• Because, we love 5 amazayn guys.
    and I love you all

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:54 ]


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    Mijn ergste nachtmerrie ooit was, dat de hele wereld in pizza veranderde, maar dan ook echt alles en iedereen behalve ik en toen werd ik gedwongen op in pizza te zwemmen en het te eten enzo, maar aangezien ik pizza serieus het meest gore voedsel op aarde vind pleegde ik zelfmoord. En sindsdien heb ik een nog grotere afkeer voor pizza's dan ik al had.


    Die vind ik geniaal , als ik eerlijk ben hahaha.


    Danmarks Dynamite.

    NiallsNandos schreef:
    Mijn ergste nachtmerrie ooit was, dat de hele wereld in pizza veranderde, maar dan ook echt alles en iedereen behalve ik en toen werd ik gedwongen op in pizza te zwemmen en het te eten enzo, maar aangezien ik pizza serieus het meest gore voedsel op aarde vind pleegde ik zelfmoord. En sindsdien heb ik een nog grotere afkeer voor pizza's dan ik al had.
    HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH IK GA HIER ECHT STUK.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHAHAHAHA IK MOEST HIER GAAN VERTELLEN WAAROM IK ZO HARD MOEST LACHEN


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    haaai ik was weg omdat me internet echt kut deed, ;x


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iHoran schreef:




    oooow
    ik ging zoeken bij welk stukje harry dat doet
    en dat is als ze zeggen, we houden van dames haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NOU, echt iedereen lacht me altijd uit als ik mijn ergste nachtmerrie vertel, maar hij is serieus echt traumatiserend voor me D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    kom ik weer ff tussendoor:


    ik moet hier iedere keer om lachen door stefan.. met zijn: oh oh oh oh oh oh


    What's so bad about being different?

    NiallsNandos schreef:
    NOU, echt iedereen lacht me altijd uit als ik mijn ergste nachtmerrie vertel, maar hij is serieus echt traumatiserend voor me D:
    ahw <3 ik snap niet dat je pizza vies vind, I LOVE PIZZA <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)ahw <3 ik snap niet dat je pizza vies vind, I LOVE PIZZA <3



    ME LOVES IT TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    i'm broken, do you hear me.

    omg, Chelsea zo'n soort droom heb ik ook gehad, alleen werd ik achtervolgd door een mega leeuw, en op een moment kon ik niet meer verder rennen en viel een mega steen op me, en toen was ik dood -.-'


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iHoran schreef:
    (...)ahw <3 ik snap niet dat je pizza vies vind, I LOVE PIZZA <3


    I LOVE PIZZAAA TOOO


    What's so bad about being different?

    Chiam schreef:
    (...)


    ME LOVES IT TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    EN WIJ GAAN DAT HEEEEL SNEL SAMEN ETEN <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    Mijn ergste nachtmerrie ooit was, dat de hele wereld in pizza veranderde, maar dan ook echt alles en iedereen behalve ik en toen werd ik gedwongen op in pizza te zwemmen en het te eten enzo, maar aangezien ik pizza serieus het meest gore voedsel op aarde vind pleegde ik zelfmoord. En sindsdien heb ik een nog grotere afkeer voor pizza's dan ik al had.


    HAHAHAAHAH ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    (...)ahw <3 ik snap niet dat je pizza vies vind, I LOVE PIZZA <3

    Ik snap niet dat jij pizza lekker vind, serieus het smaakt goor, het ruikt goor, de manier waarop mensen pizza eten is goor, kortom ik HAAT degene die de pizza heeft uitgevonden, zelfs meer dan degene die de coopertest heeft uitgevonden.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!