• Ik moet een boekje voor Frans lezen en ik snap gwn helemaal niks van Frans. En srry, maar ik vind het nog een lelijke taal ook. Alleen als ik dat zeg zijn er gelijk allemaal mensen die mij vertellen hoe mooi Frans is, maar dat helpt mij niet Frans te begrijpen!! I'm getting crazy. Toch moet ik mijn best doen voor dit boekje, want ik moet er een opdrachten vel en een SO over maken!!
    Wie hier kan nog meer niks van Frans?? Ik voel me zo, weet niet, alsof ik de enige ben die er niets van begrijp.


    voor de mensen die het willen weten: Ik moet Le blessé au parking lezen

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:46 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind Frans eigenlijk wel leuk :').
    Maar dat komt gewoon omdat ik talen heel snel leer, en het dus niet frustrerend is of zo. Het enige is, is dat ik er het nut niet heel goed van in zie. Dat is ook de reden dat ik Duits in mijn pakket neem ipv. Frans. Ik kan maar een van twee. Maar als ik de mogelijkheid zou hebben tot beide, had ik het zeker gedaan (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik vind Frans eigenlijk wel leuk :').
    Maar dat komt gewoon omdat ik talen heel snel leer, en het dus niet frustrerend is of zo. Het enige is, is dat ik er het nut niet heel goed van in zie. Dat is ook de reden dat ik Duits in mijn pakket neem ipv. Frans. Ik kan maar een van twee. Maar als ik de mogelijkheid zou hebben tot beide, had ik het zeker gedaan (:

    Bij ons kun je gwn beide talen nemen. Desnoods met een extra vak.
    Talen vind ik op zich ook niet lastig, zoals we maar niet over Frans praten. Latijn en Grieks vind ik echt heel simpel en ik hou echt heel veel van Duits.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb frans gekozen als tweede vreemde taal, dus ik zit er zes jaar aan vast (: Ik vind Frans lezen niet zo heel moeilijk maar luisteren vind ik moeilijker. En ik vind 't wel een mooie taal.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:
    Ik heb frans gekozen als tweede vreemde taal, dus ik zit er zes jaar aan vast (: Ik vind Frans lezen niet zo heel moeilijk maar luisteren vind ik moeilijker. En ik vind 't wel een mooie taal.

    Succes, luisteren vind ik soms eigenlijk beter gaan dan lezen. xDxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik haat frans zo dat ik geen baretten draag, geen stokbrood eet, iedere week modeleifeltorentjes koop om ze kapot te slaan, en dat ik niet aan french kissing doe :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik haat frans zo dat ik geen baretten draag, geen stokbrood eet, iedere week modeleifeltorentjes koop om ze kapot te slaan, en dat ik niet aan french kissing doe :Y)


    Oei. Das slecht zeg...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lang leve Google Translate en het hebben van vrienden ^^
    Oh, en al bestaande boekverslagen op het internet (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDash schreef:
    Ik haat frans zo dat ik geen baretten draag, geen stokbrood eet, iedere week modeleifeltorentjes koop om ze kapot te slaan, en dat ik niet aan french kissing doe :Y)

    lol I AGREE


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind Frans leuk. Dat moet ook wel, want ik ga maandag op uitwisseling naar Frankrijk!

    Misschien is het handig als je het woord voor woord vertaalt? Hoe dik is dat boek?


    Our perspective only changes when we change our position.

    QueenMe schreef:
    Ik vind Frans leuk. Dat moet ook wel, want ik ga maandag op uitwisseling naar Frankrijk!

    Misschien is het handig als je het woord voor woord vertaalt? Hoe dik is dat boek?

    51 blz:$:$


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Haha, ik moet ook al 4 jaar lang Franse boekjes lezen.
    Gelukkig zijn het elk jaar dezelfde en circuleren er voldoende Nederlandse vertalingen op onze school :9~
    Alleen nu niet meer, ik moet nu Jean de la Florette lezen, ongeveer 300 pagina's en het is aartsmoeilijk.


    Never run out of reasons to smile...

    Gosh, ik moet drie boeken dit jaar lezen D:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Op zich vind ik Frans een mooie taal (véél beter dan duits)
    Ik moet ook een boekje lezen (Le prof a disparu ofz)
    Ik snap het wel, de hoofdlijnen wel, maar het is zo saai om te lezen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het leuk om uit te spreken maar ik snap dan echt niet wat ik zeg. (nerd)

    dance4ever schreef:
    Bij ons kun je gwn beide talen nemen. Desnoods met een extra vak.
    Talen vind ik op zich ook niet lastig, zoals we maar niet over Frans praten. Latijn en Grieks vind ik echt heel simpel en ik hou echt heel veel van Duits.

    Ja, het is gewoon vreemd bij ons. Het is best wel beperkt in de pakketkeuze. Jij hebt dus gewoon echt een aangeboren frans haat:Y) Laten vallen wanneer het kan dus (:/ En tot die tijd, veel succes dan maar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.