• Ik ga beginnen met One Shots te maken en Stands Alone voor jullie en voor mijzelf als ik weer eens een ideetje heb. Voor de One Shots zou ik wel het liefste hebben dat je dat hier melden zodat ik makkelijk te werk kan (:

    Willen jullie dit dan invullen?

    Naam meisje:
    Wie van de jongens?? :
    Verhaallijn (waar het over gaat):
    Leeftijd:
    16+ of niet:


    Het kan wel een tijdje duren dat het verschijnt omdat ik het vrij zwaar heb op school maar ik zal zeker mijn best doen als ik tijd heb! (:



    Edit: Ik schrijf ook geen One Direction verhalen dus als je dat liever hebt mag je dat zeker vermelden (:

    De link om je one shots te lezen: One Shots, Stands Alones, Try Outs,...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:15 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Naam meisje: Sophie
    Wie van de jongens?? : Liam
    Verhaallijn (waar het over gaat): Verras me :)
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: Maakt niet uit
    x


    Live your dream and never wake up!

    Naam: Cattlyn Ebony Honey Joy Wellington
    Bijnaam: Catt of Honey
    Wie van de jongens: Zayn Malik
    verhaal lijn: verzin maar iets leuks ^^
    Leeftijd: 18
    16+ of niet: 16+

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 21:11 ]


    Chaotic Evil

    Naam meisje: Sharon
    Wie van de jongens?? : Zayn
    Verhaallijn (waar het over gaat): Suprise me. (:
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: Mag

    Naam meisje: Taylor
    Wie van de jongens?? : Louis (:
    Verhaallijn (waar het over gaat): Whatever you like.
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: Yes please xd.

    Ik wou er gewoon nog eentje aanvragen geheh , je one shots zijn gewoon te geweldig babe <3


    Derek and Meredith are soulmates.

    Naam meisje: Madelon
    Wie van de jongens??: Louis Tomlinson
    Verhaallijn (waar het over gaat): Uhm, zij kiest in de eerste instantie voor Niall, maar uiteindelijk blijkt hij niet de 'ware' voor haar te zijn. Harry, Liam en Zayn hebben dat al snel door, en proberen haar te koppelen aan Louis, van wie zijn denken dat hij wel goed voor haar zal zijn. Én omdat hij het de laatste tijd het alleen maar over haar heeft. ;D Oh ja, en humor is een must, voor Louis dan, hij mag best iets heel grappigs met haar doen.
    Leeftijd: 16 jaar
    16+ of niet: Misschien aan het einde?


    What’s tasty in Busan?

    Naam meisje:savitri
    Wie van de jongens?? : liam
    Verhaallijn (waar het over gaat): zij het verlegen meisje hij de stoere jongen. Je weet wel zo liefdes verhaal die je niet verwacht.
    Leeftijd:18
    16+ of niet: jouw keuzen.

    ik vind jouw one shots tof net zo als je verhalen. volgens mij was jij ook het meisje achter het verhaal moments en riverside. Je schrijft met emotie. daarom vind ik het fijn om jouw verhalen te lezen. ik herken me zelf soms een beetje daar in


    -

    Liboiron schreef:
    Oh, dankje wel voor al die berichtjes al! ;D
    Ik kan met alles al zeker iets maken! Ik zal proberen zo snel mogelijk het allemaal neer te schrijven! Vergeet ook geen abo te nemen zodat je het kunt volgen als jou deeltje erop verschijnt! (;

    Btw, als je liever geen One Direction verhaal hebt mag je natuurlijk ook iets anders vragen. (:


    hoe ben je op het idee gekomen om eigenlijk verhalen te schrijven ?. het was even een vraag omdat ik zag dat je wel vaker one shots schrijft


    -

    safie13 schreef:
    (...)

    hoe ben je op het idee gekomen om eigenlijk verhalen te schrijven ?. het was even een vraag omdat ik zag dat je wel vaker one shots schrijft


    Schrijven is een zeer grote passie van me die ik graag met mensen wil delen (: Daarom dat ik ook graag one shots maak voor mensen zodat ze ook iets hebben voor hun (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Liboiron schreef:
    (...)

    Schrijven is een zeer grote passie van me die ik graag met mensen wil delen (: Daarom dat ik ook graag one shots maak voor mensen zodat ze ook iets hebben voor hun (:


    En het is heel erg prachtig met jou schrijfstijl. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam meisje: Lieke.
    Wie van de jongens?: Louis.
    Verhaallijn (waar het over gaat): Romantischhh.
    Leeftijd: 17.
    16+ of niet: Yeah, sure. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gruay schreef:
    (...)

    En het is heel erg prachtig met jou schrijfstijl. <3


    Zie je wel dat je de liefste bent (; Zelfs hier ben je mega lief tegen mij <3


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Liboiron schreef:
    (...)

    Zie je wel dat je de liefste bent (; Zelfs hier ben je mega lief tegen mij <3


    Mhihi, dat komt gewoon omdat jij nog liever bent. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gruay schreef:
    (...)

    Mhihi, dat komt gewoon omdat jij nog liever bent. <3

    Jij bent de liefste! <3


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Liboiron schreef:
    (...)
    Jij bent de liefste! <3


    Stiekem, heel stiekem, ben jij toch liever. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gruay schreef:
    (...)

    Stiekem, heel stiekem, ben jij toch liever. (wbw)


    Daar gaan we weer ;D Laten we erop houden dat ik jou de liefste vind en jij mij (: anders gaan we nog uren door ;D x


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.