• Is dat raar? >.< Want ik doe dat wel, anders zijn het voor mij echt slapeloze nachten. Meestal zorgt het ook voor de mooiste dromen. =3 Natuurlijk gaan er wel extra veel batterijen doorheen.. Maar dat is toch beter dan niet slapen?
    En je zal wel denken dat ik het mezelf heb aangeleerd, maar ik heb dit probleem al sinds de basisschool. Op een avond deed ik zomaar m'n mp3 in, en ik viel zo in slaap. =S Sinds toen doe ik het dus..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik sliep tijdens de vakantie ook telkens met m'n Ipod in, want anders raakte ik halverwege de nacht weer in paniek etc. Allemaal heel vervelend, dus dan maar slapen mét Ipod in. Thuis kan ik wel gewoon zonder slapen :]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik slaap altijd met muziek aan :') Dan zet ik mijn ipod in zo'n speciaal ding, zodat ie aangesloten is op de boxen, en dan zet ik die heel zachtjes. En maak ik een afspeellijst met rustige muziek, dan kan ik goed slapen. :'D
    En zo heb een geen oordopjes nodig, en geen rare draden. :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik slaap altijd met muziek op. Maar meestal niet met m'n oordopjes. Gewoon muziek van mijn telefoon of mijn koptelefoon, is veel fijner dan oordopjes, vind ik. Ik val ook gewoon in slaap met BMTH en BFMV enzo haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Die oortjes zouden vreselijk in mijn weg zitten.


    Let the Night embrace you

    idontknow.:|

    ik kan er niet door slapen
    maar dat kan ook komen doordat ik altijd op mijn zij licht en de oortjes dan pijn doen.
    en ik heb niet veel rustgevende muziek
    op mijn oude mobiel had ik zee en bos geluiden.
    dat was fijn(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dit is een oud topic. oÔ
    En ik slaap niet met mijn iPod in. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Mijn iPod ligt altijd naast me =]


    Freedom's just another word for nothing left to lose.

    Ik ben een keer inslaap gevallen met een capichon op en oordopjes in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, xP
    Ik slaap niet met mijn ipod, ik luister soms wel, en dan val ik in slaap, >.<, dus soms slaap k eigenlijk wel met mijn ipod, x]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:25 ]

    Jeej, 2 jaar oud topic.

    Ik slaap btw niet met muziek..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik doe dat soms... het is verbazingwekkend hoe rustgevend geschreeuw en zware bassgitaar eigenlijk is xD maar dat komt, als ik naar pianostukken ofzow zou luisteren, probeer ik altijd de noten te raden en ritme, bij geschreeuw niet zo xD

    en ik slaap enorm slecht als er niet iemand bij mij ligt. ik heb echt n enorm afhankelijkheids stoornis daarom probeer ik de laatste tijd zo vaak mogelijk bij vriendinne te slape xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat doe ik ook :P
    Kan anders niet slapen :)


    :-] (:

    Doe ik ook altijd (A)


    26 - 02 - '16

    ik slaap ook altijd met muziek


    --