• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Anyway heeft Éloise nu iets met Ethan en dat is best leuk schrijven :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    haha ja, maar de combi vamp en wolf, gaat dat goed??

    Hmpf.. Er moeten meer mensen bij komen :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja want jura is ook combo..
    3 kwart vamp en 1 kwart wolf xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Gaat prima, haha. Misschien moet Jura iets met Den krijgen :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    nee, eloise is vamp en ethan wolf??

    Lykos schreef:
    nee, eloise is vamp en ethan wolf??


    Je ziet het, het gaat goed? xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Madolise heeft volgens mij al wat met Den...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ja das waar.

    -Duco-
    Heb ik me net omgekleed, gaat ze weer? Ik kruip weer in bed en val weer in slaap. ik droom over een groot probleem in de clan, iets met dat er een conflict is tussen een persoon en Tapo.

    Kan een wolf, behalve wolf worden, ook iets speciaals zoals een vampier??

    WolfDreams schreef:
    Madolise heeft volgens mij al wat met Den...


    Ai... personage bijverzinnen! Zal ik anders nog een jongen erbij doen ofzo? Wordt wel lastig schrijven dan...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ai... personage bijverzinnen! Zal ik anders nog een jongen erbij doen ofzo? Wordt wel lastig schrijven dan...


    oke, goed plan. ik schrijf wel alleen maar vanuit jongens dus zal kijken wat ik kan doen.

    ik ben er weer moest hockeyen en dan nog naar amsterdam xD
    hier is een stukje !


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Hmpf... toch meer ppl erbij dus..

    ~Jura~
    Jura kijkt op van een vreemd huilend geluid dicht bij haar in de buurt. Zware voetstappen hoort ze achter haar. 2 sterke armen tillen haar op en nemen haar mee. Jura is zo geschrokken dat ze niet eens durft te zeggen en er liggen grote handen op haar mond. Na een tijdje wordt Jura op een koude vloer gegooid. 'Ik zei toch dat ik je wel in m'n handen zou krijgen', grijnsde er een bekende stem. 'Tapo, ik zal me nooit aan jou voeten toewerpen', gromt Jura en staat op. 'Uiteindelijk zal je dat toch wel doen, lieve Jura', zegt Tapo terwijl z'n warme vingers over haar gezicht strijken. Er gaat een rilling door haar heen. 'Blijf van me af', bijt ze Tapo toe. 'Oehh een meisje met temprament. Daar hou ik van', zegt hij grijnzend. Jura kijkt weg van hem en staart uit ht raam.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ethan
    Hij stond daar stomverbaast naar Eloise te kijken. 'Hoezo niet goed? ik begrijp het niet, wah waat?!' zei hij geschrokken.'Ik vind jou het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien!' en hij kijkt droefig opzij.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ja is goed... Discuseer maar over wie ut schrijft xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †