• Hoe zouden jullie reageren als je beste vriend - vriendin bi of homoseksueel was? Zou je het er moeilijk mee hebben? & denk je dat andere mensen hierdoor op hun zouden gaan neerkijken?
    Mij zou het niks uit maken, want ik twijfel er zelf ook elke dag over. :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:20 ]


    Save me from myself.

    Ik denk dat ik de zelfde reactie zou geven als dat toen z'n mijn achtergrond zagen met een loli dr op.

    Ik zou het hem/haar misschien niet zeggen, maar ik zou het er verschrikkelijk moeilijk mee hebben en automatisch slecht over hen gaan denken.


    Ex astris, sciencia

    Basecca schreef:
    Ik zou er vrede mee hebben. Ik ben zelf hetero en dat weten mensen, ik zou niet minder van ze gaan houden en ik zou ze nog gewoon omhelzen of een kus geven als ze jarig zijn / iets hebben meegemaakt. Het zou hypocriet zijn dat niet te doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou wel even verbaasd opkijken en ik zal eerlijk zijn, misschien dat ik er een beetje moeite mee heb. Maar ik zou er niet op gaan afrekenen of stom over gaan doen, dat niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    aberforth schreef:
    (...)
    waarom zijn alle homo's altijd zo knap? Dat is zo oneerlijk (:

    wbw bedankt. (cat)

    en ik zou het leuk vinden als een vriend bi was.. en ook een vriendin ofcourse. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Basecca schreef:
    Vooral Baskuh is een HELE knappe homo, al heb ik nog nooit zijn foto gezien - HIJ IS GEWOON DA FUCKING BEST, GET OVER IT xD, ik kan gewoon goed overweg met hem ^_^

    HAHAHAHA -out-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Caine schreef:
    Interesseert me echt niets. Zolang die persoon gelukkig is, maakt mij het niet uit of hij/zij trouwt met een man, vrouw of enig ander wezen 8D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het echt altijd zo laag van mensen als ze daarom niet meer bevriend met je willen zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn beste vriendin is bi. Het zijn ook maar mensen vind ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    1107 schreef:
    Het zou mij niet uitmaken, echt niet.


    Here & Now

    Mij maakt het niet uit. Je bent wie je bent (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Baskuh schreef:
    (...)
    wbw bedankt. (cat)

    en ik zou het leuk vinden als een vriend bi was.. en ook een vriendin ofcourse. :'D

    yw, het is gewoon zo hoor. -a-


    Save me from myself.

    Boeit mij het. Mijn beste vriend is bisexual & ikzelf ook. Die mensen moeten het toch zelf weten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zou mij niet uitmaken, Ik ben het zelf ook dus! Een vriend moet je leven accepteren anders is het geen vriend!


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou wel even schrikken denk ik, gewoon omdat ik het niet aan zie komen bij een van mijn vriendinnen. Maar ik zou het wel accepteren en er gewoon mee kunnen leven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.