• Thankyou One direction.
    for making us happy.
    every time.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 23:05 ]


    Some things are changing too much.

    LouisxNiall schreef:
    (...)


    Dat is super kut !
    En dan nog 2 wedstrijden , is dat niet hartstikke vermoeiend ?
    ja maar hun verwachten van mij dat ik dat gewoon zo doe enzo maarja ze zien het vanzelf dat ik kapot ga.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga expeditie robinson kijken
    en even mijn tas inpakken
    en dan gelijk naar bed denk ik...
    dus lekker slapen allemaal alvast(H)
    En sanneee als er iets is je kan altijd pingen/smsen alles, youknow.

    DOEG LIEFFIES(H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    (...)ja maar hun verwachten van mij dat ik dat gewoon zo doe enzo maarja ze zien het vanzelf dat ik kapot ga.

    Dat van het voetbal is inderdaad een beetje veel gevraagd! En ik snap dat je je klote voelt en daarom zijn wij om je op te vangen (: Gewoon even doorzetten, lieve schat. Ik weet dat het fucked up klinkt, maar ik heb ook zo'n periode gehad. Sterkte <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doei Robin, sweet dreams honey <3
    xoxxox(wedding)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SLAAAP LEKKER ROBIN<333


    What's so bad about being different?

    OH Robin, ik ken het ik zit ook veel liever hier dan mijn huiswerk te maken ;$


    i'm broken, do you hear me.

    Houis schreef:
    Ik ga expeditie robinson kijken
    en even mijn tas inpakken
    en dan gelijk naar bed denk ik...
    dus lekker slapen allemaal alvast(H)
    En sanneee als er iets is je kan altijd pingen/smsen alles, youknow.

    DOEG LIEFFIES(H)


    Doei schatje
    droomzacht en
    i love you eh <3


    i'm broken, do you hear me.

    Ik heb net ontdekt dat Jack Marshall (een jongetje van 6 dat een hersentumor had) gestorven is vandaag. Ik volgde hem op twitter omdat zijn moeder een pagina had gemaakt voor hem zo dat hij Manchester United spelers kon vertellen hoe geweldig ze waren en dat ze zijn favorieten zijn. De spelers zelf zijn hem gaan bezoeken in het ziekenhuis, die fotos toen waren prachtig, een breekbaar zes jarig jongetje met overal buisjes lachend naar zijn idolen en om nu te horen te krijgen dat hij vanmorgen is overleden, terwijl hij zijn favoriete united shirt droeg doet me echt iets en nu ben ik aan het huilen ;(


    The soul needs autumn.

    SLAAPLEKKER ROBIN! <3 (wedding)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik kan me niet concentreren op het leren omdat ik hier wil zijn, ik denk alleen maar aan dit topic en aan 1D, het is nog een wonder dat ik een 6,7 voor een toets heb gehaald dat meeteld voor mijn examen van volgend jaar, ik had daar echt nog niet eens een halfuurtje voor geleert....

    SLAAP LEKKER LIEVE ROBIN <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    MALIKZAYN schreef:
    Ik heb net ontdekt dat Jack Marshall (een jongetje van 6 dat een hersentumor had) gestorven is vandaag. Ik volgde hem op twitter omdat zijn moeder een pagina had gemaakt voor hem zo dat hij Manchester United spelers kon vertellen hoe geweldig ze waren en dat ze zijn favorieten zijn. De spelers zelf zijn hem gaan bezoeken in het ziekenhuis, die fotos toen waren prachtig, een breekbaar zes jarig jongetje met overal buisjes lachend naar zijn idolen en om nu te horen te krijgen dat hij vanmorgen is overleden, terwijl hij zijn favoriete united shirt droeg doet me echt iets en nu ben ik aan het huilen ;(

    Dat snap ik, zo iets raakt mij ook echt <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MALIKZAYN schreef:
    Ik heb net ontdekt dat Jack Marshall (een jongetje van 6 dat een hersentumor had) gestorven is vandaag. Ik volgde hem op twitter omdat zijn moeder een pagina had gemaakt voor hem zo dat hij Manchester United spelers kon vertellen hoe geweldig ze waren en dat ze zijn favorieten zijn. De spelers zelf zijn hem gaan bezoeken in het ziekenhuis, die fotos toen waren prachtig, een breekbaar zes jarig jongetje met overal buisjes lachend naar zijn idolen en om nu te horen te krijgen dat hij vanmorgen is overleden, terwijl hij zijn favoriete united shirt droeg doet me echt iets en nu ben ik aan het huilen ;(
    omijngod dat is zo zielig );


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sanne ik begrijp wat je bedoelt
    ik zit aan tafel te leren en dan een half uur ofzo denk ik al van oh ik ken het laat ik naar het topic gaan, One Direction heeft me in hun macht. Niet dat ik het erg vind hoor maar dus vandaag dacht ik NEE CHELSEA EERST JE HUISWERK! vreemdgenoeg is het me gelukt xd enkel dat frans nu


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    Sanne ik begrijp wat je bedoelt
    ik zit aan tafel te leren en dan een half uur ofzo denk ik al van oh ik ken het laat ik naar het topic gaan, One Direction heeft me in hun macht. Niet dat ik het erg vind hoor maar dus vandaag dacht ik NEE CHELSEA EERST JE HUISWERK! vreemdgenoeg is het me gelukt xd enkel dat frans nu
    ja ik moest me ook inhouden om toen ik om 4 uur niet gelijk op de laptop te gaan maar eerst maatschappijleer te leren, nu is me dat toevallig wel gelukt (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    VOL


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.