• Ik moet een boekje voor Frans lezen en ik snap gwn helemaal niks van Frans. En srry, maar ik vind het nog een lelijke taal ook. Alleen als ik dat zeg zijn er gelijk allemaal mensen die mij vertellen hoe mooi Frans is, maar dat helpt mij niet Frans te begrijpen!! I'm getting crazy. Toch moet ik mijn best doen voor dit boekje, want ik moet er een opdrachten vel en een SO over maken!!
    Wie hier kan nog meer niks van Frans?? Ik voel me zo, weet niet, alsof ik de enige ben die er niets van begrijp.


    voor de mensen die het willen weten: Ik moet Le blessé au parking lezen

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:46 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik! Ik stond steeds onvoldoende en het is gewoon een kuttaal, niks moois aan :'D Mocht ik het eind tweede EINDELIJK laten vallen, bleef ik zitten D: Nog een jaar Frans D:
    Maar nu ben ik er -GODZIJDANK- al een tijdje vanaf :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik snap er een beetje van, maar het is echt niet leuk om zo'n boekje te lezen

    Stiekem vind ik Frans best leuk.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Ik snap Frans best wel, maar zo'n boekjes lezen is inderdaad best erg. Ik snap ook niet wat er zo mooi aan de taal is.


    Ex astris, sciencia

    Ik ben ook ongelooflijk slecht in Frans.
    En dit topic doet me er aan denken dat ik eens dringend in mijn frans boekje moet beginnen. *zucht* ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Komt mijn vader hier net verdomme binnen om te zeggen dat hij vind dat je als je op 3 gymnasium zit, je eigenlijk het gwn zou moeten begrijpen zonder google vertaler en een nederlands boekverslag ervan. Tuurlijk papa, Niet dus Hij heeft btw havo gedaan zonder een vreemde taal, zonder Frans en Duits dus. Ik vind dat hij dan niet zoiets moet zeggen :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Beastcrash schreef:
    Ik ben ook ongelooflijk slecht in Frans.
    En dit topic doet me er aan denken dat ik eens dringend in mijn frans boekje moet beginnen. *zucht* ):

    Poor you... gelukkig hoef ik niet alleen te lijdenxDxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik haat frans, ik ben er slecht in en de taal is lelijk.
    & misschien een samenvatting opzoeken van je boekje op internet?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb noóit wat van frans begrepen maar heb in dat jaartje dat ik het kreeg geen onvoldoendes gehad :'D Oh en mijn naam is frans. Dus iedereen die de taal lelijk vindt heeft iets tegen mijn naam (no_chears)


    -

    Ik haat Frans ook en vind het ook nog een lelijke taal ook.
    Ik heb het ook zo snel mogelijk laten vallen( een voordeel van dyslexie)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    UN schreef:
    ik haat frans, ik ben er slecht in en de taal is lelijk.
    & misschien een samenvatting opzoeken van je boekje op internet?


    comfort in c h a o s

    UN schreef:
    ik haat frans, ik ben er slecht in en de taal is lelijk.
    & misschien een samenvatting opzoeken van je boekje op internet?

    heb ik al gedaan en google is me ook aan het helpenxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb nooit frans gehad. :Y)

    Op zich vind ik de taal wel mooi als het door een frans iemand word gepraat maar ik snap er werkelijk geen sikkepit. Ik weet hoe ik moet zeggen hoe ik heet dus heel veel sterkte. En inderdaad zo'n samenvatting ervan in het Nederlands is wel handig


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    Ik heb noóit wat van frans begrepen maar heb in dat jaartje dat ik het kreeg geen onvoldoendes gehad :'D Oh en mijn naam is frans. Dus iedereen die de taal lelijk vindt heeft iets tegen mijn naam (no_chears)

    Sommige namen kunnen best mooi zijn hoor, ook al zijn ze frans, ik vind dat snelle veel te veel dingen aan elkaar geplakt praten gwn niet mooi


    "Your life. Your choice. Think about what you want."