• http://www.eo.nl/archief/tv/tzaljemaargebeuren/aflevering-detail/aflevering/vermoord-in-huwelijksnacht/

    Ik heb dit zojuist gekeken en ik zit met tranen in mijn ogen...

    Te heftig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:17 ]

    DarkSavior schreef:
    Hey mensen, het is mijn mening. Ik hoef die niet te verdedigen. Als jullie het er niet mee eens zijn, mij best. I don't care, not even a little bit.

    Grote mond hoor :W


    -

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Maar als het erop aankomt laat je ze in de steek :W

    Ach sarah, jij weet waarom het niet meer ging. Jij bent zo vreselijk jaloers op Nikki en dat weet jij ook. Maar je moet je persoonlijke leven hier buiten houden :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Kijkt zwijgend toe*


    26 - 02 - '16

    O, pls D: Why? WHY? Ik begin me echt zo dood te ergeren aan die mensen die constant van die kutopmerkingen maken [: Cut it en ga door met leven 'fzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dit levert gewoon helemaal niets op.


    26 - 02 - '16

    En nu gaan jullie !@$$%$%^#%$%@ ophouden met die achterlijke reacties! Ik ben er echt helemaal klaar mee! Vriend van me of niet, het is nu afgelopen! Laat dit alsjeblieft de laatste keer zijn!


    Life is hard and then we die

    Als drie mods er al iets van zeggen, dat moet 't toch wel tot jullie doordringen? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    'Er gebeuren zoveel moorden. Wat maakt 't nog uit, right? Er zijn wel ergere dingen.'
    Come on kids. Act normal.
    idd, dit is toch ook gewoon erg?!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach sarah, jij weet waarom het niet meer ging. Jij bent zo vreselijk jaloers op Nikki en dat weet jij ook. Maar je moet je persoonlijke leven hier buiten houden :W


    Als het niet off-topic zou zijn, zou ik je graag mijn mening daarover vertellen (bloos). Maar ik heb wel betere dingen te doen en jij ook.


    i put the fun in funeral

    Wow, Jezus, wat een kutkinderen zijn sommigen van jullie toch.
    Echt zo alleen met zichzelf bezig alsof al de rest te min voor jullie is.
    Go to hell, echt.

    En ik bedoel niet iedereen hier.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oke, jullie hebben gelijk. Mijn reactie was niet zo tactisch en ik verontschuldig me ervoor. Ik vind het ook wel erg dat het gebeurd, daar niet van. Sorry


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Echt heftig trouwens, die video.


    ars moriendi

    Ik vind het echt heel erg... Het dringt ineens tot me door dat er zoveel mensen doodgaan zonder nog maar een beetje... gélééfd te hebben! Ik vind het oneerlijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik vind het echt heel erg... Het dringt ineens tot me door dat er zoveel mensen doodgaan zonder nog maar een beetje... gélééfd te hebben! Ik vind het oneerlijk.


    Dat is het ook!

    Ze waren zo gelukkig.

    Stapel verliefd,net getrouwd en een hele toekomst voor zich.

    De wereld lag aan hun voeten.

    En toen kwam die vreselijke nacht....

    Niet te beschrijven.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is het ook!

    Ze waren zo gelukkig.

    Stapel verliefd,net getrouwd en een hele toekomst voor zich.

    De wereld lag aan hun voeten.

    En toen kwam die vreselijke nacht....

    Niet te beschrijven.


    Life sucks and then we all die...


    26 - 02 - '16