• justin bieber: kan best wel zingen
    One Direction: Harry, Louis, Zayn, Niall en Liam: zijn best wel schattig

    maar ik kies eerder One Direction.
    mijn zus ook en alle JB fans srry maar ik hoor niet bij jullie groep
    en ik vind dat JB best kan zingen maar ik ben gewoon geen fan van hem en iedereen heeft zijn eigen keuze daarover!!!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:33 ]


    The cold never bothered me anyway!

    One Direction, sowieso.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    One Direction.


    What's so bad about being different?

    Ik ga niet kiezen, Justin heeft me door een harde tijd heen gesleept en ik ben al fan van 1D sinds X- factor en ik weet niet hoe ze het doen maar 1D weet me altijd aan het lachen te maken, ze hebben beide een speciaal plekje in mijn hart.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:09 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Caine schreef:
    Ik mag ze allebei niet, maar ik ga toch voor One Direction omdat die fans tenminste niet zo irritant zijn.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    One Direction, never been a Justin Bieber fan.


    Destroy what destroys you.

    MALIKZAYN schreef:
    Wait. begrijp ik het goed:
    Je maakt een topic, beledigt mensen om vervolgens sorry te zeggen allemaal voor een groep die je leuk vind maar je hebt ze nog nooit horen zingen ?

    En dan vragen mensen zich af waarom ik een hekel heb aan de meeste One Direction fans. En na ze te horen:
    "Je vind dat ze best wel kunnen zingen en hebben pakkende deuntjes en texten" Welke "teksten", What Makes You Beautiful is hun enige single en die is leuk oké, maar Na Na Na is een B-single, wat dus niet officieel meetelt, en die tekst is nou niet echt 'pakkend'


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    MALIKZAYN schreef:
    Wait. begrijp ik het goed:
    Je maakt een topic, beledigt mensen om vervolgens sorry te zeggen allemaal voor een groep die je leuk vind maar je hebt ze nog nooit horen zingen ?

    En dan vragen mensen zich af waarom ik een hekel heb aan de meeste One Direction fans. En na ze te horen:
    "Je vind dat ze best wel kunnen zingen en hebben pakkende deuntjes en texten" Welke "teksten", What Makes You Beautiful is hun enige single en die is leuk oké, maar Na Na Na is een B-single, wat dus niet officieel meetelt, en die tekst is nou niet echt 'pakkend'

    Meid, chill. Wat wil je hiermee zeggen dan? En dan mag Na Na Na een B-single ofzo zijn, tóch heeft ie catchy teksten.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:19 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Bieber is oke, maar ik houd van One Direction.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    One direction


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    1) Ik ga voor One Direction, omdat ik hun muziek fantastisch vindt -en niet zoals in de beginpost staat: zijn best wel schattig-
    2) Kunnen jullie allemaal alsjeblieft iets aardiger tegen mijn zusje zijn?
    Ik ga niet goed praten wat ze heeft gezegd, want ik zie alleen de aangepaste versie, maar jullie hoeven ook niet zo hard tegen haar te doen
    3) Larissa, waarom walg je als je mijn computerachtergrond ziet, bestaande uit One Direction plaatjes, maar vind je ze wel schattig? O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Fan van beide
    Maar Justin blijft op 1!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, ik zou eerder voor one direction gaan, hoewel ik nog nooit een volledig liedje heb gehoord.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nialltastic schreef:
    (...)
    Meid, chill. Wat wil je hiermee zeggen dan? En dan mag Na Na Na een B-single ofzo zijn, tóch heeft ie catchy teksten.

    Dat ze moet denken voor ze iets zegt + catchy is niet hetzelfde als 'pakkend', pakkend is emotioneel enzo en dat is Na Na Na nu niet echt.


    The soul needs autumn.

    One direction


    Je moet worden wie je bent.

    One Direction.
    PUNT hahah.
    Nee grapje. Ik heb het gewoon niet op JB


    Danmarks Dynamite.