• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Julia

    Ik zucht en kijk naar het water waar het meisje is gaan liggen, er klopte iets niet aan haar. Ze stuurde me niet meteen weg uit haar huis, ze liet het er gewoon bij zitten. Dus nu zit ik hier, in de eerste de beste boom naar haar te staren. En zij, zij ligt gewoon naar de lucht te staren. Ik zucht nog eens en kijk naar Jura.

    In een fractie van een seconde zwaai ik mijn hoofd opzij, waar zware voetstappen te horen zijn. Met ingehouden adem kijk ik hoe hij naar Jura loopt, haar oppakt en daarna weer verdwijnt. Zo snel als hij een aantal meter voor mij is klim ik uit de boom en achtervolg hem. Het duurt een aantal minuten voordat hij bij een huisje aankomt, en meteen spring ik achter een boom. Als hij in het huis is en de deur heeft gesloten sprint ik naar een van de ramen en kijk wat er allemaal gebeurd. Wat ze zeggen kan ik nét niet horen. Opeens draait Jura haar hoofd om en kijkt uit het raam, waar ik sta. Zo snel mogelijk duik ik naar beneden, en de hoop dat ze me niet gezien heeft.


    Trust me. I'm the doctor

    Jura kijkt hopeloos uit het raam. Even denkt ze iets gezien te hebben, maar dat zal wel schijn zijn geweest. Jura zicht en kijkt weer naar de grond. Ze hangt geketend aan de muur. De boeien snijden in haar enkels en plosen. De zon schemert door het besmeurde raam en laat haar blote benen schitteren in het zonlicht. Een donker deel van de kamer wordt lichtelijk verlicht door haar schitterende huid. Het maakt me niets meer uit ook. Laat me hier maar hangen. denkt ze en staart verdrietig naar de met bloed besmeurde grond.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Ik kan niet verder zo... Ik kan nog steeds niet verder xD, xAllstar en Lykos moeten echt online komen :) ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga al schrijven


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Zeg.. Wie heeft wie?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En toen was het kwart over negen en had nog niemand gepost :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, ik vraag elke keer wie wie heeft, zodat ik weet wie er online is en op wie ik kan reageren, maar ik wordt hier gewoon keihard genegeert o_o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ja, ik vraag elke keer wie wie heeft, zodat ik weet wie er online is en op wie ik kan reageren, maar ik wordt hier gewoon keihard genegeert o_o


    Ik kan nu dus ook niet verder, Éloise staat nog te zoenen met Ethan en ik kan niet zomaar iets doen zonder een reactie van xAllstar. Ik ben trouwens Éloise in dit geval-ding.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben Jura voor de duidelijkheid ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Weet je.. Misschien moet je de namen er in het personage lijstje bij zetten en of het jongens/meiden zijn + leeftijd i.p.v. of ze relatie hebben of niet Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Haar zwarte haren wapperde in de wind en haar groene ogen zochten rond naar een goed plekje om te zitten. Het was later in de middag en ze had zin om te tekenen, het bos was daar een goede plek voor. De takjes en bladeren knirpten onder haar afgetrapte all stars. Daar, dat was een goede plekje. Een plekje dat belicht werd door de zonnestralen die door bladeren wisten te gaan. Leah plofte op haar kont neer en zette ondertussen het volgende nummer van haar mp3 op en begon vervolgens haar tekenspullen te pakken. Uit haar tas haalde ze haar schetsblok en een potlood, langzaam begon ze de omgeving te schetsen. De bomen waarvan de bladeren eraf dwarrelden, de zonnestralen die door het bladerdek schenen, de vogeltjes die af en toe kwamen kijken.. niks sloeg ze over en ze ging helemaal in haar tekening op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jura Sandriné Romensa ~locatie: het huisje in het bos.
    Jura's blauwe ogen gleden verder door de kamer. Er hing een ander meisje levenloos aan kettingen in de andere hoek. Haar lichaam zag er levenloos uit en zo hangt het er ook bij. Jura slikt. De kamer is donker en wordt alleen verlicht door de zonlicht dat door het raampje heen komt. De zware en grote deur gaat open. Een grote gespierde man komt de kamer inlopen. 'Jura, de Heer wil je spreken', bromt z'n zware stem. 'Je doet maar', zegt ze schor en de man haalt haar van de muur. Jura loopt samen met de gespierde man het huisje uit en loopt samen met hem naar het fort van Tapo.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Mary-Jane Pamela Johnson (bijnaam sinds 1956: MJ)
    Leeftijd: mensenjaren: 14 vampierjaren: 78
    Familie: rijk dankzij de erfenissen die van ouder tot kind zijn doorgegeven, wel was de erfenis om precies te zijn voor het grootste deel van haar oudere broer, maar door zijn dood op jonge leeftijd (32 jaar) heeft MJ die al snel over kunnen nemen doordat haat broer geen kinderen had gekregen en kort daarvoor gescheiden was.
    Uiterlijk: bruin haar, grijsbruine ogen, ongeveer rond de 1,68 m lang.
    Hobby's: passie voor piano spelen, dansen op de ouderwetse muziek waarop ze vroeger altijd met haar broer danste.
    Geboortedatum: 13 juli 1933
    Karakter: ondanks dat MJ geboren en getogen is in een zeer rijk en net gezin, is MJ altijd een avontuurlijk en onbescheiden type geweest. ze staat voor alles en iedereen klaar en in welke situatie mensen zich dan ook bevinden, goed of slecht, het lukt haar altijd om een glimlach op ieders gezicht te toveren.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 1:08 ]

    Ethan
    Hijj stond dar verbaast maar toen waren er 3 seconden voorbij en hij kuste vol overgave.
    Hij liet haar los en zei:'ik wil je nooit meer kwijt, en nee, niet zeggen dat je niets bent, want je bent wel iemand, namelijk mijn vriendin!'zei hij vrolijken sirieus.
    hij keek haar nog aan en pakte haar hand en ze liepen naar Ethans huis.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    en btw welkom lady sparrow ;)
    leuk karakter (nerd)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.