• Ik moet een boekje voor Frans lezen en ik snap gwn helemaal niks van Frans. En srry, maar ik vind het nog een lelijke taal ook. Alleen als ik dat zeg zijn er gelijk allemaal mensen die mij vertellen hoe mooi Frans is, maar dat helpt mij niet Frans te begrijpen!! I'm getting crazy. Toch moet ik mijn best doen voor dit boekje, want ik moet er een opdrachten vel en een SO over maken!!
    Wie hier kan nog meer niks van Frans?? Ik voel me zo, weet niet, alsof ik de enige ben die er niets van begrijp.


    voor de mensen die het willen weten: Ik moet Le blessé au parking lezen

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:46 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Atropos schreef:
    (...)
    Ja, het is gewoon vreemd bij ons. Het is best wel beperkt in de pakketkeuze. Jij hebt dus gewoon echt een aangeboren frans haat:Y) Laten vallen wanneer het kan dus (:/ En tot die tijd, veel succes dan maar.

    Aangeboren Frans haat, ja dat kan wel kloppen denk ikxD Volgend jaar, nog 1 jaartje overleven dus, kan ik Frans laten vallen. BedanktxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Frans is een overbodige taal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Google is your best friend. En anders wiki wel. Zoek gewoon een boekverslag op van een bekend boek. Ik heb die Franse en Duitse boeken nooit gelezen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Wees blij dat je het kan laten vallen. In België moet je het de volle 8 jaar volgen.


    comfort in c h a o s