• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [De stroom was bij mij kapot endus geen Wi Fi endus geen internet maar nu ben ik er weer met Lucy heb net alles ff gelezen wat ik gemist heb.]
    Lucy.
    Ik sleurde mijn tasje de bosjes in waarna ik veranderde en mijn blouse aantrok en kort spijkerbroekje. Huppelend liep ik door het gras waar ik Sam en Emily tegen kwam. Ik zag hem helemaal gespalkt en realisseerde me dat dit mijn schuld is. 'Meneer Sam het spijt me echt heel erg van u been en u arm.' Zei ik jammerend. 'Maar als ik het niet gedaan had was u voorgoed weggeweest bij u roedel.' Ging ik verder terwijl tranen van spijt over mijn wangen drupte.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik reageerde even niet op Lucy. ''Sam, je moet één ding voor me doen om dit goed te maken.'' Prevelde ik, terwijl ik alles opbergde en bevestigend knikte dat alles goed was gespalkt. Het was het enigste dat hij voor mij kon doen. Zelfs nu Lucy erbij stond wilde ik dat hij het me beloofde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Lucy, wacht heel even." gebaarde ik kort en richtte me toen weer op Emily.
    "Lieve, mooie Emily, ik doe álles voor je om het goed te maken. Álles."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Voor Lucy's vijftiende wil ik niet dat ze veranderd.'' Zei ik zacht, maar knikte, en kek toen naar Lucy. Ze was te jong, te breekbaar. Ze deed me aan Avery denken die misschien net als biittere Leah zou worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik knikte heftig, opgelucht dat het iets was wat ik kon waarmaken en blij dat het niet iets was wat met Embry te maken had.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en kuste haar nog een keer.
    Het was niet te geloven dat deze prachtvrouw nog altijd van me hield. Ze was zo bijzonder, speciaal, uniek en fantastisch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Ik mocht niet veranderen tot mijn 15e? Wat moest ik dan doen? De hele dag vervelen? 'Maar... maar ik ben geboren met dit gen en ik hoor te veranderen. Ik heb al tientallen vampieren vermoord en ik ben snel en behendigd en ik...' Mijn stem brak omdat ik bang was. Waarom namen ze dit klein beetje vrijheid en blijheid van me af. Ik hield van het wolf zijn ik was nog nooit gewond geraakt en ik was niet te raken ik ontweek alles. Waarom verboden ze me dit? Ik kreeg weer tranen in mijn ogen. Maar nu omdat ik iets niet wou. Ik wou mezelf kunnen uiten en dat kon ik alleen als wolf.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik bekeek Lucy. ''Ik begrijp dat je niet anders gewend bent, meis. Maar er is niemand die op je let, zich zorgen over je maakt, te eten geeft of beschermd. En dat moet wel. Je moet naar school, leren voor je toekomst. Je kunt niet blijven rondrennen als een verdwaald meisje. En daarom is het belangrijk dat iemand op je let. Je kunt met Avery de bossen in als je vrij wilt zijn. Avery is geen wolf, maar is wel vrij zonder wolf te zijn.'' Ik stond aan mijn besluit vast.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy
    Ik keek naar Emily, haar besluit stond vast. 'Maar mevrouw wat als ik me niet kan inhouden en uit mijn vel spring. Of ik in levensgevaar zit zoals een bloedzuiger die bij me komt. Ik heb altijd voor mezelf kunnen zorgen en elke dag is een zelfde routine voor mij. Ik kon ook niet anders ik heb Autisme. Dat betekent dat ik niet tegen veranderingen kan.' Zei ik bijna smekend. Ik kon niet zomaar veranderen het zou me gek maken. Ik vertelde nu eigelijk dingen die niemand wist en eigelijk niemand hoefde te weten. Waarom vertelde ik het eigelijk?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    ''Ik help je. En ik zal je helpen met alles om een gewoon leven te leiden, en daarnaast wolf te zijn. Maar dan moet je wel luisteren.'' Knikte ik. Ik wilde haar echt helpen, want dit ging niet zo. Als ze zich aansloot bij Sam kon hij er voor zorgen dat ze niet veranderde. ergens was het verraad, maar het zou haar helpen, en ze zou het weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Ik knikte beleefd naar mevrouw Emily. 'Ik zou mijn best doen mevrouw Emily.' Zei ik met mijn glimlach. Ik had nog geen idee waar ik heen zou gaan of wat me te wachten stond, maar het zou wel iets leuks worden. Ik kon me wel inhouden maar ik de wildernis hoefde dat nooit. Ik was benieuwd wat ik allemaal moest doen op "School" ik wist niet eens wat het was. Ik zat even te twijfelen. Zal ik Mevrouw Emily en Meneer Sam vertellen over mijn verleden. Ik zat een beetje in 2 strijd, maar als ze het zouden vragen zou ik de waarheid vertellen om niet onbeleefd te zijn.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik glimlachte. ''Alsjeblieft, noem me Emily. Bij mevrouw voel ik me zo oud.'' Lachte ik, en sloeg mijn armen om het meisje heen. Ze was zo heerlijk vertederend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ ikga x ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Ik glimlachte terug naar Emily. 'Mev... Ik bedoel Emily iedereen wou het weten dus vertel ik het maar over wat er met mij gebeurt is.' Ik ademde langzaam in omdat ik het zelf ontzettend moeilijk vond. 'Ik ben toen ik 4 jaar was uit huis gezet. We gingen verstoppertje spelen en toen vond ik mij ouders niet meer ze hadden me achter gelaten. Zo zwierf ik dus door de bossen. Ik heb dus ook geen idee wat school is. Toen ik 8 en een half was. Kwam ik een bloedzuiger tegen en veranderde ik. Ik vermoorde de vampier net aan. Ik begon te oefenen aan mijn technieken elke dag weer. Ik zocht soms zelfs vampieren op om mijn techniek te oefenen. Ik heb nu 2 jaar getraind. En ik ben 6 jaar alleen geweest. Ik overviel in mijn wolf gedaante winkels en ben 1 keer beschoten door een jachtgeweer. Die heeft mij geraakt in mijn schouder. Ik heb daar een litteken van omdat de kogel in mijn huid bleef en daardoor het niet goed kon Healen. Hij zit er nog steeds. Het is de enige keer dat ik iets opliep in een gevecht ook al kan je het niet echt een gevecht noemen. Ik keek een beetje beschamend naar de grond. Ik wist niet hoe ze zou reageren.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [o ok slaap lekker dan is Caine er nog wel of niet? O ja Sam kon dat verhaal oer Lucy ook horen :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Ik staarde met grote ogen naar het meisje. Ze had al zoveel meegemaakt, op zo'n jonge leeftijd! Ik moest er niet aan denken dat Avery dat ook al had meegemaakt, ik werd al doodsbang bij het idee alleen.
    Ik liep voorzichtig naar het meisje toe tot ik vlak voor haar stond.
    "Lucy... jij bent een van de dapperste mensen die ik ken." zei ik haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen