• Hoe zouden jullie reageren als je beste vriend - vriendin bi of homoseksueel was? Zou je het er moeilijk mee hebben? & denk je dat andere mensen hierdoor op hun zouden gaan neerkijken?
    Mij zou het niks uit maken, want ik twijfel er zelf ook elke dag over. :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:20 ]


    Save me from myself.

    Dudley schreef:
    (...)
    Godver, al die leuke jongens zijn homo.
    Kom terug naar ons! Laat ons niet in de steek met de losers!
    We hadden voor streetdance ook een knappe vent, waaaauw. Ook gay, #%*[<.
    Ik wil ook een knappe jongen hebben. Ja, hebben. Als in bezit. :Y)

    HAAHAH, tja. Ik ken een hele mooie jongen, maar gewoon echt WOW.
    En hij is samen met een dikke vette hoer. Zo'n rijke Turkse. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ken iemand die het is het boeit me niet echt ik ging vaak met er om en veel veranderd er niet. Maar ik denk dat ik op elke persoon anders reageer.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ja, ik zou er een enorm probleem mee hebben. Ik weet niet of ik dan nog vrienden zou willen zijn.

    Jk, ik ben lesbisch en het maakt me dus niets uit.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 23:48 ]


    I can't even think straight.

    Ik heb ook een vriend die gay is... Ik was eigenlijk wel geshocked in het begin ;') want ik verwachtte het niet echt, maar ik respecteer dat hij dat is en ben er nu eigenlijk al gewend aan. Het is trouwens een hele aardige jongen :)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 23:57 ]

    Anhysbys schreef:
    Ja, ik zou er een enorm probleem mee hebben. Ik weet niet of ik dan nog vrienden zou willen zijn.

    Jk, ik ben lesbisch en het maakt me dus niets uit.

    Voel je je dan HE-LE-MAAL nii aangetrokken door die jongens? :') Dat snap k nii aan lesbies :'P (dit is nii erg bedoeld ofzo :))

    Anhysbys schreef:
    Ja, ik zou er een enorm probleem mee hebben. Ik weet niet of ik dan nog vrienden zou willen zijn.

    Jk, ik ben lesbisch en het maakt me dus niets uit.

    - *dubbele reactie*

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 0:02 ]

    Mij maakt het helemaal niks uit. Het gaat om de persoon zelf, niet om op wat voor mensen of geslacht hij of zij valt. Ik maak me daar niet zo druk over eigenlijk. Liefde is liefde.


    Alleen maar tranen van geluk

    zayntastic schreef:
    Moeten hun weten, ik ben gewoon blij voor hem/haar als hij/zij gelukkig is. Of dat nou met een jongen of meisje is.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zou gillen en juichen, want het is mijn droom om zo iemand als beste vriend(in) te hebben, ik zou er totaal geen moeite mee hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    aberforth schreef:
    (...)
    waarom zijn alle homo's altijd zo knap? Dat is zo oneerlijk (:



    VIND IK OOK!!! <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    mijn beste vriendin is bi, en het maakt voor mij niet uit voor welk geslacht ze valt. Ik weet dat ze mij nooit leuk zal vinden, en als ze dat zou doen heeft ze er vrede mee dat ze me niet zal krijgen. (:


    They fell in love, didn't they?

    Ik zou zoiets hebben van: wtf, didn't see that one coming. Maar d'r verder niet moeilijk over doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Voel je je dan HE-LE-MAAL nii aangetrokken door die jongens? :') Dat snap k nii aan lesbies :'P (dit is nii erg bedoeld ofzo :))

    Nou, ik vind heus wel eens een jongen knap ofzo, maar aangetrokken niet, nee. Maar volgens mij denken de meeste meisjes ook wel eens over een meisje: 'Jeetje, wat is zij knap, zeg.' Dus echt raar is dat ook weer niet. (: Er zijn echt wel jongens wiens gezicht ik zó ontzettend knap vind, maar de rest van hun lichaam doet me niet veel tot niets.


    I can't even think straight.

    Defensive schreef:
    Ik zou gillen en juichen, want het is mijn droom om zo iemand als beste vriend(in) te hebben, ik zou er totaal geen moeite mee hebben.

    Waarom is dat je droom? x'D
    Waarom zou dat iemands droom zijn? Helpen we met de lotto winnen? (wat dat zou best cool zijn)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 10:28 ]


    I can't even think straight.

    Captain schreef:
    (...)
    HAAHAH, tja. Ik ken een hele mooie jongen, maar gewoon echt WOW.
    En hij is samen met een dikke vette hoer. Zo'n rijke Turkse. -.-

    Zullen we haar een treinkaartje geven naar onze favoriete plek? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"