• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [mijn ogen vallen dicht slaap lekker iedereen tot morgen]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Dan ga ik ook 8D
    Tot morgen, slaap lekker :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amy
    Zuchtend liet ik me in het gras tegen het huis vallen, waarom was er in deze roedel nu nooit eens rust? Ik hoopte maar dat Lucy veilig was maar ik wilde niet meer terug gaan. Als Sam nog kwaad was...En Embry en Jacob?
    Leah
    "Je zou toch geen Quilleute kunnen zijn, maar jij kon sam alleen vaag horen, soms. Dan zal je als een andere alfa met hem verbondenzijn, maar als een alfa. Snap je?"


    Ex astris, sciencia

    Embry
    Ik werd wakker en merkte dat ik op de bank lag. Ik probeerde op te staan maar gelijk viel ik weer terug op de bank. De vorige dag speelde zich in mijn hoofd af en onbewust kreeg ik een glimlach op mijn gezicht.
    'Wat ben ik toch ook een sukkel.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ben pas rond half vijf weer terug ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik ben weer wakker :)]
    Lucy.
    'Je bent een dapper meisje.' Zei Sam zachtjes. Alsof hij het bijna niet Kon zeggen. Ik knikte als bedankje voor zijn compliment. Ik had zo een spijt ik had een slagader kunnen hebben geraakt dan was hij dood geweest. Dóór míj! Mijn spijt in mijn ogen keek ik naar Sam. 'Het spijt me echt van u arm en u been Meneer Sam.' Zei ik zachtjes terug. Ik probeerde te zeggen dat ik door mijn woede ook een paar mensen had vermoord te zeggen, maar ik durfde even niet. Helaas was ik het vergeten van de wolven telepathie. (Of is dat alleen als ze wolf zijn?)


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ja, da's alleen als ze wolf zijn.]

    Sam Uley
    "Dat is oké," ik lachte halfjes. "Anders was ik nu niet hier."
    Lucy had eigenlijk een soort van mijn leven gered. Als ze me niet koppig gevolgd was, was ik misschien wel dagen doorgerend en nooit meer teruggekomen. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik Emily en Avery niet in de steek liet en daarvoor sta ik toch bij haar in het krijt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oke dan:)]
    Lucy
    Ik merkte op dat ik niemand meer hoorde in mijn hoofd behalve mezelf, wat ik erg fijn vond. 'Meneer Sam, Volgens mev... ik bedoel Emily moet ik woede training hebben zodat ik me kan beheersen kunt u me helpen?' Vroeg ik bijna smekend. Ik had het beloofd aan Emily om mij te beheersen en dat ik pas echt weer kon vechten ,Helaas, op mijn 15e. Ik zou mebij Sam aansluiten en net zoals Leah worden, Als vrouwtjes Wolf. Ik heb eigelijk nooit geweten hoe het kon dat ik een wolf was. Want volgens mij was ik geen familielid van hun. Is er soms iets misgegaan met mij?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Ik had deze belofte waar te maken, dus vanaf nu ging ik over het wolf zijn van het meisje.
    "Ik ga je helpen." knikte ik.
    "En als je dan 15 wordt, kom je bij ons in de roedel." Ik glimlachte naar haar. Ze leek al een stuk minder bang dan de eerste keer dat ik haar zag, als klein wit wolfje.
    Dit meisje was intelligent en kon wel voor zichzelf zorgen, maar had toch liefde nodig. Als ze wegging zou ze dat niet meer hebben, maar hier wel. Ik weet zeker dat de... bijna volledige roedel, haar liefdevol zal opnemen.
    "Maar laten we nu eerst gaan rusten, want het is voor iedereen een bizarre en vooral lange dag geweest."

    [Ik moet even douchen. Tot zo! ×]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga zo douchen en aankleden enzo. Maar ben er nu nog wel even. x]

    Emily
    Ik glimlachte. ''Ik weet niet of Avery het goed vind dat je bij ons blijft, maar anders ken ik bijna iedere moeder van de jongens die jou dolgraag willen hebben.'' Ineens bedacht ik me dat Avery in woede en verdriet uit haar kamer was weggegaan. Ze zou toch niet.. Ze zou toch niets stoms zijn gaan doen? De glimlach was meteen van mijn gezicht geveegd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [FCK. Douche bezet. Oké, nog vijf minuutjes dan of zo :W]

    Sam Uley
    "Ik ga Avery wel zoeken, als ik terug verander naar wolf heb ik haar geur zo gevonden."
    Ik vond het niet erg om naakt te zijn bij Emily, maar Lucy was een ander verhaal. En dus schoot ik de bosjes in, trok snel mijn broek uit en bond die om het touwtje om mijn enkel en veranderde toen weer in de grote zwarte wolf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oke douche maar lekker ik schijf even een vervolgje :)]
    Lucy.
    Ik was het helemaal met Sam eens. Het was voor iedereen een lange dag geweest zelfs voor mij. Sam wist dat ik voor mezelf kon zorgen, maar ik had mensen die ik kon beschermen nodig. Mensen die me liefhadden. Ik was nou eenmaal een wit pluisbolletje. Net als mij vacht was mijn haar Spierwit. Ik had het nooit geverfd ik was als getint meisje geboren met wit haar. Ik ging even naast Sam liggen zodat ik de sterren goed kon zien. [Het was daar nog nacht omdat ze nooit hadden geslapen :P] de sterren waren verspreid over de lucht. Ik wist precies wat het waren. Het waren zonnen van ver weg. Ik zocht naar patronen en vond ze ook. 'Kijk meneer Sam het steelpannetje. O en daar de grote beer!' Zei ik half lachend. Ik vond het leuk om sterrenwezens te vinden zo kon ik me losmaken van de wereld. 'Kijk meneer Sam dat bent u!' Zei ik terwijl ik naar sterren in vorm van een grote zwarte wolf zaten.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    ''Vind haar alsjeblieft, Sam.'' Fluisterde ik zachtjes. Ik had geen idee hoe ze zich voelde, misschien.. Nee, ze leefde nog, ik kon het voelen.

    Avery
    Een voor een gooi ik steentjes naar beneden van de klif. Niemand is me komen halen, dus dan zullen ze me wel niet missen. De wind speelt ruw met mijn lange, zwarte haren. Zou het pijnlijk zijn om die steentjes achterna te gaan?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    'Mag ik ook helpen zoeken?' Zei ik speels. Dingen of mensen vinden was mijn specialiteit. Ik hoopte dat het mocht want avery was belangrijk voor Emily.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik glimlachte naar Lucy, en schudde mijn hoofd. ''Avery moet even met haar vader praten. Gaan wij dan naar huis?'' Stelde ik voor, en stak mijn hand uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.