• Hoe zouden jullie reageren als je beste vriend - vriendin bi of homoseksueel was? Zou je het er moeilijk mee hebben? & denk je dat andere mensen hierdoor op hun zouden gaan neerkijken?
    Mij zou het niks uit maken, want ik twijfel er zelf ook elke dag over. :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:20 ]


    Save me from myself.

    Petrova schreef:
    Mij maakt het niet uit. Je bent wie je bent (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Het veranderd niet wie die persoon is, dus mij maakt het niet uit. Ik heb trouwens ook vrienden die bi zijn en die zijn even leuk als toen ze er nog niet voor waren uitgekomen:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Mij zou het helemaal niets uitmaken. struggle je er erg mee? JE kunt me altijd pb'en ey! I love you<3


    overrated

    ik zou denk ik zegegn dat is slim je hebt heel veel keuas meer als hetro;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    ik zou denk ik zegegn dat is slim je hebt heel veel keuas meer als hetro;)

    Hoe kan iets slim zijn als je er niet voor kiest? x'D


    I can't even think straight.

    Een vriendin is lesbisch, dat heeft ze ook toegegeven.
    En zelf ben ik bi, maar ik ben er nog niet voor uitgekomen, dat hoeft ook niet van mij.
    Maar mij zou het niets uitmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een vriendin van me is Bi, en had het ook echt heel moeilijk om toe te geven, maar uiteindelijk is het d'r gelukt terwijl we een klein vermoeden hadden. Nou, we dachten dat ze lesbisch was, maar ze is dus Bi. En het is gewoon altijd super gezellig met d'r, en we doen niet anders tegen haar ofzo, het was wel eerst raar omdat het was van 'dat is d'r vriendin', maar we zijn er aan gewend geraakt en ik vind d'r zo zelfs veel leuker. Heel open, en iedereen weet het nu, en ze schaamt zich d'r niet voor. Ze heeft meisjes gehad en jongens ook, ze is een grote belieber en geilt/kwijlt ook op Justin terwijl ze ook valt op meisjes. Ze is geweldig, dus ik heb d'r absoluut geen problemen mee. En ik ken ook 2 homo's, die met elkaar hebben btw, en ze zijn zo hot ..


    count the blessings

    Ik ben zelf bi en mijn vrienden reageerden er heel goed op. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik ben zelf bi, en niemand van mijn vrienden, zelfs mijn vriend zelf niet, heeft daar problemen mee :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Caine schreef:
    Interesseert me echt niets. Zolang die persoon gelukkig is, maakt mij het niet uit of hij/zij trouwt met een man, vrouw of enig ander wezen 8D

    1107 schreef:
    Het zou mij niet uitmaken, echt niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou dat absoluut niet erg vinden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zou het zelf denk ik eigenlijk wel leuk vinden om te horen. ^^

    Zou niet zo veel uitmaken :3
    't blijft toch diezelfde persoon, of die nu bi of hetero of whatever is, daarom zou ik niet anders naar die persoon kijken of zo ;D


    don't forget to look up

    Basecca schreef:
    Ik zou er vrede mee hebben. Ik ben zelf hetero en dat weten mensen, ik zou niet minder van ze gaan houden en ik zou ze nog gewoon omhelzen of een kus geven als ze jarig zijn / iets hebben meegemaakt. Het zou hypocriet zijn dat niet te doen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.