• Hoe zouden jullie reageren als je beste vriend - vriendin bi of homoseksueel was? Zou je het er moeilijk mee hebben? & denk je dat andere mensen hierdoor op hun zouden gaan neerkijken?
    Mij zou het niks uit maken, want ik twijfel er zelf ook elke dag over. :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:20 ]


    Save me from myself.

    Ik ga eerlijk zijn, in het begin zou ik het zeker raar vinden. Niet dat ik afstand van hem/haar zou nemen, maar het zou zeker wennen zijn, en daarom zal het in de eerste dagen vast wat raar aanvoelen. Maar nu ja, normaal gezien zal m'n beste vriend/vriendin heel erg opgelucht zijn dat ze het heeft kunnen vertellen, en als hij/zij blij is, ik ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    1107 schreef:
    Het zou mij niet uitmaken, echt niet.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik heb echt he-le-maal niks tegen bi's. (heb ik vandaag nog een hele discussie over gehad btw.) Nee maar serieus, zolang die persoon gelukkig is.. fine by me. Als een van mijn vriendinnen opeens zou bekennen dat ze verliefd op me is.. Ik zou het wel even moeten verwerken, maar uiteindelijk accepteer ik het wel.


    It's time to be happy again.

    mij maakt het niks uit wand ik ven zelf ook een HAPPY BI

    daarnaast behandel ik iedereen als een gelijk persoon. waarom zou je uberhout anders moeten doen?

    maar het oneerlijkste blijft dat veel gay's heel erg lekker zijn. en dat je aan meiden nooit snel merkt of ze bi of lesbi zijn. helaas.


    we all deserve to die

    GEZELLIG! (':
    Ik heb er sowieso altijd respect voor als mensen uit de kast durven de te komen, maar behalve dat verandert het niets aan onze vriendschap.


    Felix

    Ik ken meerdere mensen die homo/bi/lesbisch zijn en daar heb ik eigelijk ook geen problemen mee hoor ;x


    “Usually I'm remarkably good natured. Try me on a day that doesn't end in y.”

    Mij zou het helemaal niks uitmaken. Het blijven nog steeds de mensen waarom ik geef en waarmee ik omga en dat zal ook zo blijven.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 14:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij is mijn beste vriend ook homo (joehoe) Nee grapje haha! Maar het zou mij helemaal niks uitmaken. En met mijn beste vriendin ben ik al heel wat jaren getrouwd dusja (wedding)


    -

    Een vriend van mij heeft een tijd geleden gezegd dat hij homo was. Ik moest eerst wel even aan het idee wennen, het even tot me door laten dringen. Maar ik vond het knap dat hij het durfde te vertellen, ik vind trouwens knap dat mensen überhaupt weten dat ze homo of bi zijn. Want ik kan me voorstellen dat je dan toch behoorlijk met jezelf in de knoop zit.
    Maar anyway, ik vind er dus niks mis mee. Iedereen moet doen waar hij zich prettig bij voelt, en als mensen t niet aan kunnen zien, kijken ze maar lekker de andere kant op :Y)


    Inspiration can hit you any time

    1107 schreef:
    Het zou mij niet uitmaken, echt niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik zou een lesbische vriendin afschuwelijk vinden: DIE PIKT AL MIJN MEISJES IN D:


    quidquid excusatio prandium pro

    I wouldn't care.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 23:15 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat zou mij niet uitmaken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Basecca schreef:
    Vooral Baskuh is een HELE knappe homo, al heb ik nog nooit zijn foto gezien - HIJ IS GEWOON DA FUCKING BEST, GET OVER IT xD, ik kan gewoon goed overweg met hem ^_^

    IK HEB WEL EEN FOTO VAN HEM GEZIEN. Hahahahahaha x'D

    Maar eerlijk? Chris is een mooie jongen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    IK HEB WEL EEN FOTO VAN HEM GEZIEN. Hahahahahaha x'D

    Maar eerlijk? Chris is een mooie jongen.

    Godver, al die leuke jongens zijn homo.
    Kom terug naar ons! Laat ons niet in de steek met de losers!
    We hadden voor streetdance ook een knappe vent, waaaauw. Ook gay, #%*[<.
    Ik wil ook een knappe jongen hebben. Ja, hebben. Als in bezit. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"