• Ik ga beginnen met One Shots te maken en Stands Alone voor jullie en voor mijzelf als ik weer eens een ideetje heb. Voor de One Shots zou ik wel het liefste hebben dat je dat hier melden zodat ik makkelijk te werk kan (:

    Willen jullie dit dan invullen?

    Naam meisje:
    Wie van de jongens?? :
    Verhaallijn (waar het over gaat):
    Leeftijd:
    16+ of niet:


    Het kan wel een tijdje duren dat het verschijnt omdat ik het vrij zwaar heb op school maar ik zal zeker mijn best doen als ik tijd heb! (:



    Edit: Ik schrijf ook geen One Direction verhalen dus als je dat liever hebt mag je dat zeker vermelden (:

    De link om je one shots te lezen: One Shots, Stands Alones, Try Outs,...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:15 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Trololo.

    Naam meisje: Sam.
    Wie van de jongens: L van Death Note.
    Verhaallijn: Uh. Kay, lemmethink. Sam en L ontmoeten elkaar op school. Sam weet niet dat L degene is die het onderzoek naar Kira/Light leidt. Door haar intelligentie *schraapt keel, kuch* besluit L de college student te betrekken in het onderzoek, waar na verloop van tijd een aantal spannende dingen gebeuren wanneer de twee onder elkaar zijn en de camera's niet draaien *O*.
    Leeftijd: De jongedame in kwestie is 19.
    16+ of niet: Yep, kom maar op (baby).

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 19:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naam meisje: maartje
    Wie van de jongens?? : niall
    Verhaallijn (waar het over gaat): het meisje heeft annorexia en is heel onzeker over zichzelf. ze heeft geen zin meer in het leven en is depressief. het einde mag je zelf bedenken. het mag ook een slecht einde hebben. als dit te moeilijk is danag je zelf iets bedenken
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: maakt niet uit


    xx


    dare to dream, and never say never

    Naam meisje: Anna
    Wie van de jongens?? : Jay McGuiness? {A}
    Verhaallijn (waar het over gaat): I'll leave it all to you ^^
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: Doesn't matter.


    We all die one day, don't fear living.

    Naam meisje: April Rose Silvana Mercy
    Jongens: Zayn Malik& Siva Kaneswaran
    Verhaallijn: Dat Siva en Zayn April gevangen hebben genomen en als slaafje gebruiken.
    Leeftijd:16
    16+ of niet: maakt niets uit.

    Naam meisje: Hailey
    Wie van de jongens?? : Liam <3
    Verhaallijn (waar het over gaat): iets op een camping ofsoo ;)
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: neej

    xx


    Am I punk rock already?

    Naam meisje: Iris
    Wie van de jongens?? : Harry Styles
    Verhaallijn (waar het over gaat): Iris is een nichtje van de manager Paul Higgins. Na een tragisch auto ongeluk is zij de enige van haar familie die et heeft overleefd. Dat is in het verhaal zo'n half jaar geleden. Sinds dien woont ze bij Paul en zijn gezin. Ze is nog steeds heel erg down om het ongeluk en niemand kan haar opvrolijken. Paul vraagt haar om een keer mee te gaan naar de jongens. Harry laat haar dan voor het eerst sinds tijden weer lachen. Voor de rest mag je er zelf wat oplos verzinnen ;)
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: Nope

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:24 ]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Ik ga proberen zo snel mogelijk jullie One Shots te maken, maar tijd ontbreek me vaak. Sorry daarvoor!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.


    “Things never happen the same way twice.”

    Yaay :3

    Naam meisje: Lisanne (wbw)
    Wie van de jongens?? : Niall Horan
    Verhaallijn (waar het over gaat): Gosh, errm.. Ben hier zo slecht in^^. Je mag hem zelf verzinnen van mij, maar als het kan een beetje humor erin? Als je niks kan verzinnen zeg het maar want dan verzin ik wel wat. ;3
    Leeftijd: Seventeen.
    16+ of niet: Maakt niet uit. (wbw)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Naam meisje: Cait
    Wie van de jongens?? : Harry
    Verhaallijn (waar het over gaat): Cait is al jaren verliefd op Harry, maar Harry is verliefd geworden door dat hij een foto van haar had gezien door Louis. Louis heeft nog geen tijd gehad Harry aan haar voor te stellen en dan gaat Cait is mee neer een zang repetitie, waar Harry haar eindelijk ontmoet. De jongens weten dat hij op Cait is en zien hem dus ook heel vaak kijken naar Cait. Cait haar ouders zijn dood dus woont ze bij Louis, maar elke keer dat Harry langs komt is Cait nooit thuis. Harry weet dan dat Cait die avond thuis is en gaat naar Louis en belt aan. Cait doet de deur open en ziet Harry staan, ze lacht lief naar hem en wenkt hem dat hij binnen mag. Cait en Harry gaan dan naar de slaapkamer van Cait. en de rest laat ik aan jou over
    Leeftijd: 18 (26/02/1994)
    16+ of niet: jepe, mag natuurlijk


    It's better to be hated for who you are, then to be loved for who you're not!

    Naam meisje: Vajén (bijnaam: Vajénnie.)
    Wie van de jongens?? : ZAAAAAAAYN!! (yeah)
    Verhaallijn (waar het over gaat): euhm.. le me think.. ik weet niks.. Le think again.. Hebbes!!! Over dat Zayn Vajén op een concert onmoet door haar telefoon af te pakken een een foto van zich zelf te maken en hem dan terug geeft, Vajén verlaat het concert en dan gaat Zayn naar haar opzoek en verteld haar dat ie verliefd op der is en bém ze hebben iets. =3
    Leeftijd: 18 Jaar
    16+ of niet: Doe wat je niet laten kunt. =3


    © TiiNKii | Quizlet.nl | User: 2011-Heden

    Naam meisje: Cattlynn Elizabth Wellington
    Wie van de jongens?? : JJ Hamblett, Union J :Y)
    Verhaallijn (waar het over gaat): uhm verzin maar wat leuks?
    Leeftijd: 20
    16+ of niet: doe maar heel fijn 16+ :')


    Chaotic Evil