• Enge dingen die je hebt meegemaakt?
    Bv, geesten ofz?

    ik had een keer gedroomd dat ik werd gegijzeld en mishandeld :S
    dat ik overal werd gesneden en later werd ik door mijn hoofd geschoten :S
    toen ik wakkerschrok, zag ik overal rode striemen over mijn lichaam :S
    en sommigen bloedden ook egt :S
    en toen ik in de spiegel ging kijken had ik een zwarte vlek op mijn voorhoofd :S:(

    egt ik was doodsbang!!
    miss geloven jullie het niet! maar het is ECHT gebeurd!

    al die creepy dingen.

    ik heb wel vaak dromen dat ik iemand anders ben ^^ iemand die ik niet ken ofzow , maar van in een andere tijd... wel raar, word ik wakker en dan lig ik altijd op mijn rug (en ik slaap op mijn buik en word (bijna) altijd op mijn buik wakker)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    na het concert op 14 juni in nijmegen had ik een of andere nachtmerrie dat ik vooraan stond en toen opeens heel erg begon te bloeden.. ik had een wond in m'n zij en moest meteen naar het ziekenhuis, later kwam er politie naar het concert en iedereen uit het eerste vak moest daar blijven ook de jongens van th werden ondervraagt omdat iemand mij had neergestoken...(toen werd ik wakker)
    de volgende dag kwam ik hier op het forum en vertelde iemand haar hele verslag van het concert en dat een duits meisje haar had verteld dat er iemand bij het concert ien dortmund was neergestoken.. dat bleek niet waar te zijn, maar ik schrok me zo erg dood!!


    Je moet worden wie je bent.

    wow dat was een heel verhaal..


    Je moet worden wie je bent.

    gisteravond en nacht was ik alleen thuis dus ik zit zo beneden wat tv te kijken en ik krijg ineens trek in patat,dus ik loop zo naar de koelkast pak de patat uit de vriezer en wil naar de frituur lopen, dus ik draai me zo om zie ik ineens bij een stoel een gestalte staan met zo'n middeleeuwse cape met capuchon om . dus ik denk zo 't zal wel en pleur de patat in de frituur, dus even later ga ik weer naar de keuken om het uit de frituur te halen. toen ik me omdraaide zie weer ik diezelfde gestalte dus ik ga met die patat terug naar de woon kamer en ga zo beetje bang weer tv kijken hoor ik ineens een hese lage mannen stem m'n naam zeggen op zo'n fluisterend toontje echt zo
    Kidden,Kidden,Kidden dus ik kijk zo op weer die zelfde als eerst dus ik vraag zo met trillende stem wat moet je van me en toen keek ik recht in een verminkt gezicht, dus ik pleur me bord op tafel en ren naar boven naar m'n kamer was ik daar hoorde ik weer kidden,kidden,kidden ! echt ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan

    Alleen dak had gedroomd dak spinnen aant eten was(kheb da een fobie voor) en dat die uit mijn mond kwamen en mij gingen opeten en dak die sloeg en toen heb ik mijn papa geslagen en naast mij bed zat den volgende ochtend een spin da was kei vies!!!


    X

    ik was the phantom of the opera aan het kijken en alle ramen enzo waren dicht en toen begon het keihard te waaien in huis en de lamp ging knipperen en ik was alleen thuis. toen ben ik naar de buren gerend. en ik de foto's verschuiven op mijn kamer. als me agenda open ligt veranderen de blz net alsof iemand mij iets duidelijk wilt maken.

    en ik heb dromen die uitkomen gelukkig droom ik geen heftige en gevaarlijke dingen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ging twee jaar geleden ofzo naar drievliet en daar ging ik in het spookhuis in, samen met een vriendin en op een gegeven moment zag je een bed, dus ik zeg tegen m'n vriending: "moet je opletten en NU komt er iemand recht overeind" en raad is er kwam iemand in dat bed recht overeind, Dus m'n vriendin en ik gillen van het lachen, en die mensen ons maar raar aankijken toen we er uit kwamen XD

    Ik heb trouwens wel heel vaak het gevoel dat ik achtervolgd wordt, echt creepy XS


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik voel wanner er iets slecht gaat gebeuren van te voren en meestal als ik apqart worrtd gehaald voor iets bij wat dan ook weet ik vrijwel direct wat iemand wil zeggen terwijl ik dan normaal niet weet waar die gene het over gehad heeft...


