• Is dat raar? >.< Want ik doe dat wel, anders zijn het voor mij echt slapeloze nachten. Meestal zorgt het ook voor de mooiste dromen. =3 Natuurlijk gaan er wel extra veel batterijen doorheen.. Maar dat is toch beter dan niet slapen?
    En je zal wel denken dat ik het mezelf heb aangeleerd, maar ik heb dit probleem al sinds de basisschool. Op een avond deed ik zomaar m'n mp3 in, en ik viel zo in slaap. =S Sinds toen doe ik het dus..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik slaap meestal wel met mijn mp3 in mijn oren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Is dat raar? >.< Want ik doe dat wel, anders zijn het voor mij echt slapeloze nachten. Meestal zorgt het ook voor de mooiste dromen. =3 Natuurlijk gaan er wel extra veel batterijen doorheen.. Maar dat is toch beter dan niet slapen?


    Nee, dat is echt niet raar;) Ik heb het ook, anders kan ik niet slapen x/ Want ik ben een hele moeilijke slaper. Ik kan niet slapen met geluid (bijvoorbeeld een vlieg ofzo) maar van tevoren moet ik muziek luisteren. En ik kan ook niet slapen met licht. Als er 1 kiertje licht is begin ik al te piepen x'D


    a figment of your imagination

    ohja. kan ook niet slapen als mn deken nét niet helemaal tot vooraan in het dekbed zit.
    maar bij mij gaat de muziek vanzelf uit. meestal zet ik een cd op mn iPod op, maar die gaat vanzelf weer uit..


    it's cool to know nothing.

    Ik heb het een keer gedaan, zonder oordopjes. Dat was echt zo vreemd, ik werd vier uur 's nachts wakker. En hoe? Door Schrei ¬¬'


    ok

    ik doe dat gwn om naar muziek te luisteren en wnr ik voel dat ik inslaap val doe ik die uit

    ik luister altijd mp3 voordat k ga slape, dan word ik moe, en dhan doe ik hem snel uit en val ik in slaap<3


    I solemny swear i am up to no good

    Jah, ik doe da ook altij ^^ [Allé,MeiPodDan,GeenMP3^^]
    Eerst me oortjes, ma nu sluit ik die gwn aan op boxkes, anders ben ik altij bang da ik in die oortjes stik :S;)


    007

    Doe ik ook.
    Soms val ik ermee in slaap :d


    I recycle my thoughts.

    Jah ik doe dat ook vaak en dan word ik s'morgens wakker met men batteryen helemaal leeg als ie de avond ervoor ng helemaal opgeeladen was ^^ x


    A. ikmisje.

    ik slaap ook slecht en ik doe dat ook heel vaak. Je slaapt gewoon beter dan!


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    Ik slaap nooit me mp3 alleen op reis , andrs leg ik de radio aan stilletjs op m'n kamer x

    ik salap zo vaak met mp3 omdat ik anders gwn egt helemala niet kan sl;apen en tot 6 uur wakekr word en jahdan gaat me wekker af op school en ben ik dood.. dus ik gebruik m gewoon egt bijna altijd omdat ik anders neit akn slapen..


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zet mn Ipod meestal aan als ik in bed ga liggen, maar dan doe ik hem uit als ik bijna in slaap val, anders ben ik bang dat ik erop ga liggen ofzo :P

    Ik doe het ook, al sinds mn 13e (en ik ben nu 16! :O) Ik slaap er beter door, alleen ik vergeet hem altijd uit te zetten! =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    meestal zet ik me ipod op en zing ik mezelf in slaap... waar me ouders zich aan dood ergeren. maar ik slaap dan tenminste lekker!


    everyday is a step higher to the end of the world.