• Because, we love 5 amazayn guys.
    and I love you all

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:54 ]


    Some things are changing too much.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Welterusten lovely's is ga slapen

    iHoran schreef:


    Dat filmpje kijk ik bijna elke dag wel x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:



    Harry toch. <33


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn grootste nachtmerrie.. o gosh die droom heb ik echt zowat ieder jaar.. echt niet leuk gewoon..
    Het is vol met fantasie en op een gegeven moment komen er allemaal weervolven en vampieren naar koog.. en dan gaan ze allemaal mensen achternam zitten.. en dan is op een gegeven moment mijn vader een weerwolf.. like wtf.. en dan gebeuren er hele enge dingenxD

    it sounds stupid.. maar ik HAAT deze droom


    What's so bad about being different?

    Oh en mijn nachtermerrie,
    ik beleefde die echt vaak
    ik weet niet meer wat het was maar ik werd door een tijger achterna gezeten en toe nviel ik altijd van een rots en werd ik wakker xd hahahahahahaha:$


    i'm broken, do you hear me.

    Jerminator schreef:
    Welterusten lovely's is ga slapen

    WELTRUSTEN <33333333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Jerminator schreef:
    Welterusten lovely's is ga slapen


    Slaaaplekker (flower)


    Danmarks Dynamite.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jerminator schreef:
    Welterusten lovely's is ga slapen


    Slaaplekker <333


    i'm broken, do you hear me.

    ik heb een keer in Turkije zo een droom gehad dat van die Mega Robot dingen ons dorpje kwamen vernietigen en die droom had ik dan echt een paar nachten achter elkaar hahahha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Adele (dance)


    Danmarks Dynamite.

    Mijn ergste nachtmerrie ooit was, dat de hele wereld in pizza veranderde, maar dan ook echt alles en iedereen behalve ik en toen werd ik gedwongen op in pizza te zwemmen en het te eten enzo, maar aangezien ik pizza serieus het meest gore voedsel op aarde vind pleegde ik zelfmoord. En sindsdien heb ik een nog grotere afkeer voor pizza's dan ik al had.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    SET FIRE TO THE RAIIIIINNNNN xp


    Danmarks Dynamite.


    If you spread your wings, you can fly away with me.