• justin bieber: kan best wel zingen
    One Direction: Harry, Louis, Zayn, Niall en Liam: zijn best wel schattig

    maar ik kies eerder One Direction.
    mijn zus ook en alle JB fans srry maar ik hoor niet bij jullie groep
    en ik vind dat JB best kan zingen maar ik ben gewoon geen fan van hem en iedereen heeft zijn eigen keuze daarover!!!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:33 ]


    The cold never bothered me anyway!

    'k Ben van beide fan, maar Justin heeft toch nog altijd een streepje voor.

    Blameniall schreef:
    (...)

    No. Liam bitch. (cat)

    No way.



    :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    No way.



    :9~


    Liam is mooier, maar Zayn is echt lief. Hij was zo blij me te zien toen ik ze ontmoette :'D


    SLOAN.

    Moak schreef:
    'k Ben van beide fan, maar Justin heeft toch nog altijd een streepje voor.


    boeoeoeoeoeoeoe
    je mag van allebei een fan zijn maar als JB één streepje voor staat is er iets mis


    The cold never bothered me anyway!

    Justin.

    killergirl16 schreef:
    (...)

    boeoeoeoeoeoeoe
    je mag van allebei een fan zijn maar als JB één streepje voor staat is er iets mis


    't Is toch m'n eigen keuze? Hij heeft voor mij een grote betekenis en je met het gewoon respecteren dat er fans van hem zijn.

    Moak schreef:
    (...)

    't Is toch m'n eigen keuze? Hij heeft voor mij een grote betekenis en je met het gewoon respecteren dat er fans van hem zijn.

    doe ik ook en het is jouw keuze ook en het is MIJN keuze om te zeggen dat ik hem slecht vind, maar wat voor betekenis heeft hij dan hé??


    The cold never bothered me anyway!

    killergirl16 schreef:
    (...)

    boeoeoeoeoeoeoe
    je mag van allebei een fan zijn maar als JB één streepje voor staat is er iets mis

    Het is toch haar keuze als ze daar nu fan van is?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ten eerste slaat jou 'info bericht' op niets, sinds wanneer heeft het uiterlijk met zangtalent te maken ? Justin Bieber kan daarbij wel degelijk zingen dat heeft hij al vaak genoeg bewezen en als je het niet meent dat hij dood moet dan zeg je het gewoon niet.

    Zelf kies ik voor One Direction, ik zal blij zijn als ik hun 2de boek op mijn verjaardag krijg en morgen hun 2de single hoor, al vind in de Boyce Avenue cover van WMYB prachtig en bijna net zo mooi als het orgineel.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:24 ]


    The soul needs autumn.

    Bro schreef:
    Overduidelijk One Direction. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pumba schreef:
    (...)
    Het is toch haar keuze als ze daar nu fan van is?

    heb je het bericht gelezen dat er onder staat het boeit me niet ik wil het gewoon ff los oké
    IK had een SLECHTE dag!!!!!!!


    The cold never bothered me anyway!

    killergirl16 schreef:
    (...)
    doe ik ook en het is jouw keuze ook en het is MIJN keuze om te zeggen dat ik hem slecht vind, maar wat voor betekenis heeft hij dan hé??


    Hij heeft een hoop voor mij veranderd + hij heeft me hoop gegeven. Dus ga nu niet zo dom liggen doen en laat me bij m'n keuze.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:27 ]

    killergirl16 schreef:
    (...)
    heb je het bericht gelezen dat er onder staat het boeit me niet ik wil het gewoon ff los oké
    IK had een SLECHTE dag!!!!!!!

    Wow oke! Kalm aan!Wij kunnen er toch niet aan doen dat je een slechte dag hebt?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    One Direction. Punt.


    Winter is coming.

    Moak schreef:
    (...)

    Hij heeft een hoop voor mij een heleboel veranderd + hij heeft me hoop gegeven. Dus ga nu niet zo dom liggen doen en laat me bij m'n keuze.

    ik wou het alleen weten en trouwens het boeit me niet ik heb zo mijn idolen en jij de jouwe oké?
    ik vind dat JB kan zingen maar ben alleen geen fan van hem

    en als hij veel voor je betekent geloof ik best dat je fan van hem bent


    The cold never bothered me anyway!