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    [Die vriendin en ik sliepen naast elkaar]
    Nou ik ging met een vriendin ergens een keer slapen op ene bugalopark maar ik kon niet slapen en daarom stond ik maar op van mijn bed en die vriendin zat op het toilet. Ik kreeg wel een klap tegen me gezicht van een hand! en die morgen erna had ik een hele rode hand,dus misschien sloeg ik mezelf en had ik het niet onder controle ofzo. FREAKY<3

    Ik heb soms het gevoel dat ik bekeken word,

    Ik heb soms het gevoel dat ik bekeken word,


    jaah dat heb ik oowk wel eens:O
    alleen sommige zeggen dat je dan in de gaten wordt door geesten (als je in geesten gelooft...)

    ik heb wel eens van die nare nachtmerries:S
    ik heb ook een topic daarvan: "nachtmerries??"
    maar dan had ik dus een man in mijn dromen en die viel dood neer:S
    en ong. een week later zag ik in de krant diezelfde man en dat ie overleden is :S:(

    maar soms zie ik ook van die rare gedaantes:S
    en dat is nog enger :(

    Hier nog 1

    En het kan zijn dat je ht niet gelooft, toch is het echt gebeurt!

    Een paar jaar geleden zat ik in de Chiro
    Da's een jeugdbeweging.
    En het was halloween en wij zaten is ons lokaal en de mensen van:
    Gaan we geesten oproepen!
    En iedereen stemde toe dus wij gingen geesten oproepen.
    We waren dus bezig en ineens begint heel dat lokaal te beven en horen we een mannen stem zo heel hard 'lachen'.
    Direct stopte we met het oproepen en net toen we stopten stopte die lach en beefde het gebouw niet meer.
    Achteraf zijn we erachter gekomen dat we niet zo goed hadden opgeroepen en dat er een geest kwaad was geworden doordat we iets verkeerd hadden gedaan en dat daardoor dat alles gebeurde


    Je kan het geloven en je kan het niet geloven maar ik weet 1 ding en dat is dat het ECHT gebeurd is!

    Xxx

    Enge dingen die je hebt meegemaakt?
    Bv, geesten ofz?

    ik had een keer gedroomd dat ik werd gegijzeld en mishandeld :S
    dat ik overal werd gesneden en later werd ik door mijn hoofd geschoten :S
    toen ik wakkerschrok, zag ik overal rode striemen over mijn lichaam :S
    en sommigen bloedden ook egt :S
    en toen ik in de spiegel ging kijken had ik een zwarte vlek op mijn voorhoofd :S:(

    egt ik was doodsbang!!
    miss geloven jullie het niet! maar het is ECHT gebeurd!



    da kan absoluut zenneh!! da heb ik ook meegemaakt ik zat op de bank nr tv te kijken en ik sloot men ogen en ineens kreeg ik slagen op men hand enz en kwas helemaal alleen thuis en men zus&ma waren weg en ik opende men ogen en men arm was helemaal blauw geslagen:S ik verschoot me nen ongeluk

    Ik was laatst op een begrafenis en degene die overleden was zat naast me...
    Ik heb meer vaker van dat soort dingen. Ik zie geesten en weet soms dingen van te voren al.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb ooit meegemaakt, kging 's avonds naar het toilet maar om naar het toilet te gaan moek langs de gang zo dak uitkijk op het salon en dan ziet ge direct de pc en de stoel die was helemaal aan de andere kant vant salon en tlag op zen rug, ik ging die sebiet recht zette alsk klaar was vant wc, en alsk klaar was stond die netjes vr de pc:S:S ik schreeuwde het uit en men ma wakker worden en ik vroeg of zij die stoel had verschoven en ze zei da ze niet uit de kamer was geweest sinds ze ging slapen en men zus was niet thuis:S:S:S:S