• Is dat raar? >.< Want ik doe dat wel, anders zijn het voor mij echt slapeloze nachten. Meestal zorgt het ook voor de mooiste dromen. =3 Natuurlijk gaan er wel extra veel batterijen doorheen.. Maar dat is toch beter dan niet slapen?
    En je zal wel denken dat ik het mezelf heb aangeleerd, maar ik heb dit probleem al sinds de basisschool. Op een avond deed ik zomaar m'n mp3 in, en ik viel zo in slaap. =S Sinds toen doe ik het dus..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik val sinds april ofzo zo goed als iedere avond in slaap met mijn iPod nog in. Maar dan schiet ik meestal na maximum een uur wel weer wakker en leg ik 'm weg.

    Ik zou hem, als je op het punt staat om in slaap te vallen, uitdoen. Nee, daar wordt je niet wakker van, echt niet. En uiteindelijk wordt het een automatisme om hem uit te doen. Zo bespaar je je batterijen.
    Of doe oplaadbatterijen in je mp3.
    En nee, het is niet raar.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik luister wel een op mijn Ipod daar wordt ik rustig van maar dan val ik in slaap terwijl hij nog aan staat :S


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Ik slaap altijd met een mp3. Ik kan echt niet zonder slapen. Ik ga dood zonder xD..


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik slaap ook soms met mp3/Ipod.
    Wel rustige muziek natuurlijk xP

    1 keer gedaan volgende dag wakker met zo een Pijn aan mijn oren Want ik had het keihard opgedaan zodat ik het gesnurk van mijn logee niet hoor HaHa kon geen muziek luisteren dus mijn leven stortte in natuurlijk hielpen mijn boekies net als koekies voor een klein kind HiHi


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ik luister altijd muziek voordat ik ga slapen, maar doe hem daarna wel uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oud topic (nerd)
    Maarja, ik luister altijd muziek tot ik bijna in slaap val en dan doe ik hem weg.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik slaap met mijn radio aan. Mijn ouders vinden dat ik hem uit moet doen, odmat het stroom kost. Ik heb het een paar weken uitgehouden (met een mp3 dus en sommige nachten zonder). Maar langer lukte het niet. Halllooo Q-music --'


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Meestal slaap je dam minder goed,maar alles is beter dan niet slapen.
    Geloof me ik ken het weten,zelfs een mp3 helpt bij mij niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik word daar juist heeel druk van als ik dat doe ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Doe ik ook af en toe. Meestal alleen kalme muziek zodat ik in slaap val.


    All this dampness is damp.

    Dat doe ik ook.
    En soms val ik ermee inslaap en word ik wakker, omdat ik boven op mijn iPod lig. :b
    Maar ik luister altijd piano muziek als ik mezelf inslaap wil krijgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhu, ik dank mijn slaap aan m'n iPod. Maar van muziek luisteren gaat de batterij niet zo snel leeg (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Voor het slapen gaan luister ik zeker muziek via mn mp3.
    Als ik niet kan slapen zet ik Death of Black Metal op en daar word ik rustig van. zodra ik merk dat ik bijna in slaap val zet ik hem uit en zeg hem weg.
    er echt mee slapen zou ik niet kunnen.


    Vampire Heart.