• Ik ga beginnen met One Shots te maken en Stands Alone voor jullie en voor mijzelf als ik weer eens een ideetje heb. Voor de One Shots zou ik wel het liefste hebben dat je dat hier melden zodat ik makkelijk te werk kan (:

    Willen jullie dit dan invullen?

    Naam meisje:
    Wie van de jongens?? :
    Verhaallijn (waar het over gaat):
    Leeftijd:
    16+ of niet:


    Het kan wel een tijdje duren dat het verschijnt omdat ik het vrij zwaar heb op school maar ik zal zeker mijn best doen als ik tijd heb! (:



    Edit: Ik schrijf ook geen One Direction verhalen dus als je dat liever hebt mag je dat zeker vermelden (:

    De link om je one shots te lezen: One Shots, Stands Alones, Try Outs,...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:15 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Liboiron schreef:
    (...)

    Daar gaan we weer ;D Laten we erop houden dat ik jou de liefste vind en jij mij (: anders gaan we nog uren door ;D x


    Hahaha, yeah, indeed. (; Onze leuke discussies. (; xoxo


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Schrijven is een zeer grote passie van me die ik graag met mensen wil delen (: Daarom dat ik ook graag one shots maak voor mensen zodat ze ook iets hebben voor hun (:


    dat klinkt super fijn. heb een abo genomen. .ben benieuwd na het verhaal.. ga vooral zo door. misschien lees ik later wel een boek van jouw :) <3


    -

    safie13 schreef:
    (...)

    dat klinkt super fijn. heb een abo genomen. .ben benieuwd na het verhaal.. ga vooral zo door. misschien lees ik later wel een boek van jouw :) <3


    Je bent veel te lief! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Naam meisje: Amy Davids
    Wie van de jongens?? : Harry Styles
    Verhaallijn (waar het over gaat): maakt niet zoveel uit hihih.
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: Jaa is goed


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liboiron schreef:
    (...)

    Je bent veel te lief! (:


    Het is Safie, tuurlijk is ze aardig! She is an amazayn girl, just like u!


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    (...)

    Het is Safie, tuurlijk is ze aardig! She is an amazayn girl, just like u!

    Jullie zijn allemaal super lief! (; <3


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Liboiron schreef:
    (...)
    Jullie zijn allemaal super lief! (; <3


    Jullie zijn echt super wisten jullie dat... Ik vind het echt leuk dat ik jullie via quizlet heb leren kennen.. By the way happy valentines day... <3


    -

    safie13 schreef:
    (...)

    Jullie zijn echt super wisten jullie dat... Ik vind het echt leuk dat ik jullie via quizlet heb leren kennen.. By the way happy valentines day... <3


    Happy Valentine to you too! <3


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik wil er ook een! Vooral nadat ik die van Liselotte heb gelezen.
    Naam meisje: Fauve.
    Wie van de jongens??: Niall Horan.
    Verhaallijn (waar het over gaat): Niall en Fauve ontmoette elkaar een aantal jaar terug op een Justin Bieber concert en sindsdien kunnen de twee niet meer stoppen met aan elkaar denken. The rest is up to you.
    Leeftijd: 21.
    16+ of niet: Only if fitting.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Kan het ook met een jongen die niet in One Direction zit?


    -

    NiallsEyes schreef:
    Kan het ook met een jongen die niet in One Direction zit?


    Ja hoor! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Naam meisje: Nena
    Wie van de jongens?? : Nathan Sykes ;3
    Verhaallijn (waar het over gaat): gebaseerd op "I Want" misschien?
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: Why not (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:02 ]

    Naam meisje: Meghan
    Wie van de jongens?? : Josh Hutcherson.
    Verhaallijn (waar het over gaat): verzin maar wat. (:
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: jaa is goed.


    -

    Na lang wachten ben ik terug begonnen aan de one shots (: Ik zal zo snel ik kan verder gaan met al jullie verzoekjes, sorry voor het lange wachten!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Vooruit, maak er ook maar een voor mij dan :')

    Naam meisje: Daisy Maya Paige
    Wie van de jongens?? : Harry
    Verhaallijn (waar het over gaat): Euhm. Een meisje dat worstelt met depressieve gevoelens terwijl ze met Harry een relatie heeft. Harry doet alles om haar hierin te steunen en haar het gevoel te geven dat ze waardevol is, hij heeft echter het idee dat hij niet genoeg zijn best doet en het meisje heeft het idee dat zij alles fout doet. (Misschien een paar dramatische momentjes of een ruzie tussendoor)
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: Mag wel een klein beetje, niet teveel :')


    26 - 02 - '16