich aan en ging naar haar kamer en plofte op bed. ze verveelde zich en pakte de ipod van haar broer en sppedewat spelletjes. een lwartier later klopte iemand opde deur.
    Wie zal het zijn, ik verwacht op dit moment niemand?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lykos schreef:
    ze mag best verlieft zijn, maar duco is dat niet, op niemand trouwens.

    Yeay
    hahah lekkr melxD
    niet lullig bedoelt
    niet boos worden :$
    owja ik was ook vroeger uit (lol)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-
    'Ethan, toe,' zeg ik en strijk hem over zijn wang. Mijn vingers zijn koud en nat van het water dus rilt hij. 'Ik voel me alleen zo klein vergeleken bij jou... Niet verdrietig zijn en lach me alsjeblieft niet uit, maar ik heb nooit eerder iets- iets gehad met een jongen, en je brengt me van mijn stuk...'
    Ik strijk een pluk haar achter mijn oor en kijk Ethan aan. Als hij weer terugkijkt ga ik dichterbij hem staan en zoen ik hem.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hmpf...
    zo komt ut wel over... :|


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ga me weer verder vervelen :s


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ppl ik ga slapen en morgen ben ik pas laat online want moet werken...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Het is hier dooooood...]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jullie hebben dus leden nodig?
    RPG4RPG? Mijn piraten rpg heeft leden nodig (x
    Ik wil best meedoen met iemand die wordt gebeten door vampiers
    en dus verandert..? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ben niet echt iemand in de piraten stemming, maar ik zal eens kijken. ik denk het wel dat ie dan veranderd, ik ben wolf dus ik zou het eigenlijk niet weten

    is er iemand die een bitch in vampier zou willen veranderen? ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    is er iemand die een bitch in vampier zou willen veranderen? ;D

    als er iemand online is willen ze vast wel. vul maar lijstje in en wordt stadsmens die in het bos komt?? (als je er bij schrijft dat je vampier wilt worden doen ze het vast wel)


    Volledige naam: Sky Leah Morgan
    Leeftijd: 19
    Karakter: Sky, liever Leah genoemd, ze verdoemd mensen die haar Sky durven te noemen, is een arrogante, egoïstische meid. Althans, zo komt ze over. Ze maakt anderen met de grond gelijk, of probeert het in ieder geval. Ze vindt zichzelf meer dan anderen, maar soms krijgt ze een beetje respect voor anderen. Anderen die háár eens met de grond gelijk weten te maken en pit tonen. Dat waardeert ze. Toch, kan ze soms ook lief zijn, behulpzaam.. Maar enkel als je haar respect hebt afgedwongen. Als laatste is het een echte doorzetter, een meid met pit die je niet snel neerhaalt en als ze eenmaal haar klauwen in iets heeft gezet, dan laat ze niet meer los.
    Uiterlijk: Klik & even more. Leah is een blank meisje met zwarte, steile haren tot halverwege haar rug. Ze heeft een stel arrogante, groenblauwe kijkers. In de zomer krijgt ze een aantal sproetjes rond haar neus, die ze vervloekt omdat het haar schattig maakt en daarmee, volgens haar, haar imago verpest. Verder kleedt ze zich vrij gewoon en heeft ze vaak een arrogante uitstraling om zich heen.
    Soort: Ze is een mens, maar wordt later gebeten. Vrijwilligers?
    Extra: Ze volgt de opleiding Toegepaste Kunst en Techniek. Ze fotografeert graag, maar tekenen doet ze ook met veel liefde. Als ze eenmaal bezig is stort ze zich er ook volledig op en is ze de rust zelve.
    Extra 2: Ze woont op zichzelf in klein appartementje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is hier doooood... xAllstar moet terugkomen (en de rest ook) want nu kan ik niet verder :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    er is al een nieuwe joiner, en de rpg staat in een lijst voor mensen die er nog zoeken. dus ik doe mijn best

    Basecca schreef:
    Het is hier doooood... xAllstar moet terugkomen (en de rest ook) want nu kan ik niet verder :(


    Welke personages heb jij?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.