• Hoe zouden jullie reageren als je beste vriend - vriendin bi of homoseksueel was? Zou je het er moeilijk mee hebben? & denk je dat andere mensen hierdoor op hun zouden gaan neerkijken?
    Mij zou het niks uit maken, want ik twijfel er zelf ook elke dag over. :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:20 ]


    Save me from myself.

    Een goede vriend van me valt op jongens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    C18 schreef:
    Ik zou zoiets hebben van: wtf, didn't see that one coming. Maar d'r verder niet moeilijk over doen.


    SLOAN.

    Dudley schreef:
    (...)
    Zullen we haar een treinkaartje geven naar onze favoriete plek? (wbw)

    LET'S DO THAT!


    Where there is a sea there are pirates...

    Zie ik dan wel. Ik kan nu wel zeggen dat ik het (niet) erg vind, maar dat weet ik pas zeker als het echt gebeurd. Al verwacht ik geen toestand van mezelf.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben BI, en toen ik het mijn beste vrienden vertelde, vonden ze het oke ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dudley schreef:
    (...)
    Godver, al die leuke jongens zijn homo.
    Kom terug naar ons! Laat ons niet in de steek met de losers!
    We hadden voor streetdance ook een knappe vent, waaaauw. Ook gay, #%*[<.
    Ik wil ook een knappe jongen hebben. Ja, hebben. Als in bezit. :Y)


    Ik ben niet homo :D

    Maar je mag me niet bezitten >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Hm, ik zou er niet echt een probleem van maken. En eerlijk gezegd vind ik het nogal moeilijk hoe je eigenlijk weet of je bi bent of niet. :f

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 14:04 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    I wouldn't give a fuck :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Whatever zou ik dan denken. Ze blijven toch gewoon nog steeds dezelfde persoon? Enkel hun geaardheid ligt een beetje breder. So what!
    Ik heb een vriendin dat ik al zo'n 3 à 4 jaar ken. Wel, pas deze zomer ontdekte ik dat ze bi was. Ze is voor mij nog steeds dezelfde persoon! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    een hele goede vriendin van me heeft een paar dagen geleden verteld dat ze bi-seksueel was.. maar dat maakte me eigelijk niets uit!
    ik vond het juist heel knap van der dat ze het durfde te vertellen!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Bellerose schreef:
    Hm, ik zou er niet echt een probleem van maken. En eerlijk gezegd vind ik het nogal moeilijk hoe je eigenlijk weet of je bi bent of niet. :f

    Je komt er vanzelf achter..


    I can't even think straight.

    Ik zou mijn schouders ophalen en ok zeggen.
    Waarom zou ze het überhaupt zeggen? Je maakt toch ook niet bekent dat je hetero bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat interesseert me geen ene fuck waarop ze vallen. Zolang ze maar gewoon een goede vriendin is


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben niet homo :D

    Maar je mag me niet bezitten >:C


    LEUKE, kan. niet. genoeg. benadrukt. worden. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wist eerst niet hoe ik erop zou reageren, maar hoe ik erop heb gereageerd was like alsof m'n vriendin gewoon vertelde dat ze een jongen leuk vond.
    Ik ben niet geschrokken ofzo, ergens wist ik het toen al. Mja
    &ja, mensen kunnen op je gaan neerkijken.
    Een vriendin van me doet al een tijdje kutter dan normaal tegen m'n andere vriendin, sinds ze weet dat ze ook op meisjes valt.
    Ik heb de neiging om haar te slaan, maarja


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.